Trening całego ciała

SUPER FIGURA – wyzwanie 30 dni | DZIEŃ 22 – full body workout

Dwudziesta druga część wyzwania treningowego z Patrycją Brejzą. Czas na trening całego ciała.

O co chodzi z wyzwaniem 30 dni? 

Wszystkie szczegóły dotyczące wyzwania znajdziesz tutaj: wyzwanie 30 dni z Patrycją Brejzą – sprawdź o co chodzi.

Wyzwanie jest całkowicie DARMOWE! 

Jeżeli chcesz się od razu zapisać, otrzymać codziennie na e-mail nowy zestaw ćwiczeń i odebrać gotową dietę odchudzającą, kliknij w poniższy baner!

Dołącz do wyzwania 30 dni!

Wyzwanie 30 dni – dzień 22. Trening – full body workout 

Co ćwiczymy w tej części?

Full body workout- trenuje całe ciało.

  • Każde ćwiczenie wykonuj przez 40 sekund.
  • Odpocznij 10 i przejdź do kolejnego ćwiczenia.

Ile trwa trening?

  • Cały film trwa 7 minut
  • Całość powtórz dwa razy!!!

Jaki sprzęt Ci się przyda? Co przygotować? 

  • Mata, ręcznik

Ćwiczenia jakie znajdują się w tym zestawie 

  • Pompki
  • Przysiady
  • Pajacyki na
  • Wykroki
  • Wznosy nóg

Co wzmocnimy w tym treningu 

  • Full body workout – trening całego ciała

Rozpisane ćwiczenia po kolei: 

1. Przejście do podłogi

Wejdź na palce, przejdź dłońmi do podporu przodem, unieś prawą i lewą rękę w górę. Następnie unieś prawą i lewą nogę. Wróć do pozycji stojącej.

2. Zakroki + przeskok (zaawansowane)

Pozycja stojąca, wykonaj zakrok raz prawą, raz lewą nogą.
Osoby zaawansowane- wykonują zakrok prawą, potem lewą nogą i wykonują 3 przeskoki.
Następnie zakrok zacznij od lewej nogi.

3. Pompka + uniesienie rąk

Wykonaj damską pompkę, następnie unieś przed siebie prawą i lewą rękę.
Trzymaj napięty brzuch, ściągnij łopatki do siebie i w dół. Wydech po wyprostowaniu rąk.

4. Biodra góra-dół

Przejdź na prawy bok, wyprostuj lewą nogę. Unoś biodra w górę i opuść w dół.
Osoby zaawansowane unoszą biodra unosząc jednocześnie nogę w górę.

5. Nogi po skosie

Osoby początkujące przenoszą nogi po skosie w tył. Pilnuj kolan. Powinny być skierowane do przodu, ewentualnie delikatnie na zewnątrz. Nie rotuj kolan do środka. Staraj się trzymaj biodra prosto w przód.
Osoby zaawansowane wykonują łyżwiarza. Przeskocz na prawą nogę, przenoszą drugą nogę daleko w tył. Zmień stronę.

6. Przysiad sumo

Pozycja stojąca, stopy szerzej niż biodra. Przejdź do przysiadu, wykonaj puls 3 razy,  wyprostuj biodra unosząc naprzemiennie pięty w górę.

7. Plan z unoszenie nóg

Podpór na dłoniach i kolanach. 90 stopni w biodrach i kolanach.
Osoby początkujące unoszą nogi naprzemiennie.
Osoby zaawansowane unoszą kolana 7-10 cm nad matę, unoszą nogi ugięte nogi w górę. Nie dotykamy kolanami maty.

8. Pajac na podłodze

Leżenie tyłem, stopy szerzej niż biodra, ręce za głową.
Napnij brzuch, unieś prawą rękę do lewej stopy i zmień stronę.

Wyzwanie 30 dni – co to takiego? 

Chcesz w końcu zmotywować się do ćwiczeń, schudnąć, nabrać kondycji, wyrzeźbić seksowne uda, pośladki i brzuch? Chcesz zmienić swoje życie, żyć zdrowiej, odżywiać się lepiej i czuć się fantastycznie? Doskonale się składa!

Trenerka Fitness – Patrycja Brejza i portal Stopnadwadze.pl przygotowali dla Ciebie jedyne, niesamowite Wyzwanie 30 dni dla kobiet – SUPER FIGURA! To wyzwanie treningowe dla każdego kto chciałby zacząć ćwiczyć, dodać ruch do życia codziennego, nabrać nowych zdrowych nawyków.

Przez 30 dni będziesz otrzymywać codziennie jeden trening i dostaniesz do tego kompleksową, zdrową dietę na miesiąc.

Kliknij i zobacz szczegółowy opis wyzwania 30 dni dla kobiet SUPER FIGURA! 

Gdzie otrzymam informację o kolejnych treningach z wyzwania i diecie? 

Informacje o nowych ćwiczeniach i diecie w wyzwaniu możesz otrzymać w kilku miejscach.

1. Zapis na listę e-mailową – najlepszy wybór! 

Zapisz się na listę newsletterową – wtedy masz pewność, że nie przegapisz żadnego nowego ćwiczenia z wyzwania. To też jedyne miejsce, w którym możesz odebrać przepisy na dietę i listę zakupów!

Zapisując się na listę otrzymasz:

  • przez 30 dni, codziennie o 8.00 nowy trening do wyzwania z filmem i opisem
  • 1 raz w tygodniu otrzymasz dietę o zestaw przepisów
  • otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku, gdzie będziesz mogła pochwalić się efektami lub zadać pytanie Patrycji – autorce wyzwania 30 dni

Pobierz ćwiczenia i dietę

2. Subskrypcja kanału YouTube + śledzenie playlisty wyzwania 

Wszystkie ćwiczenia z wyzwania znajdziesz na naszym kanale na YouTube, w specjalnie dedykowanej playliście:

3. Śledzenie profilu Stopnadwadze.pl na Facebooku 

Codziennie też będziemy zamieszczali nowe treningi na naszym profilu na Facebooku. Znajdziesz też tam bezpośrednio zamieszczone filmy z wyzwania i dodatkowe informacje.

Polub profil Stopnadwadze.pl na Facebooku

Polub profil Patrycji – autorki wyzwania na Facebooku

4. Sprawdzenie ćwiczeń w zakładce na naszej stronie 

TU znajdziesz szczegółowy plan każdego treningu wraz z rozpiską ćwiczeń – oprócz materiału video, znajdziesz opisane ćwiczenia w treningu krok po kroku.

Dołącz do wyzwania 30 dni już teraz! 

Kliknij w poniższy baner, wypełnij formularz i zacznij fantastyczną przygodę z treningami z Patrycją, które odmienią Twoje życie!

Kliknij w link i dołącz do wyzwania lub…

Dołącz do wyzwania 30 dni!

Masz pytania dotyczące ćwiczeń?

Masz pytania dotyczące ćwiczeń, treningu lub wyzwania? Pisz w komentarzu!

Przeczytaj też:

Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Check Also

Maseczka ochronna wielorazowa , jednorazowa, dla dziecka czy dla dorosłego.

Rodzaje maseczek ochronnych – wybierz najlepszą dla siebie i swojej rodziny

Stosowanie maseczek ochronnych w celu prewencji rozprzestrzeniania się SARS-CoV-2 to obecnie stały i gorący temat, …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments