Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na brzuch » Ćwiczenia na boczki – interwałowy trening turbo
Ćwiczenia na boczki i szczupłą talię w formie treningu interwałowego.
Zestaw ćwiczeń na boczki - trening interwałowy.

Ćwiczenia na boczki – interwałowy trening turbo

Irytuje Cię fałdka tłuszczu i oponka? Warto wybrać trening, który przede wszystkim koncentruje się na spalaniu tkanki tłuszczowej i pomoże wymodelować mięśnie brzucha.



W ćwiczeniach mięśni brzucha najważniejsze są ćwiczenia ogólnorozwojowe, które koncentrują się na kompleksowym spalaniu tkanki tłuszczowej.

Samo rzeźbienie okolic talii może być szkodliwe dla Twojego organizmu i sprawić, że „złapiesz” kontuzję – zobacz największe błędy popełniane w treningu mięśni brzucha.

Ważne, by trening na boczki koncentrował się na kompleksowej pracy jak największych partii mięśniowych.

Trening składa się z 10-minutowej, bardzo intensywnej sekwencji, która pomaga spalić tłuszcz z całego ciała. Zakończony jest spokojnym rozciąganiem, które pomoże Ci zregenerować mięśnie i ścięgna.

Ćwiczenia są zbudowane w 2 głównych sekwencjach – pracy na przeskokach i skłonach na boki oraz dynamicznych modyfikacji najskuteczniejszego treningu na płaski brzuch – czyli deski.

Ćwiczenia na boczki – trening interwałowy

Krótka charakterystyka ćwiczeń na boczki:

  • Zestaw składa się z sekwencji uderzeń, wyskoków i modyfikacji deski
  • Trening interwałowy – spalasz tkankę tłuszczową nawet 24 godziny po treningu
  • Angażuje do pracy większość mięśni – dzięki czemu jest bardzo efektywny
  • Doskonały na wyszczuplenie okolic talii i brzucha
  • Ćwiczenia są wskazane jeżeli chcesz pozbyć się oponki
  • Zakończony jest krótką sekwencją stretchingu
  • By był maksymalnie efektywny wykonaj 2-3 sesje
  • To trening interwałowy, więc nie powinien trwać dłużej niż 40 minut.

Przeczytaj też:



Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Ćwiczenia seleny gomez na super seksowny brzuch i ładne nogi.

30-minutowy trening na mocny brzuch i szczupłe nogi Seleny Gomez!

Specjalnie dla ciebie sprawdziliśmy co trenują celebryci! Rezultat – 30-minutowy trening całego ciała, szczególnie angażujący …

2
Dodaj komentarz

avatar
1 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
stopnadwadze.plFitnesowiec Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Fitnesowiec
Gość

Mięśnie brzucha, co niektórym może się wydawać nieprawdopodobne poprzez narosłe mity są takimi samymi mięśniami jak inne mięśnie. A to oznacza, że one również wymagają rozgrzewki przed właściwym treningiem. Chodzi o to by nie przychodzi i z marszu nie robić 50 brzuszków czy dowolnego innego ćwiczenia ale zrobić kilka powtórzeń kilku ćwiczeń, w kilku położeniach, odczekać i dopiero przystąpić do właściwego treningu. To fakt, że ćwicząc brzuch ryzyko kontuzji jest niskie niemniej nie powinniśmy omijać rozgrzewki.