Dzień pierwszy z wyzwania ćwiczenia deski.
Gotowi? Ruszamy z wyzwaniem deski!

Wyzwanie deska (plank)10 dni | Dzień 1 – Fundamenty

Dzisiaj pierwszy dzień treningu z Wyzwaniem Deski 10 dni. W tym filmie pokażę Ci  jeden ze sposobów przejścia z pozycji  stojącej do pozycji deski. Omówię też punkty kluczowe na których należy się skupić w trakcie wykonywania ćwiczenia. W trakcie ćwiczenia wzmocnimy ramiona i tułów.

Wyzwanie Deski 10 dni? Co to takiego i dlaczego warto?

Wyzwanie deski to sekwencja 10 prostych treningów opartych o koncepcję treningu w 5 minut do wykonania codziennie w zaciszu domowym. Nie potrzebujesz do niego specjalistycznego sprzętu. Jest przygotowane na dwóch poziomach trudności – tak, żeby mogły w nim trenować osoby początkujące (nawet bardzo początkujące) i średnio zaawanasowane.

Jest idealne by zacząć regularnie ćwiczyć, zmobilizować się do regularnych i powtarzalnych treningów. 

Sekwencje są przygotowane w sposób kompleksowy – pomagają wzmocnić ciało (zwłaszcza brzuch, plecy i nogi), poprawić jego elastyczność, wyrzeźbić mięśnie, poprawić prawidłowość sylwetki.

Zapisz się i bądź na bieżąco z wyzwaniem i zbuduj sprawne i zdrowe ciało – zapisz się tutaj:

Dołącz do WYZWANIA

Jak będzie wyglądał trening:

Pierwszy trening pozwoli w bezpieczny sposób uruchomić ciało,  jednocześnie wzmacniając je w pozycji deski. To idealna sekwencja ćwiczeń na start, żeby popracować nad poprawną sylwetką i efektywnością całego zestawu.

  • Trening zawiera 10 powtórzeń
  • Ćwiczenie można wykonać w wariancie uproszczonym lub utrudnionym (pamięta, że liczy się technika, dlatego wybierz wariant, w którym czujesz się lepiej)
  • Trening możesz wykonać w swoim tempie. Wykonaj tyle serii ile potrafisz. Pamiętaj że 4 serie prawidłowe są lepsze niż 10 byle jak
  • Trening jest krótki dlatego zachęcam do wykonania kilku serii w ciągu dnia – nie muszą być jedna po drugiej, mogą
  • W trakcie treningu pamiętaj o prawidłowym ustawieniu kręgosłupa dzięki spiętym mięśniom brzucha
  • Zanim zaczniesz ćwiczyć – na spokojnie obejrzyj film, by zapoznać się z każdą sekwencją
  • Jak obejrzysz i zapoznasz się z całym treningiem – przystępujemy do ćwiczeń!

Wyzwanie deski dzień 1 – Fundamenty – film:

Opis treningu:

W pierwszym dniu do wykonania mamy 10 powtórzeń ćwiczenia. Specjalnie podzieliłem ćwiczenie na wariant ułatwiony ora utrudniony. Zapoznaj się z oboma wariantami zanim przystąpisz do ćwiczeń:

 Przejście z pozycji stojącej do pozycji deski i z powrotem

  • W wariancje trudniejszym kolana w ogóle nie dotykają ziemi
  • W wariancie ułatwionym podczas przejścia do pozycji deski odkładamy kolana na ziemię
  • W obydwu wariantach opcjonalnie możemy dodać pompkę

Chcesz dołączyć do Wyzwania Deski 10 dni? 

Jeżeli nie chcesz aby cokolwiek Cię ominęło koniecznie zapisz się na dedykowany newsletter. Będziemy Cię w nim informowali o kolejnych dniach wyzwania – codziennie na swoją skrzynkę pocztową otrzymasz treningi wraz z opisem.

Dodatkowo zapisując się na Wyzwanie Deski otrzymasz na e-mail pakiet materiałów dodatkowych.

Dołącz do WYZWANIA

Potrzebujesz więcej informacji? Sprawdź szczegóły Wyzwania Deski 10 dni.

Nie zapomnij zostawić komentarza po treningu!

Jeżeli masz pytania, potrzebujesz dodatkowego objaśnienia lub któreś ćwiczenie sprawia Ci ogromną trudność – napisz w komentarzu a ja chętnie pomogę. Napisz jak Ci się ćwiczyło, co Ci się podobało. Poleć to wyzwanie innym 🙂

Oceń artykuł
[Głosów: 1 Średnia: 5]

Przeczytaj też:

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź również

Jak często pić wodę w ciągu dnia i jaki ma wpływ na nasze zdrowie.

10 powodów dlaczego warto pić regularnie wodę

Około 60% ludzkiego ciała składa się z wody. Jest ona niezbędna do życia i choć …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments