Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na pośladki » Talia, uda, pośladki – trening wyszczuplający 3w1
Ćwiczenia na talię, uda i pośladki

Talia, uda, pośladki – trening wyszczuplający 3w1

Krótki trening wyszczuplający, który wyrzeźbi kosmicznie apetyczne pośladki, szczupłą jak osa talię i jędrne, twarde jak skała pośladki – a to wszystko z Tiffany: prawdziwym wulkanem energii.



Do ćwiczeń będziesz potrzebować ciasno związanej karimaty lub czegoś o podobnym kształcie i funkcjonalności.

Dzięki pracy z karimatą, mięśnie są dobrze zaangażowane do pracy – dzięki czemu trening jest efektywniejszy. W zestawie znajdziesz ćwiczenia w stójce: skłony, skręty (pod różnymi kątami i w różnej konfiguracji) tułowia i barków, wymachy oraz dokroki nóg.

Ćwiczenia są dedykowane dla osób początkujących i średnio-zaawansowanych, które chcą popracować nad jednoczesnym wyszczupleniem ud, ujędrnieniem pośladków i zmniejszenia obwodu w talii i boczkach.

By trening był odpowiednio efektywny – nie zapomnij o rozgrzewce, zrób pomiędzy 3-6 powtórzeń (wtedy efektywniej zaczniesz spalać tkankę tłuszczową), gdy chcesz się skoncentrować wyłącznie na wyrzeźbieniu ud, pośladków i talii – wykonaj jedną, intensywną serię po treningu cardio na spalanie tkanki tłuszczowej.

Ćwiczenia na jędrne uda, pośladki i szczupła talię 3w1

Krótka charakterystyka i opis treningu:

  • Trening dedykowany osobom początkującym
  • Gdy chcesz wyłącznie wyrzeźbić uda, pośladki i talię – wykonaj 1-2 serię po treningu na spalanie tkanki tłuszczowej
  • By ten zestaw był maksymalnie efektywny – wykonaj 3-6 serii, nie zapominaj o rozgrzewce
  • Trening w stójce – bez pracy na ziemi
  • Do treningu przyda się mocno zrolowana mata lub karmiata
  • Znajdziesz tu wyłącznie łatwe i bardzo łatwe ćwiczenia
  • Ćwiczenia pomagają jednocześnie wyrzeźbić uda, pośladki i talię

Przeczytaj też:



Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Poświeć 12 minut dla zgrabnej i jędrnej pupy.

Gorrrące pośladki, czyli 12 minut pracy dla zgrabnej i jędrnej pupy!

Krótki i wymagający trening nóg i pośladków do wykonania w domu. Całość składa się z …

1
Dodaj komentarz

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
Tomasz Ostap Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Tomasz Ostap
Gość

Oddając się regularnym treningom warto także pamiętać o przygotowaniu zbilansowanej diety. W dalszym ciągu niewiele osób zdaje sobie sprawę, że IDEALNA SYLWETKA = TRENING + DIETA!!! Jedno bez drugiego nie może istnieć. Warto więc zadbać o przygotowanie nie tylko indywidualnego planu treningowego, ale także zbilansowanej diety!