Te ćwiczenia są naprawdę skuteczne! Piękna talia i szczupłe boczki są w Twoim zasięgu!
Te ćwiczenia pomogą Ci pozbyć się niechcianych fałdek i wyszczuplić boczki.

3 łatwe i szybkie ćwiczenia na boczki

Jeżeli chcesz się pozbyć fałdek tłuszczu z okolic brzucha i ładnie zaznaczyć wcięcie w talii, to jest to zestaw ćwiczeń właśnie dla ciebie.

Prezentowane ćwiczenia w połączeniu z odpowiednią, dobrze zbilansowaną dietą oraz intensywnym treningiem cardio cztery razy w tygodniu, powinny dosyć szybko przynieść efekty wizualne.

3 Łatwe ćwiczenia na boczki – film: 

  • Ćwiczenie 1. (0:28 – 0:56) Przyjmij pozycję pompki, następnie obróć się na bok i utrzymuj ciężar ciała na wyprostowanym ramieniu oraz złączonych nogach, drugie ramię wyciągnij wysoko w górę, a następnie skieruj w dół w stronę pachy. Takich ruch powtórz 12-15 razy i zmień stronę, którą ćwiczyłaś. To ćwiczenie wspaniale kształtuje mięśnie skośne brzucha oraz zarys talii.

Jeżeli to ćwiczenie sprawia ci trudność możesz przełożyć jedną nogę do przodu lub podeprzeć się na łokciach.

  • Ćwiczenie 2. (1:10 – 1:28) Połóż się na plecach, unieś do góry tułów oraz nogi zgięte w kolanach, dłonie złączone przed sobą i skręcamy się w dość szybkim tempie, w jedną i drugą stronę. Wykonaj 15 powtórzeń lub więcej, jeżeli czujesz się na siłach.
  • Ćwiczenie 3. (1:32 – 1:46) Leżymy na plecach, nogi zgięte w kolanach, stopy płasko na podłodze, głowa i szyja uniesione, wyprostowanymi ramionami staramy się sięgnąć raz do prawej, raz do lewej pięty.

Najlepsze zestawy treningowe na boczki i brzuch, które również mogą Ci się spodobać:

Zobacz inne, gotowe zestawy ćwiczeń i plany treningowe na brzuch:

Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]

Przeczytaj też:

Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Check Also

Wysmuklenie boczków i talii

SUPER FIGURA – wyzwanie 30 dni | DZIEŃ 17 – wyszczuplenie i wysmuklenie boczków

Siedemnasta część wyzwania treningowego z Patrycją Brejzą. Dziś zabierzemy się za spalanie tłuszczu z okolic talii, …

Subscribe
Powiadom o
guest
2 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
demoniq
demoniq
4 lat temu

Ćwiczenie nr 2 niestety mogą wykonywać tylko i wyłącznie osoby zdrowe, masz problem z kręgosłupem nie powinieneś wykonywać tego ćwiczenia. Taka informacja powinna być zamieszczona…

stopnadwadze.pl
Editor
4 lat temu
Reply to  demoniq

Zawsze podkreślamy, że ćwiczenia z internetu mogą wykonywać wyłącznie osoby zdrowe. Jeżeli ktoś ma jakikolwiek problem z kręgosłupem/inną częścią ciała zawsze powinien przed wykonaniem samodzielnych ćwiczeń porozmawiać z lekarzem lub fizjoterapeutą.