Pobierz DARMOWY plan treningowy TABATA KILLER! Schudnij, popraw kodnycję i zacznij się regularnie ruszać! >> Więcej

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Pobierz darmowy plan treningowy mocny brzuch 2.0
Wcześniej wyzwanie deski - obecnie plan treningowy mocny brzuch

Mocny Brzuch 2.0 – miesięczny plan treningowy dla osób trenujących w domu | Dołącz TERAZ!

Chcesz zacząć ćwiczyć w domu, w końcu zmotywować się do treningów, schudnąć, nabrać kondycji, wyrzeźbić mięśnie? Chcesz zmienić swoje życie, żyć zdrowiej, odżywiać się lepiej i czuć się fantastycznie? Doskonale się składa! Wskakuj na pokład naszego darmowego programu rozpisanego na 30 dni – Mocny Brzuch 2.0!

Plan treningowy Mocny Brzuch 2.0 – o co chodzi? 

Wszystkiego o tym PLANIE treningowym na mocny brzuch dowiesz się z poniższego filmu, włącz i sprawdź:

Mocny brzuch 2.0 to seria 10 prostych treningów opartych o koncepcję treningu w 5 minut do wykonania codziennie w zaciszu domowym. Nie potrzebujesz do nich specjalistycznego sprzętu. Są przygotowane na dwóch poziomach trudności – tak, żeby mogły w nim trenować osoby początkujące (nawet bardzo początkujące) i średnio zaawanasowane.

Program jest idealny by zacząć regularnie ćwiczyć, zmobilizować się do regularnych i powtarzalnych treningów w domu. 

Sekwencje są przygotowane w sposób kompleksowy – pomagają wzmocnić ciało (zwłaszcza brzuch, plecy i nogi), poprawić jego elastyczność, wyrzeźbić mięśnie, poprawić prawidłowość sylwetki.

Punktem wyjścia skonstruowania całego planu była deska (plank), jako jedno z najlepszych ćwiczeń na płaski brzuch.

Kim jest autor programu – Michał Tereszkiewicz? 

Autorem programu jest Michał Tereszkiewicz – Trener, instruktor Krav Maga i jogi. Pasjonat ćwiczeń siłowych i entuzjasta aktywności fizycznej wszelkiej maści, bez szajby fitnesowej. Na co dzień Michał prowadzi zajęcia w Jaworznie, Rybniku i Katowicach.

Michał Tereszkiewicz - autor wyzwania
Autorem planu Mocny Brzuch 2.0 jest Michał Tereszkiewicz – pasjonat jogi, treningów w domu i instruktor Krav Maga

Mocny brzuch 2.0 – dla kogo? 

Plan przygotowaliśmy w dwóch wariantach:

  • Ćwiczenia dla początkujących
  • Ćwiczenia dla zaawansowanych

Każda sesja zawiera wersję podstawową ćwiczenia oraz zmodyfikowany, trudniejszy wariant. Możesz wybrać ten, który Ci bardziej odpowiada.

Treningi są przygotowane z myślą o osobach, które:

  • Chcą się zmotywować do regularnych ćwiczeń
  • Chcą ćwiczyć w domu 
  • Dużo pracują i nie mają czasu na regularne treningi
  • Chcą poprawić swój wygląd, tak by czuć się komfortowo 
  • Mają bardzo mało czasu na treningi w ciągu dnia 
  • Szybko się „wypalają” i gubią motywację – szukają sposobów, które pomogą im zmobilizować się do treningów 
  • Chcą wzmocnić brzuch 
  • Chcą popracować nad mobilnością i elastycznością 
  • Chcą wyrzeźbić mięśnie 
  • Szukają kompleksowych treningów 
  • Lubią treningi, które są dobrze przygotowane merytorycznie, spokojne i dokładnie wytłumaczone 
  • Chcą poprawić technikę wykonywanych ćwiczeń
  • Chcą się czuć fantastycznie i zdrowo
  • Ćwicząc przez internet, chcą mieć osobisty kontakt z instruktorem
  • Szukają, dobrze, solidnie przygotowanego wyzwania deski i planu treningowego
  • Szukają pomysłów, inspiracji i podpowiedzi dotyczących innych, domowych treningów
Wyzwanie deski - MIchał tereszkiewicz - przykład ćwiczenia
W wyzwaniu znajdziesz mnóstwo inspirujących i rozwijających ćwiczeń.

Co było dla nas najważniejsze, gdy tworzyliśmy ten plan treningowy? 

Czym kierowaliśmy się, tworząc to wyzwanie?

  • Ucieczka od bezduszności aplikacji  – tak, wiemy, że w teorii można znaleźć dziesiątki aplikacji, które pomogą Ci w treningach. Uważamy jednak, że trenując w domu, trzeba oferować coś więcej. Same aplikacje są… bezduszne. Mimo, że można w nich ustawić wszystko, to gubią esencję treningów – czyli kontakt z człowiekiem. Chcemy postawić na to, by kontakt z trenerem i bezpośrednie podejście (w miarę możliwości) by dało się odczuć, że to prawdziwy trening przygotowany dla Ciebie.
  • Prawidłowa technika i rzetelność – bardzo duży nacisk kładziemy na tłumaczenie i wyjaśnianie ćwiczeń. To wyzwanie to nie tylko pokazanie planu treningowego  i zachęta do ćwiczenia. Dokładnie tłumaczymy jak krok po kroku poprawnie wykonywać ćwiczenia, na co zwrócić uwagę, by były maksymalnie efektywne.
  • Niespodzianki – w trakcie wyzwania pojawi się kilka zaskakujących niespodzianek, które urozmaicą wyzwanie.
  • Prostota, która może okazać się wyzwaniem – stawiamy na to, by te ćwiczenia były jednocześnie proste do wykonania, ale, dostosowane do różnych potrzeb – tak, by błyskawicznie dało się je przekuć w mikro-wyzwanie.
  • Kompleksowość – ćwiczenia w wyzwaniu uruchamiają większość partii mięśniowych w Twoim ciele, ponadto zawierają połączenie różnych
  • Wprowadzenie w klimat domowych treningów – chcemy pokazać Ci, jak można trenować w domu, tak by ćwiczenia były efektywne, odniosły swój cel i (co chyba najważniejsze) sprawiły Ci frajdę. Tak by po pewnym czasie, na kanwie tego co znaleźć w internecie (również na naszej stronie), móc przygotować i rozwijać własny styl domowego trenowania.
  • Pokazanie koncepcji Treningu w 5 minut – Wyzwanie deski oparliśmy o autorską koncepcję treningu w 5 minut. Chcemy pokazać Ci jak działa ten system i jak go możesz zaadoptować od treningów w domu.
  • Motywacja i regularność ćwiczeń – najważniejsze na koniec. Mamy nadzieję, że to wyzwanie pomoże Ci zacząć regularne ćwiczyć w domu, będzie solidną bazą do Twojej motywacji.
Deska wyzwanie trening w domu
Chcemy Ci pokazać, że można ćwiczyć w domu i czerpać z tego frajdę. Nie potrzebujesz skomplikowanego sprzętu!

Jak wyglądają treningi w tym planie?

Wyzwanie składa się z 10 prostych treningów opartych o deskę i jest rozłożone na 4 tygodnie. Każdy z treningów to krótki (od 5-7 minut) film instruktażowy z pokazaniem ćwiczenia i szczegółowym omówieniem. Na przerobienie danej serii masz 3 dni. Możesz ćwiczyć codziennie, doskonaląc technikę i stopniując poziom trudności. Przez 28 dni przerobisz szeroką gamę ćwiczeń: od wzmacniających, poprzez siłowe, aż po rozciągające.

Nie chcemy nic Ci narzucać, ani wyznaczać granicy. Podpowiemy i pokażemy jak możesz ćwiczyć, ale to, czy będziesz ćwiczyć codziennie, ile powtórzeń i serii zrobisz – zależy od Ciebie. Chodzi o to, by udało Ci się dostosować wyzwanie do Twoich potrzeb i wymagań.

Treningi możesz zmieniać i modyfikować tak, by odpowiadały Twoim potrzebom. W niektóre dni możesz „dołożyć do pieca”, w inne – lekko odpuścić i zrobić mniej powtórzeń.

Jeżeli jesteś osobą początkującą, możesz powoli i konsekwentnie pracować i cieszyć się z progresu.

Czy program Mocny Brzuch 2.0 jest płatny? 

Program jest całkowicie darmowy. Co więcej, by wziąć w nim udział NIE MUSISZ zapisywać się na listę (choć warto, bo otrzymasz pakiet dodatkowych bonusów – szczegóły znajdziesz niżej opisane).

Jak dokładnie wygląda to wyzwanie w praktyce? 

Plan opiera się o naszą autorską koncepcję treningu w 5 minut. Co trzy dni otrzymujesz krótki film, wraz ze szczegółowym objaśnieniem. W programie znajdują się różne typy ćwiczeń opierające się o deskę: od wzmacniających, poprzez siłowe (rzeźbiące mięśnie), aż po rozciągające.

Do tego otrzymujesz zadania dodatkowe oraz specjalną tabelkę, która pomoże Ci monitorować i wpisywać wyniki.

W sumie otrzymujesz:

  • Plan treningowy na 30 dni zawierający kompleksowe warianty ćwiczeń
  • Opisy treningów
  • Filmy instruktażowe
  • Tabelkę do notowania wyników i mierzenia postępów
  • Specjalne wyzwania dodatkowe
  • Regularnie otrzymywane e-maile o stałej porze
  • Możliwość kontaktu z trenerem
Tabela Excel do wyzwania deski.
Zapisując się do wyzwania otrzymasz szereg materiałów dodatkowych – między innymi kalendarz ćwiczeń i tabelkę Excel.

Chcesz dołączyć do programu Mocny Brzuch 2.0? 

Jeżeli nie chcesz aby cokolwiek Cię ominęło koniecznie zapisz się na dedykowany newsletter. Będziemy Cię w nim informowali o kolejnych dniach wyzwania – co trzy dni na swoją skrzynkę pocztową otrzymasz treningi wraz z opisem.

Dodatkowo zapisując się na Deskę 2.0 otrzymasz na e-mail pakiet materiałów dodatkowych.

Masz pytania dotyczące tego planu treningowego?

Masz pytania dotyczące tego wyzwania? Potrzebujesz więcej informacji? Pisz w komentarzu!

O autorze - Michał Tereszkiewicz

Trener, instruktor Krav Maga i jogi. Pasjonat ćwiczeń siłowych i entuzjasta aktywności fizycznej wszelkiej maści, bez szajby fitnesowej.
Tabata Killer!

Pobierz plan treningowy TABATA KILLER na 30 dni!

Zacznij regularnie ćwiczyć, schudnij i zadbaj o super kondycję!

Więcej informacji

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Check Also

Skutki nadopiekuńczości rodziców.

Czym jest „NIEBEZPIECZNY” parasol bezpieczeństwa dla dziecka?

Jesteś rodzicem, który chce, aby jego dziecko było bezpieczne? Dbasz o swój skarb na każdym …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

NOWOŚĆ!
Sprawdź E-book!

47 zabaw i ponad 150 pomysłów na aktywne spędzanie czasu z dzieckiem

Wypełnij formularz i zapisz 

się na webinar! 

Pobierz plan TABATA KILLER! 

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail

Dołącz do wyzwania deski!

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail