Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia odchudzające » Ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej #3 – wyzwanie w podporze

Ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej #3 – wyzwanie w podporze

Ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej, które znajdziesz poniżej, pomogą Ci zrzucić kilka zbędnych kilogramów. Możesz je traktować jako jeden kompletny zestaw lub połączyć z innymi, które znajdziesz na naszej stronie. Zobacz: skuteczne ćwiczenia na spalenie tłuszczu.

Pamiętaj, że zanim zaczniesz ćwiczyć, przygotuj swój organizm za pomocą odpowiedniej rozgrzewki. Pamiętaj również o stretchingu (rozciąganiu) pod koniec treningu.

Ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej

1. Wyrzut nóg w tył (00:14-00:27) – 15 powtórzeń

Przyjmij pozycję kuczną – palce stóp umieść na podłodze i oprzyj całe dłonie przed sobą. Dłonie połóż w linii prostej pod barkami. Wyrzuć nogi w tył, tak aby całe ciało tworzyło jedną linię. Pamiętaj by nie wyginać kręgosłupa w odcinku lędźwiowym. Następnie jednym ruchem przyciągnij nogi do klatki wracając do pozycji wyjściowej. Ćwiczenie to należy wykonywać w szybkim tempie.

2. Jump squat – przysiad w szerokim rozkroku (squat) z wyskokiem (00-30-00:42) – 15 powtórzeń

Stań w lekkim rozkroku, stopy ustaw szerzej niż biodra, równolegle względem siebie. Wyprostuj plecy, wypnij klatkę piersiową. Weź wdech i zrób półprzysiad z ramionami wyciągniętymi przed klatkę piersiową. Uda powinny się znaleźć w pozycji równoległej do podłoża. Ciężar ciała przenieś na pięty. Kolana ustaw równolegle do siebie – nie mogą przekroczyć linii palców. Z wydechem powróć do pozycji wyjściowej i wyskocz w górę. Ruchy powinny być płynne, bez zatrzymań, ćwiczenie wykonuj w szybkim tempie.

3. Wyrzut nóg w tył z wyskokiem w górę (00:46-00:59) – 15 powtórzeń

Stań w lekkim rozkroku, stopy ustaw szerzej niż biodra, równolegle względem siebie. Wyprostuj plecy, wypnij klatkę piersiową. Weź wdech i zrób półprzysiad (kolana nie powinny przekroczyć linii palców). Dłonie połóż na podłodze pod barkami. Wyrzuć nogi w tył, tak aby całe ciało tworzyło jedną linię. Następnie jednym ruchem przywiedź nogi do klatki piersiowej, oderwij dłonie od podłogi, wróć do pozycji wyjściowej i wyskocz w górę. Nie zatrzymuj się podczas ćwiczenia, wykonuj ruchy dynamicznie.

4. Przeskoki w podporze przodem (01:02-1:14) – 15 powtórzeń

Oprzyj ciało na przedramionach i wyprostuj nogi w tył tak, by całe ciało tworzyło prostą linię. Stopy ustawa wąsko, napnij mięśnie brzucha. W tej pozycji oddal stopy od siebie wykonując przeskok a następnie przeskokiem wróć do pozycji wyjściowej. Podczas tego ćwiczenia pozycja ciała nie zmienia się.

5. Skip A w miejscu (01:16-01:29) – 15 powtórzeń

Stopy ustaw lekko szerzej niż biodra. Ręce ustaw blisko tułowia, zgięte w stawie łokciowym. Wyrzuć prawą nogę do góry, do przodu tworząc kąt prosty w stawie kolanowym. Następnie wróć do pozycji wyjściowej i wykonaj ćwiczenie lewą nogą. Praca ramion wygląda tak, jak podczas zwykłego biegu.

Połącz ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej z innymi treningami!

Ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej są idealne, jeżeli chcesz wyrzeźbić brzuch, uda, pośladki – dzięki temu zestawowi Twój trening będzie kompletny – organizm spali tkankę tłuszczową, a sama będziesz mogła wyrzeźbić i ujędrnić część ciała, która cię najbardziej interesuje.

Dlatego dobrym pomysłem będzie, gdy do poniższych ćwiczeń dorzucisz w ramach swojego treningu, któryś z poniższych zestawów:

Ćwiczenia na płaski brzuch

Ćwiczenia na boczki i talię osy

Ćwiczenia na jędrne i atrakcyjne pośladki

Gotowe zestawy na płaski brzuch


Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]

Przeczytaj też:

Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Wyszczuplający trening power jogi który jednocześnie naładuje Cię energią.

