Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na cellulit » 10-minutowy trening antycellulitowy dla zabieganych
Ważne by podczas ćwiczeń wykazać się dużą dozą wytrwałości i zapału - niestety nic nie przychodzi bez wysiłku!
Proste, ale intensywne ćwiczenia, które pomogą w batalii z cellulitem

10-minutowy trening antycellulitowy dla zabieganych

Kolejna propozycja ćwiczeń w walce z cellulitem, tym razem wersja dla mocno zabieganych pań.

Ten zestaw ćwiczeń koncentruje się na mięśniach ud i pośladków, ćwiczenia są mało skomplikowane, nie potrzebujesz żadnego dodatkowego sprzętu, możesz ćwiczyć w domu lub na świeżym powietrzu.

Jeżeli masz mało czasu, ten trening sprawdzi się u Ciebie idealnie, wystarczy że codziennie poświęcisz na niego 10 minut, a efekty są gwarantowane.

Zwalczamy cellulit – ćwiczenia, plan:

Rozgrzewka – kilka minut pajacyków, skakanka lub trucht w miejscu. Najlepiej dobrać kilka prostych ćwiczeń i wykonywać je naprzemiennie, tak by dobrze rozgrzać mięśnie i stawy! 

1. Seria 1 (1:05-3:30):

  • Wymachy nóg w przód i tył w pozycji leżącej – 1 min – to ćwiczenie wspaniale kształtuje zewnętrzną część uda, dzięki czemu nogi stają się zgrabniejsze, w tej pozycji pracują również mięśnie brzucha.
  • Unoszenie nogi – 25 powtórzeń – to ćwiczenie z kolei kształtuje wewnętrzną część uda, czyli miejsce bardzo problematyczne dla większości z nas.
  • Unoszenie nogi na boku – 15 powtórzeń – bardzo proste ćwiczenie, a skutecznie kształtuje okolice bioder.
  • Nożyce na boku – 15 sekund – pamiętaj o napinaniu mięśni brzucha, co znacznie ułatwi utrzymanie równowagi.

2. Seria 2 (3:30-5:47)

Powtarzamy wszystkie ćwiczenia z serii 1, ale zmieniamy stronę lub nogę, którą ćwiczyliśmy wcześniej.
Na zakończenie tej serii wykonaj unoszenie nóg w siadzie prostym (5:50) powtórz 30 razy.

3. Rozciąganie i relaksacja (6:05-10:00)

Wykonuj po kolei wszystkie ćwiczenia pokazywane przez prowadzącą, oddychaj spokojnie, rozciągaj mięśnie całego ciała, wytrzymując kilka chwil w danej pozycji.

Ćwiczenia rozciągające możesz wykonywać codziennie niezależnie od treningów rzeźbiących sylwetkę, gdyż wspaniale relaksują całe ciało. Nawet po bardzo męczącym i stresującym dniu kilka minut takich ćwiczeń przyniesie Ci ogromną ulgę.

Uwaga! Oprócz wykonywania tego treningu codziennie, polecamy 3 razy w tygodniu trening cardio, taki jaki lubisz najbardziej – Zumba, jogging lub jazda na rowerze.

Ubytek płynów najlepiej uzupełniaj napojem izotonicznym domowej roboty – sprawdź gotowe przepisy!

Przeczytaj też:



Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Ten zestaw to prawdziwy pogromca cellulitu - ćwiczenia są ciekawe, dynamiczne i dają doskonałe rezultaty.

Trening antycellulitowy – fantastyczny i skuteczny zestaw

Ten zestaw ćwiczeń szczególnie polecamy osobom, którym sen z powiek spędza cellulit. Jeżeli masz dość …

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o