Zapisz się na bezpłatny newsletter z ćwiczeniami

Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na pośladki » Talia, uda, pośladki – trening wyszczuplający 3w1
Ćwiczenia na talię, uda i pośladki

Talia, uda, pośladki – trening wyszczuplający 3w1

Krótki trening wyszczuplający, który wyrzeźbi kosmicznie apetyczne pośladki, szczupłą jak osa talię i jędrne, twarde jak skała pośladki – a to wszystko z Tiffany: prawdziwym wulkanem energii.



Do ćwiczeń będziesz potrzebować ciasno związanej karimaty lub czegoś o podobnym kształcie i funkcjonalności.

Dzięki pracy z karimatą, mięśnie są dobrze zaangażowane do pracy – dzięki czemu trening jest efektywniejszy. W zestawie znajdziesz ćwiczenia w stójce: skłony, skręty (pod różnymi kątami i w różnej konfiguracji) tułowia i barków, wymachy oraz dokroki nóg.

Ćwiczenia są dedykowane dla osób początkujących i średnio-zaawansowanych, które chcą popracować nad jednoczesnym wyszczupleniem ud, ujędrnieniem pośladków i zmniejszenia obwodu w talii i boczkach.

By trening był odpowiednio efektywny – nie zapomnij o rozgrzewce, zrób pomiędzy 3-6 powtórzeń (wtedy efektywniej zaczniesz spalać tkankę tłuszczową), gdy chcesz się skoncentrować wyłącznie na wyrzeźbieniu ud, pośladków i talii – wykonaj jedną, intensywną serię po treningu cardio na spalanie tkanki tłuszczowej.

Ćwiczenia na jędrne uda, pośladki i szczupła talię 3w1

Krótka charakterystyka i opis treningu:

  • Trening dedykowany osobom początkującym
  • Gdy chcesz wyłącznie wyrzeźbić uda, pośladki i talię – wykonaj 1-2 serię po treningu na spalanie tkanki tłuszczowej
  • By ten zestaw był maksymalnie efektywny – wykonaj 3-6 serii, nie zapominaj o rozgrzewce
  • Trening w stójce – bez pracy na ziemi
  • Do treningu przyda się mocno zrolowana mata lub karmiata
  • Znajdziesz tu wyłącznie łatwe i bardzo łatwe ćwiczenia
  • Ćwiczenia pomagają jednocześnie wyrzeźbić uda, pośladki i talię

Przeczytaj też:



Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Ćwiczenia, które pomogą Ci wyrzeźbić seksowne i atrakcyjne pośladki.

Pośladki w ogniu! Trening na wyrzeźbienie boskiej pupy

Lubisz konkretne treningi w domu? Z zazdrością patrzysz na modelki chwalące się pełnymi, jędrnymi pośladkami ...

1 komentarz

  1. Oddając się regularnym treningom warto także pamiętać o przygotowaniu zbilansowanej diety. W dalszym ciągu niewiele osób zdaje sobie sprawę, że IDEALNA SYLWETKA = TRENING + DIETA!!! Jedno bez drugiego nie może istnieć. Warto więc zadbać o przygotowanie nie tylko indywidualnego planu treningowego, ale także zbilansowanej diety!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Nie przegap nowych artykułów na Stopnadwadze.pl i kliknij "Lubię To"!
Polub Stopnadwadze.pl na Facebooku