30-minutowa POWER JOGA dla wzmocnienia mięśni brzucha i pleców oraz wyszczuplenia całego ciała

Jeżeli czujesz się zmęczona i pozbawiona wewnętrznej równowagi, ten trening pomoże ci naładować baterie. Jednocześnie …

20
Dodaj komentarz

avatar
12 Comment threads
8 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
10 Comment authors
justaGosiaqqaEwa PawełczykKasia :)) Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Magda
Gość
Magda

Zestaw bardzo dynamicznych ćwiczeń. Na początku może wydawać się wymagający, ale po paru powtórzeniach nabiera się wprawy. Dla mnie największą jego zaletą jest czas: 1:30. Polecam!

stopnadwadze.pl
Editor

Cieszymy się, że się podoba 🙂 Ewa pewnie da się namówić jeszcze na przygotowanie kilku podobnych filmów 😉

Julka
Gość
Julka

super zestaw!

stopnadwadze.pl
Editor

Już niedługo wrzucamy kolejne, także bądźcie czujne 🙂 Szukajcie na stronie głównej stopnadwadze.pl i naszym Facebooku.

Karolina
Gość
Karolina

Świetny zestaw pod tabatę! Szybki, dynamiczny i dający w kość, tylko ja zamiast wyrzutem nóg w tył z wyskokiem w górę stosuje burpees z niskim zejściem w dół 🙂

stopnadwadze.pl
Editor

Dobry pomysł 🙂 W kolejnym zestawie zmodyfikujemy i „ukradniemy” Ci to ćwiczenie.

Ewa
Gość
Ewa

Czekam jeszcze na artykuł o tym jak się zmotywować 🙂

stopnadwadze.pl
Editor
magdalena
Gość
magdalena

Bardzo dobry zestaw. Polecam! Proponowane przez Was ćwiczenia są dla mnie świetnym urozmaiceniem w dotychczasowych treningach. Czekam na kolejne propozycje 🙂

Ania
Gość
Ania

Nie mogę się doczekać jak wypróbuję te ćwiczenia, swoją drogą świetna strona! Wszystko w jednym miejscu 🙂
Razem z koleżanką czekamy na więcej!

Anna
Gość
Anna

Świetny zestaw ! Zajmuje niewiele czasu. Pozdrawiam, czekam na kolejne ćwiczenia z niecierpliwością !

Kazia
Gość
Kazia

Rewelacja! Trafiłam tu przypadkiem i z pewnością jeszcze zajrzę

stopnadwadze.pl
Editor

Cały czas pracujemy nad tym, nowe są już w drodze, tymczasem śledźcie nasz kanał na YouTube i Facebooka:

https://www.facebook.com/stopnadwadzepl

Kasia :))
Gość
Kasia :))

Ciesze się że weszłam na tą stronę bardzo przydatne porady i ćwiczenia 🙂 Tylko mam pytanie aktualnie mam 15 lat i chciałabym być wysportowaną szczupłą i oczywiście zdrową dziewczyną więc niedawno wzięłam się za siebie ograniczyłam niezdrowe jedzenie pije dużo wody i zaczynam prowadzić zdrowy styl życia i zastanawiam się czy są jakieś idealne ćwiczenia dla osoby w tak młodym wieku jak ja?Nie mam jakiejś nadwagi ani nic takiego po prostu mam nadmiar tłuszczu w okolicach brzucha a chciałabym go ładnie wymodelować Mam nadzieje że pomożecie 😉 Pozdrawiam 🙂

qqa
Gość
qqa

A ja bym chciała wiedzieć, jakie ćwiczenia mogę wykonywać, żeby schudnąć jeśli lekarz zabronił mi kardio 🙁 do tego leki nasercowe hamuja mi metabolizm i w tej chwili mam wrażenie, że tyję dosłownie z powierza.

stopnadwadze.pl
Editor

Powinnaś dokładnie wypytać lekarza jakie rodzaje ćwiczeń są wskazane. Z naszej strony możemy zasugerować zajęcia Yogi lub Body Ball – takie, które zmuszają organizm do wysiłku, ale nie podnoszą gwałtownie tętna (opierają się przede wszystkim na pracy związanej ze stretchingiem i odpowiednim rozgrzaniem mięśni i ścięgien). Zanim jednak zaczniesz ćwiczyć – koniecznie zapytaj lekarza lub trenera personalnego czy możesz wykonywać ten konkretny rodzaj ćwiczeń!

Informacje znajdziesz tutaj:
http://stopnadwadze.pl/cwiczenia/fitness-cwiczenia/body-ball-fitness-cwiczenia/
http://stopnadwadze.pl/sport/joga/

Gosia
Gość
Gosia

Świetne ćwiczenia, na pewno będę z nich korzystać!!!!

stopnadwadze.pl
Editor

Dzięki za komentarz, zaglądaj do nas często 🙂

justa
Gość

Super ta tapata ja cwicze od niedawna ale daje rade .Potrzebowalabym jakies cwiczenia na brzuch pomusz to moj najwiekszy problem pozdrawiam.