Wyzwanie 30 dni - dzień 20
Patrycja - wyzwanie 30 dni - dzień 20

SUPER FIGURA – wyzwanie 30 dni | DZIEŃ 20 – smukłe nogi, mocny brzuch

Dwudziesta część wyzwania treningowego z Patrycją Brejzą. Dzisiaj popracujemy nad ujędrnieniem nóg, pośladków i wzmocnimy brzuch.

O co chodzi z wyzwaniem 30 dni? 

Wszystkie szczegóły dotyczące wyzwania znajdziesz tutaj: wyzwanie 30 dni z Patrycją Brejzą – sprawdź o co chodzi.

Wyzwanie jest całkowicie DARMOWE! 

Jeżeli chcesz się od razu zapisać, otrzymać codziennie na e-mail nowy zestaw ćwiczeń i odebrać gotową dietę odchudzającą, kliknij w poniższy baner!

Dołącz do wyzwania 30 dni!

Wyzwanie 30 dni – dzień 20. Trening – smukłe nogi, mocny brzuch

Co ćwiczymy w tej części?

Dzisiejszy trening wykonałam ze stepem.  Jeżeli nie masz podwyższenia, możesz ćwiczenia wykonać tradycyjne. Możesz także do kilku z nich użyć krzesła.
Zaznaczę poniżej, do których krzesło może się przydać. 

Ile trwa trening?

  • Cały film trwa nie całe 9 minuty
  • Trening wykonaj dwa razy!!!

Jaki sprzęt Ci się przyda? Co przygotować? 

  • Mata, ręcznik
  • Step lub krzesło

Ćwiczenia jakie znajdują się w tym zestawie 

  • Przysiady
  • Dipy
  • Przeskoki
  • Wznosy kolan

Co wzmocnimy w tym treningu 

  • Mięśnie nóg
  • Mięśnie brzucha
  • Mięśnie ramion

Rozpisane ćwiczenia po kolei: 

1. Przysiad + kopnięcie w bok

Prawa noga stoi na stepie, lewa na podłodze. Wykonaj przysiad, wyprostuj ciało i jednocześnie unieś lewą nogę w bok.

2. Przysiad + kopnięcie

Zmień stronę. Wykonaj ćwiczenie nr 1 

3. Uniesienie kolana po skosie

  • Prawa noga na stepie, lewa daleko, po skosie za prawym kolanem.
  • Napnij brzuch, weź wdech i unieś się w górę, unosząc kolano przed siebie. 

4. Uniesienie kolana po skosie

Zmień nogi. Wykonaj ćwiczenie nr 3. 

5. Ręce do stóp

  • Przejdź do leżenia na plecach. Pięty wbij w step. Do tego ćwiczenia możesz użyć krzesła.
  • Ręce przenieś za głowę. Weź wdech i unieś barki najwyżej jak potrafisz. Sięgnij dłońmi do stóp. 

6. Most

  • To ćwiczenie także możesz wykonać ze stepem, na podłodze lub z krzesłem.
  • Leżymy na plecach. Stopy wbite w step. Unieś biodra wysoko. Opuść z wydechem. 

7. Most plus kolana na zewnątrz

Pozostań w tej samej pozycji z ćwiczenia nr 6. Unieś biorda wysoko. Otwórz kolana, złącz, opuść biodra. 

8. Dłoń do barku, stopa do boku

  • Przejdź do podporu na stepie, podłodze lub na krześle.
  • Napnij brzuch, ściągnij łopatki, trzymaj nisko biodra.
  • Ręką prawą dotnij lewego barku, zmień stronę. Prawą stopę odstaw do boku, ten sam ruch wykonaj lewą stopą. 

9. Dipy

  • Podpór tyłem na stepie lub na krześle.
  • Stopy na piętach, biodra blisko stepu. Tu pracują tylko ręce, wyłącz z pracy nogi.
  • Uginaj ramiona w łokciach. Licz powtórzenia. 

10. Przeskoki.

  • Stań prawą nogą na środku stepu, przeskocz na lewą.
  • Możesz przechodzić z prawej na lewą stronę.
  • Możesz także wykonać to ćwiczenie na podłodze. 

Wyzwanie 30 dni – co to takiego? 

Chcesz w końcu zmotywować się do ćwiczeń, schudnąć, nabrać kondycji, wyrzeźbić seksowne uda, pośladki i brzuch? Chcesz zmienić swoje życie, żyć zdrowiej, odżywiać się lepiej i czuć się fantastycznie? Doskonale się składa!

Trenerka Fitness – Patrycja Brejza i portal Stopnadwadze.pl przygotowali dla Ciebie jedyne, niesamowite Wyzwanie 30 dni dla kobiet – SUPER FIGURA! To wyzwanie treningowe dla każdego kto chciałby zacząć ćwiczyć, dodać ruch do życia codziennego, nabrać nowych zdrowych nawyków.

Przez 30 dni będziesz otrzymywać codziennie jeden trening i dostaniesz do tego kompleksową, zdrową dietę na miesiąc.

Kliknij i zobacz szczegółowy opis wyzwania 30 dni dla kobiet SUPER FIGURA! 

Gdzie otrzymam informację o kolejnych treningach z wyzwania i diecie? 

Informacje o nowych ćwiczeniach i diecie w wyzwaniu możesz otrzymać w kilku miejscach.

1. Zapis na listę e-mailową – najlepszy wybór! 

Zapisz się na listę newsletterową – wtedy masz pewność, że nie przegapisz żadnego nowego ćwiczenia z wyzwania. To też jedyne miejsce, w którym możesz odebrać przepisy na dietę i listę zakupów!

Zapisując się na listę otrzymasz:

  • przez 30 dni, codziennie o 8.00 nowy trening do wyzwania z filmem i opisem
  • 1 raz w tygodniu otrzymasz dietę o zestaw przepisów
  • otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku, gdzie będziesz mogła pochwalić się efektami lub zadać pytanie Patrycji – autorce wyzwania 30 dni

Pobierz ćwiczenia i dietę

2. Subskrypcja kanału YouTube + śledzenie playlisty wyzwania 

Wszystkie ćwiczenia z wyzwania znajdziesz na naszym kanale na YouTube, w specjalnie dedykowanej playliście:

3. Śledzenie profilu Stopnadwadze.pl na Facebooku 

Codziennie też będziemy zamieszczali nowe treningi na naszym profilu na Facebooku. Znajdziesz też tam bezpośrednio zamieszczone filmy z wyzwania i dodatkowe informacje.

Polub profil Stopnadwadze.pl na Facebooku

Polub profil Patrycji – autorki wyzwania na Facebooku

4. Sprawdzenie ćwiczeń w zakładce na naszej stronie 

TU znajdziesz szczegółowy plan każdego treningu wraz z rozpiską ćwiczeń – oprócz materiału video, znajdziesz opisane ćwiczenia w treningu krok po kroku.

Dołącz do wyzwania 30 dni już teraz! 

Kliknij w poniższy baner, wypełnij formularz i zacznij fantastyczną przygodę z treningami z Patrycją, które odmienią Twoje życie!

Kliknij w link i dołącz do wyzwania lub…

Dołącz do wyzwania 30 dni!

Masz pytania dotyczące ćwiczeń?

Masz pytania dotyczące ćwiczeń, treningu lub wyzwania? Pisz w komentarzu!

Przeczytaj też:

Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Check Also

mocny brzuch i posladki

Mocny brzuch, jędrne pośladki i prawidłowy przysiad – trening NA ŻYWO! | Poniedziałek 15.06.2020

W poniedziałek 25.05.2020 ruszamy z kolejnym treningiem NA ŻYWO! Czas popracować nad mięśniami ud i …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments