Pobierz DARMOWY plan treningowy TABATA KILLER! Schudnij, popraw kodnycję i zacznij się regularnie ruszać! >> Więcej

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Dzień drugi z wyzwania deski 10 dni.
Dzień drugi z wyzwaniem deski to poprawa mobilności.

Wyzwanie deska (plank)10 dni | Dzień 2 – Mobilność ogólna

Dzisiaj drugi dzień treningu z Wyzwaniem Deski 10 dni. W dniu dzisiejszym popracujemy nad naszą mobilnością oraz nad otwarciem sylwetki. Na filmie omówię jak wykonać trening zarówno w wersji prostszej jak i utrudnionej.

Wyzwanie Deski 10 dni? Co to takiego i dlaczego warto?

Wyzwanie deski to sekwencja 10 prostych treningów opartych o koncepcję treningu w 5 minut do wykonania codziennie w zaciszu domowym. Nie potrzebujesz do niego specjalistycznego sprzętu. Jest przygotowane na dwóch poziomach trudności – tak, żeby mogły w nim trenować osoby początkujące (nawet bardzo początkujące) i średnio zaawanasowane.

Jest idealne by zacząć regularnie ćwiczyć, zmobilizować się do regularnych i powtarzalnych treningów. 

Sekwencje są przygotowane w sposób kompleksowy – pomagają wzmocnić ciało (zwłaszcza brzuch, plecy i nogi), poprawić jego elastyczność, wyrzeźbić mięśnie, poprawić prawidłowość sylwetki.

Zapisz się i bądź na bieżąco z wyzwaniem i zbuduj sprawne i zdrowe ciało – zapisz się tutaj:

DOŁĄCZ TUTAJ DO WYZWANIA DESKI

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat całego wyzwania i koncepcji treningu w 5 minut?

Tu znajdziesz wszystkie potrzebne informacje o Wyzwaniu Deski 10 dni.

Jak będzie wyglądał trening:

Drugi trening powoli zwiększy mobilność naszego ciała. Klasyczną deskę połączymy z podstawowym wykrokiem który zwiększy mobilność bioder oraz odrywanie, dłoni od podłogi i otwieraniem sylwetki kierując dłoń ku sufitowi. Jedno powtórzenie to wykonanie ćwiczenia na lewą i prawą stronę

  • Trening zawiera 10 powtórzeń (jedno powtórzenie to zarówno lewa jak i prawa strona)
  • Ćwiczenie można wykonać w wariancie uproszczonym lub utrudnionym (kolano możemy odłożyć na ziemię w dowolnym momencie)
  • Trening najlepiej wykonać we własnym tempie
  • Trening jest krótki dlatego zachęcam do wykonania kilku serii w ciągu dnia – nie muszą być jedna po drugiej, mogą być w różnych porach dnia
  • W trakcie treningu pamiętaj aby głowa podążała za ręką w trakcie odrywania jej od podłogi
  • Zanim zaczniesz ćwiczyć – na spokojnie obejrzyj film, by zapoznać się z każdą sekwencją
  • Jak obejrzysz i zapoznasz się z całym treningiem – przystępujemy do ćwiczeń!

Wyzwanie deski dzień 2 –Mobilność ogólna – film:

Opis treningu:

W drugim dniu wyzwania mamy do wykonania 10 powtórzeń przejścia z pozycji klasycznej deski do wykroku nogi z przodu i oderwania ręki do sufitu. Trening możemy wykonać zarówno w wersji prostszej (z kolanem na ziemi) lub wersji trudniejszej (z kolanem w powietrzu).

To prosta sekwencja, która „uruchomi” Twoje ciało, zwiększając mobilność stawów, bioder i elastyczność ścięgien.

Przejście z pozycji deski do pozycji z jedną nogą z przodu i ręką w górze:

  • W wariancie trudniejszym kolana w ogóle nie dotykają ziemi
  • W wariancie ułatwionym podczas przejścia do pozycji deski odkładamy kolana na ziemię

Chcesz dołączyć do Wyzwania Deski 10 dni? 

Jeżeli nie chcesz aby cokolwiek Cię ominęło koniecznie zapisz się na dedykowany newsletter. Będziemy Cię w nim informowali o kolejnych dniach wyzwania – codziennie na swoją skrzynkę pocztową otrzymasz treningi wraz z opisem.

Dodatkowo zapisując się na Wyzwanie Deski otrzymasz na e-mail pakiet materiałów dodatkowych.

DOŁĄCZ TUTAJ DO WYZWANIA DESKI

Potrzebujesz więcej informacji? Sprawdź szczegóły Wyzwania Deski 10 dni.

Nie zapomnij zostawić komentarza po treningu!

Jeżeli masz pytania, potrzebujesz dodatkowego objaśnienia lub któreś ćwiczenie sprawia Ci ogromną trudność – napisz w komentarzu a ja chętnie pomogę. Napisz jak Ci się ćwiczyło, co Ci się podobało. Poleć to wyzwanie innym 🙂

Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]
Tabata Killer!

Pobierz plan treningowy TABATA KILLER na 30 dni!

Zacznij regularnie ćwiczyć, schudnij i zadbaj o super kondycję!

Więcej informacji

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Check Also

Po co trenujesz?

Czy potrafisz odpowiedzieć na pytanie… po co ćwiczysz i trenujesz?

Zastanów się przez chwilę, po co ćwiczysz? Masz jakiś konkretny cel? A może ćwiczysz bo …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Test #001

Dołącz do wyzwania deski!

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail

Pobierz plan TABATA KILLER! 

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail