Wyzwanie deski 10 dni - dzień 4
Dzisiaj aż 4 pozycje w jednym ćwiczeniu! Przygotuj miejsce i do dzieła!

Wyzwanie deska (plank)10 dni | Dzień 4 – Płynność ruchu

Dzisiaj czwarty dzień treningu z Wyzwaniem Deski 10 dni. Kto powiedział, że ćwicząc deskę musimy stać w miejscu. Dzisiaj poprzez kilka płynnych ruchów zmienimy pozycję deski przodem na deskę tyłem. Przygotuj sobie miejsce i 5 minut wolnego. Zapraszam do treningu deski!

Wyzwanie Deski 10 dni? Co to takiego i dlaczego warto?

Wyzwanie deski to sekwencja 10 prostych treningów opartych o koncepcję treningu w 5 minut do wykonania codziennie w zaciszu domowym. Nie potrzebujesz do niego specjalistycznego sprzętu. Jest przygotowane na dwóch poziomach trudności – tak, żeby mogły w nim trenować osoby początkujące (nawet bardzo początkujące) i średnio zaawanasowane.

Jest idealne by zacząć regularnie ćwiczyć, zmobilizować się do regularnych i powtarzalnych treningów. 

Sekwencje są przygotowane w sposób kompleksowy – pomagają wzmocnić ciało (zwłaszcza brzuch, plecy i nogi), poprawić jego elastyczność, wyrzeźbić mięśnie, poprawić prawidłowość sylwetki.

Zapisz się i bądź na bieżąco z wyzwaniem i zbuduj sprawne i zdrowe ciało – zapisz się tutaj:

Dołącz do WYZWANIA

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat całego wyzwania i koncepcji treningu w 5 minut?

Tu znajdziesz wszystkie potrzebne informacje o Wyzwaniu Deski 10 dni.

Jak będzie wyglądał trening:

W dzisiejszym treningu przejdziemy przez kilka pozycji. Będziemy zarówno w desce na przedramionach, desce na dłoniach, głębokim przysiadzie oraz desce tyłem. Dzięki kilku ćwiczeniom naraz zaktywizujemy całe ciało i nauczymy się jak dbać o stabilność w trakcie zmiany pozycji.

  • Trening zawiera 10 powtórzeń
  • Ćwiczenie można wykonać w wariancie uproszczonym lub utrudnionym (pamięta, że liczy się technika, dlatego wybierz wariant, w którym czujesz się lepiej)
  • Trening możesz wykonać w swoim tempie. Wykonaj tyle serii ile potrafisz. Pamiętaj że 4 serie prawidłowe są lepsze niż 10 byle jak
  • Trening jest krótki dlatego zachęcam do wykonania kilku serii w ciągu dnia – nie muszą być jedna po drugiej, mogą być o różnych porach dnia
  • W trakcie treningu pamiętaj o prawidłowym ustawieniu kręgosłupa dzięki spiętym mięśniom brzucha
  • Zanim zaczniesz ćwiczyć – na spokojnie obejrzyj film, by zapoznać się z każdą sekwencją
  • Zanim zaczniesz – wykonaj jedno powtórzenie i sprawdź czy masz odpowiednią ilość miejsca
  • Jak obejrzysz i zapoznasz się z całym treningiem – przystępujemy do ćwiczeń!

Wyzwanie deski dzień 4 – Płynność ruchu – film:

Opis treningu:

W czwartym dniu czeka nas przejście z deski przodem do deski tyłem. Zdecydowanie przyda nam się więcej miejsca gdyż będziemy wykonywali dodatkowy ruch w tył.

Przejście z pozycji deski na przedramionach do pozycji deski tyłem:

  • W wariancie ułatwionym w trakcie pozycji deski kolana dotykają ziemi
  • W wariancie utrudnionym kolana nie dotykają ziemi w trakcie pozycji deski
  • Pamiętaj, że jedno powtórzenie kończy się gdy wrócisz do pozycji początkowej

Chcesz dołączyć do Wyzwania Deski 10 dni? 

Jeżeli nie chcesz aby cokolwiek Cię ominęło koniecznie zapisz się na dedykowany newsletter. Będziemy Cię w nim informowali o kolejnych dniach wyzwania – codziennie na swoją skrzynkę pocztową otrzymasz treningi wraz z opisem.

Dodatkowo zapisując się na Wyzwanie Deski otrzymasz na e-mail pakiet materiałów dodatkowych.

Dołącz do WYZWANIA

Potrzebujesz więcej informacji? Sprawdź szczegóły Wyzwania Deski 10 dni.

Nie zapomnij zostawić komentarza po treningu!

Jeżeli masz pytania, potrzebujesz dodatkowego objaśnienia lub któreś ćwiczenie sprawia Ci ogromną trudność – napisz w komentarzu a ja chętnie pomogę. Napisz jak Ci się ćwiczyło, co Ci się podobało. Poleć to wyzwanie innym 🙂

Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]

Przeczytaj też:

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź również

Trening równowagi w 5 minut z ćwiczeniem deska.

Trening całego ciała i praca nad równowagą | Trening w 5 minut

Kolejny darmowy trening w naszym panelu! Treningi 5-minutowe to doskonałe rozwiązanie dla wszystkich. którzy chcą …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments