Zapisz się na bezpłatny newsletter z ćwiczeniami

Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na brzuch » Ćwiczenia na boczki – interwałowy trening turbo
Ćwiczenia na boczki i szczupłą talię w formie treningu interwałowego.
Zestaw ćwiczeń na boczki - trening interwałowy.

Ćwiczenia na boczki – interwałowy trening turbo

Irytuje Cię fałdka tłuszczu i oponka? Warto wybrać trening, który przede wszystkim koncentruje się na spalaniu tkanki tłuszczowej i pomoże wymodelować mięśnie brzucha.



W ćwiczeniach mięśni brzucha najważniejsze są ćwiczenia ogólnorozwojowe, które koncentrują się na kompleksowym spalaniu tkanki tłuszczowej.

Samo rzeźbienie okolic talii może być szkodliwe dla Twojego organizmu i sprawić, że „złapiesz” kontuzję – zobacz największe błędy popełniane w treningu mięśni brzucha.

Ważne, by trening na boczki koncentrował się na kompleksowej pracy jak największych partii mięśniowych.

Trening składa się z 10-minutowej, bardzo intensywnej sekwencji, która pomaga spalić tłuszcz z całego ciała. Zakończony jest spokojnym rozciąganiem, które pomoże Ci zregenerować mięśnie i ścięgna.

Ćwiczenia są zbudowane w 2 głównych sekwencjach – pracy na przeskokach i skłonach na boki oraz dynamicznych modyfikacji najskuteczniejszego treningu na płaski brzuch – czyli deski.

Ćwiczenia na boczki – trening interwałowy

Krótka charakterystyka ćwiczeń na boczki:

  • Zestaw składa się z sekwencji uderzeń, wyskoków i modyfikacji deski
  • Trening interwałowy – spalasz tkankę tłuszczową nawet 24 godziny po treningu
  • Angażuje do pracy większość mięśni – dzięki czemu jest bardzo efektywny
  • Doskonały na wyszczuplenie okolic talii i brzucha
  • Ćwiczenia są wskazane jeżeli chcesz pozbyć się oponki
  • Zakończony jest krótką sekwencją stretchingu
  • By był maksymalnie efektywny wykonaj 2-3 sesje
  • To trening interwałowy, więc nie powinien trwać dłużej niż 40 minut.

Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Wyzwanie deski - prawidłowa pozycja

Wyzwanie na płaski brzuch – deska

Jeżeli chcesz wzmocnić i wyszczuplić mięśnie brzucha, a przy tym popracować nad wzmocnieniem całego ciała ...

2 komentarze

  1. Mięśnie brzucha, co niektórym może się wydawać nieprawdopodobne poprzez narosłe mity są takimi samymi mięśniami jak inne mięśnie. A to oznacza, że one również wymagają rozgrzewki przed właściwym treningiem. Chodzi o to by nie przychodzi i z marszu nie robić 50 brzuszków czy dowolnego innego ćwiczenia ale zrobić kilka powtórzeń kilku ćwiczeń, w kilku położeniach, odczekać i dopiero przystąpić do właściwego treningu. To fakt, że ćwicząc brzuch ryzyko kontuzji jest niskie niemniej nie powinniśmy omijać rozgrzewki.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Nie przegap nowych artykułów na Stopnadwadze.pl i kliknij "Lubię To"!
Polub Stopnadwadze.pl na Facebooku