Pobierz DARMOWY plan treningowy TABATA KILLER! Schudnij, popraw kodnycję i zacznij się regularnie ruszać! >> Więcej

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Tu zacznij

Witaj na Stopnadwadze.pl. To krótki przewodnik, w którym chcielibyśmy Ci opowiedzieć o tym co u nas znajdziesz i dlaczego warto regularnie do nas zaglądać.

Od czego zacząć?

Sprawdź nasz panel ćwiczeń, wyzwania treningowe i diety – wszystko za FREE.

1. Na początek – najlepiej wskocz do naszego darmowego panelu ćwiczeń 

Jeżeli jesteś pierwszy raz na stronie – koniecznie zapisz się i uzyskaj dostęp do naszego darmowego panelu z ćwiczeniami online:

2. Darmowe wyzwania treningowe i diety 

Na start polecamy nasze autorskie materiały oraz (przede wszystkim) darmowe wyzwania treningowe i diety. To kompleksowe sesje treningowe, które pomogą Ci nie tylko zacząć się ruszać, ale też poznać ćwiczenia, zmotywować do bezpiecznych treningów, schudnąć, wzmocnić i wyrzeźbić ciało.

Wszystkie wyzwania są przygotowane w ten sposób, że możesz codziennie otrzymać zadanie i trening na e-mail i (dodatkowo) masz bezpośredni kontakt z trenerem. To doskonały sposób, by zacząć regularnie ćwiczyć.

1. Wyzwanie 7 Dni  z Patrycją – Wróć do formy

To siedmiodniowe wyzwanie przygotowane dla kobiet, które chcą wrócić do formy za pomocą prostych, łagodnych, spokojnych i nieskomplikowanych ćwiczeń. Idealne dla osób, które mają dużą nadwagę, problemy z kolanami lub bardzo długo (albo nigdy) nie ćwiczyły. Idealne na Start, jako początkowy, lekki rozruch i wdrożenie się w cykl treningów w domu.

Sprawdź Wyzwanie 7 Dni – Wróć do formy 

2. Wyzwanie 30 dni z Patrycją Super Figura + Zdrowa Dieta na 30 dni

To już krok dalej. Wyzwanie 30 dni z Patrycją to krótkie codzienne treningi oraz pyszne zdrowe menu, w formie gotowej diety, przepisów i listy zakupów. W trakcie 30 dniowego wyzwania pojawią się także ćwiczenia, które skutecznie spalają tłuszcz, modelują brzuch, pośladki, uda, ręce oraz takie, które poprawiają kondycję.

To kompleksowe, ogólnorozwojowe ćwiczenia – spalające tłuszcz i rzeźbiące, przygotowane w wersjach dla początkujących i średnio-zaawansowanych.

Sprawdź Wyzwanie 30 Dni – Super Figura 

Ważne! NIE zapisuj się na wszystkie wyzwania na raz – zrób jedno, a jeżeli przypadnie Ci do gustu i je zakończysz – zabierz się za kolejne.

3. Darmowa Dieta 1200 / 1600 kalorii – 7 dni – darmowa dieta, która jest oparta na deficycie kalorycznym. POBIERZ DIETĘ.

4. Wyzwanie Deski 10 dni – wyzwanie, które pomoże Ci wzmocnić i wyrzeźbić całe ciało, popracować nad rozciąganiem i zmobilizuje do regularnych treningów w domu – ZAPISZ SIĘ NA WYZWANIE.

3. Zajrzyj na Facebook

Żeby nie przegapić nowych ćwiczeń – dołącz do naszego profilu na Facebooku.

O stronie – co u nas znajdziesz? 

Stopnadwadze.pl do strona, która powstała  2012 roku przeznaczona dla osób, które chcą ćwiczyć w domu i szukają rzetelnych, skutecznych, sprawdzonych i bezpiecznych treningów.

Treści kierujemy do osób, którym zależy na ruchu i zdrowym stylu życia, ale w normalnych, rozsądnych granicach. Tak, by dużo się ruszać, zachować formę, ale przede wszystkim czerpać z tego frajdę i przyjemność. Znajdziesz u nas gotowe treningi, kompleksowe wyzwania treningowe oraz porady dotyczące diet, odżywiania i zdrowego stylu życia dla całej rodziny – w formie darmowych materiałów (bardzo duża ilość), oraz kursów, webinariów, szkoleń i gotowych pakietów treningowych.

Stawiamy na „zdrowe podejście” – czyli wiemy, że sport to zdrowie, chcemy często ćwiczyć, ale nie jesteśmy oderwanymi od rzeczywistości fanatykami, dla których wyznacznikiem są jedynie ilość pompek / przysiadów zrobionych w ciągu dnia.

Równolegle stawiamy też na treningi, dla osób, które wracają do formy po kontuzjach (nie mogą obciążać kolan), mocno otyłych (tu mamy bardzo spokojne zestawy treningowe) i dawno się nie ruszały (i potrzebują „kopniaka” żeby zacząć).

Długi czas miotaliśmy się z koncepcją i tym, gdzie strona powinna zmierzać, jak wyglądać. Zespół trenerski się zmieniał, zmieniały się koncepcje jaki typ artykułów powinniśmy publikować (przez długi czas głównie opieraliśmy się o prezentowanie najciekawszych treningów przygotowanych przez innych trenerów w formie artykułów). Pandemia koronawirusa spowodowała, że wykrystalizowaliśmy nasze cele, misję i zebraliśmy w tym celu solidny zespół, który z racji braku możliwości prowadzenia zajęć realnych, przenosi się (w dużej mierze na stałe) do strefy online.

Obecnie zespół redakcyjny Stopnadwadze.pl tworzą:

1. Michał Tereszkiewicz

Trener, instruktor Krav Maga i jogi. Pasjonat ćwiczeń siłowych i entuzjasta aktywności fizycznej wszelkiej maści, bez szajby fitnesowej.

2. Patrycja Brejza

Trener Personalny, Instruktor Fitness i Dietetyk. Prywatnie żona i mama 7-letniego chłopca. Interesuje się treningami funkcjonalnymi, ukierunkowanymi na poprawę sprawności i mobilności osób z nią pracujących. Poprzez zmianę nawyków żywieniowych, udowadnia, że można jeść zdrowo i smacznie, a przy okazji zadbać o wygląd fizyczny. Każdą swoją wolną chwilę poświęca na dodatkowe kursy i naukę. Nie obiecuje, że będzie łatwo, ale obiecuje, że będzie pięknie.

3. Ania Szymanek

Swoją przygodę z fitnessem rozpoczęła kilka lat temu, jako zwyczajna uczestniczka zajęć, która chciała coś zmienić w swoim życiu i zgubić kilka zbędnych kilogramów. Zmiana okazała się na tyle wciągająca, że fitness oraz zdrowy styl życia stały się jej pasją. Dziś, jako trener oraz dietetyk, prowadzi zajęcia w kilku klubach na Śląsku oraz szerzy wiedzę dotycząca zasad zdrowego odżywiania oraz efektywnego połączenia diety z ćwiczeniami. Praca z ludźmi oraz jej sukcesywne rezultaty to dla niej prawdziwa przyjemność, dająca wiele radości i satysfakcji. Cały czas podnosi swoje kwalifikacje, uczestnicząc w licznych szkoleniach, warsztatach i konwencjach. Poza fitnessem kocha pływanie oraz narciarstwo, a życia nie wyobraża sobie bez hiszpańskiej literatury, rocka progresywnego i podróżowania.

4. Radek Klimek

Założyciel strony Stopnadwadze.pl, przez 5 lat prowadził zajęcia Krav Maga. Na stronie odpowiada za redakcję artykułów, koncepcję rozwoju oraz obsługę marketingową. Obecnie sport uprawia amatorsko, koncentruje się na równoległym rozwoju swojego autorskiego bloga – SardynkiBiznesu.pl.

Nasza misja i zasady

Niżej przeczytasz o naszej misji i zasadach, którymi kierujemy się tworząc materiały:

  • Misja – chcemy dostarczyć Ci profesjonalne, ciekawe, merytoryczne i skuteczne treningi oraz wiedzę, dzięki czemu zadbasz o swoje zdrowie, dobrą formę i jeszcze lepsze samopoczucie
  • Rozsądne i zdrowe podejście – nie forsujemy podejścia – sport, albo śmierć, żyłowania wyników i pobijania kolejnych wyników. Nie jesteśmy orotodoksami, którzy są przeciwni zjedzeniu ciastka czy wypicia piwa / lampki wina. Chcemy, by ruch był ważny ale by sprawiał, przede wszystkim frajdę.
  • Oznaczamy materiały zamówione przez reklamodawców – na naszym portalu reklamodawcy mogą zamówić materiały w postaci artykułów. Wszystkie materiały zewnętrzne oznaczamy odpowiednią informacją.
  • Spokój i opanowanie – stronimy od celebryckiego, chaotycznego sposobu prowadzenia ćwiczeń, w którym muzyka i motywacyjne okrzyki zastępują esencję przekazu. Nasze treningi są energetyczne, ale dużo ważniejsze dla nas jest merytoryczne przygotowanie treści i odpowiednie zaplanowanie i poukładanie sekwencji ćwiczeń, by stanowiły logiczną i bezpieczną całość. I to stawiamy i zawsze będziemy stawiać na pierwszym miejscu.
  • Profesjonalizm i merytoryka – bardzo duży nacisk kładziemy na to, by utrwalić prawidłowe wzorce ruchowe, by ćwiczenia były wykonywane maksymalnie bezpiecznie i efektywnie. Nie chcemy tylko pokazywać ćwiczeń – chcemy, by uczestnicy wykonywali je dokładnie i poprawnie.
  • Bezpośredni kontakt – staramy się utrzymywać bezpośredni kontakt między trenerami i osobami ćwiczącymi – czy to poprzez e-mail, czy Facebook czy dedykowane kontakty na grupie. Chcemy zapewnić Ci wsparcie merytoryczne i psychiczne, tak, by treningi przyniosły Ci realne efekty,
  • Trenerzy, którzy REALNIE prowadzą zajęcia i mieli kontakt z grupą na żywo – to dla nas bardzo, bardzo ważne. Nasi autorzy treningów i ćwiczeń, to trenerzy którzy wiele lat prowadzili zajęcia stacjonarne  i treningi indywidualne. Mają realne doświadczenie w prowadzeniu treningów na żywo i szeroką wiedzę dotyczącą tak metodologii przygotowania zajęć, jak i mechaniki ciała.

Przegląd kategorii:

Oprócz wyzwań, znajdziesz u nas sporo (ponad 300) artykułów:

  • Ćwiczenia i treningi – ciekawe i inspirujące ćwiczenia znalezione w Internecie. Obecnie powoli rezygnujemy z opisywania innych zestawów, na rzecz przygotowania własnych, autorskich planów ćwiczeń.
  • Wyzwania treningowe – wyzwania i zestawy ćwiczeń, idealne dla osób, które pracują w domu i potrzebuję sprawdzone, gotowe rozwiązania.
  • Odżywianie – porady dotyczące diet, zdrowego odżywiania i ciekawe przepisy.
  • Porady – porady dotyczące zdrowego stylu życia: wykonywania ćwiczeń, treningów, motywacji.
  • Zdrowie i uroda – tematy dotyczące pielęgnacji i dbania o ciało.
  • Lifestyle – artykuły dotyczące tego, co się dzieje dookoła sportu – stylu życia i ubioru.

Kontakt: 

Jeżeli chcesz się z nami skontaktować – pisz na biuro@stopnadwadze.pl

 

Test #001

Dołącz do wyzwania deski!

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail

Pobierz DARMOWĄ Dietę Odchudzającą 1600 kalorii! 

Pobierz plan TABATA KILLER! 

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail