Proste ćwiczenia na talię
Ten trening na boczki jest doskonały, jeżeli szukasz spokojnych ćwiczeń.

Dwa ćwiczenia na boczki i wyszczuplenie talii inspirowane Jogą

Te 2 ćwiczenia inspirowane jogą na pewno przypadną do gustu miłośniczkom treningów spokojnych, mniej dynamicznych, ale równie skutecznych.

Najlepiej wkomponować prezentowane tutaj pozycje do swojego codziennego treningu np. jako element stretchingu i powolnego rozluźniania ciała po wysiłku.

Jakie ćwiczenia znajdziesz w tym treningu? 

  1. Rozciąganie ramion (0:13-0:51): nogi na szerokość bioder, weź głęboki wdech i unieś ramiona nad głowę, złącz dłonie i pochyl się w prawą stronę. Staraj się maksymalnie rozciągnąć lewy i prawy bok swojego ciała. Powtórz 10 razy.
  2. Trójkąt (0:52-2:34): stań w dosyć szerokim rozkroku, lewa stopa skierowana w bok, prawa stopa prosto, biodro przesuń nieco w prawo, a wyprostowane ramię i cały tułów w lewo. Następnie zejdź najniżej jak potrafisz opierają się na kostce lub kładąc dłoń na podłodze. Drugie ramię wyprostowane mocno do góry, wzrok skierowany na ramię w górze. Wytrzymaj chwilę w pozycji, powinnaś czuć napięcie w okolicach talii, następnie powoli wróc do pozycji wyjściowej i zmień stronę.

Polecamy wykonywać te 2 ćwiczenia codziennie rano po wstaniu z łóżka. Świetny początek dnia, nawet jeżeli na początku będzie trochę ciężko, ciało szybko przyzwyczai się i zobaczysz, że żadne skłony nie będą sprawiać Ci już problemu 🙂

Najlepsze zestawy treningowe na boczki i brzuch, które również mogą Ci się spodobać:

Zobacz inne, gotowe zestawy ćwiczeń i plany treningowe na brzuch:

  • Inne ćwiczenia na boczki i brzuch – zestawy ćwiczeń, które koncentrują się na pozbyciu się boczków i wyszczupleniu talii, będą doskonale uzupełniać ten zestaw
  • Ćwiczenia na wyrzeźbienie seksownego brzucha – zestawy ćwiczeń, które pomogą Ci wyrzeźbić sześciopak i atrakcyjny kaloryfer na brzuchu
  • Ćwiczenia na płaski brzuch – ćwiczenia i treningi ukierunkowane przede wszystkim na chudnięcie i gubienie tkanki tłuszczowej z okolic brzucha
  • Ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej – treningi i ćwiczenia spalające tkankę tłuszczową, które mogą być doskonałym uzupełnieniem treningów na brzuch
  • Ćwiczenia dla początkujących zestawy najłatwiejszych i najprostszych ćwiczeń, przygotowanych specjalnie dla osób początkujących (z nadwagą, takich, które długo lub nigdy nie ćwiczyły oraz takich, które wracają do formy po kontuzji)
Oceń artykuł
[Głosów: 1 Średnia: 5]

Przeczytaj też:

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź również

Panel patrycja płaski brzuch

Cykl treningowy PŁASKI BRZUCH dla osób początkujących – nowość w panelu ćwiczeń

Chcesz spalić dużo kalorii, wyszczuplić boczki i talię i poprawić kondycję? Świetnie się składa! Autorski …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments