Pobierz DARMOWY plan treningowy TABATA KILLER! Schudnij, popraw kodnycję i zacznij się regularnie ruszać! >> Więcej

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Piękne i seksowne nogi wymagają nieco pracy, ale piorunujący efekt wart jest Zachodu.
Zestaw dynamicznych ćwiczeń, które pięknie wymodelują Twoje nogi.

Ćwiczenia na seksowne nogi – musisz spróbować!

Oto zestaw 5 ćwiczeń, dzięki którym Twoje nogi będą smukłe, zgrabne i seksowne.

Ćwiczenia są bardzo proste, możesz je wykonywać w domu. Najlepsze efekty daje ćwiczenie z obciążeniem, ale nie jest to obowiązkowe.

Jeżeli planujesz rozpocząć intensywne przygotowania do sezonu wiosenno-letniego, te ćwiczenia zadbają o idealny kształt Twoich nóg.

Lubisz stroje kąpielowe, spódniczki lub szorty? Chcesz się zmobilizować po zimowym przesileniu? Poniższy zestaw treningowy będzie jak znalazł: nie tylko ujędrni kształt Twoich nóg, ale też wprawi Cię w doskonały nastrój.

Jeśli nie masz hantli, możesz wykorzystać butelki wody mineralnej np. 0,5l lub cokolwiek innego, co łatwo zmieścić w dłoni.

Ćwiczenia na nogi – sama przyjemność

Rozpocznij od krótkiej 10-min rozgrzewki ogólnej i przejdź do ćwiczeń:

  • Przysiady (2:00 – 2:30): wykonaj szeroki przysiad, wyprostuj się i unieś w bok wyprostowaną nogę, przysiad, unieś drugą nogę. Powtórz 24 razy.
  • Wypady (2:33 – 3:05): w dalszym ciągu wykonujemy przysiady, ale tym razem w wypadzie. Jedną nogę ustaw przed sobą, druga wysunięta do tyłu, uginaj kolana. Powtórz 12 razy dla każdej nogi.
  • Przeskoki: (3:23 – 4:04): rozłóż na podłodze kawałek sznurka lub wyobraź sobie linię i przeskakuj przez nią bokiem. Staraj się mieć cały czas złączone stopy, kolana i uda oraz panuj nad całym ciałem, niech to będą leciutkie podskoki. Powtórz 24 razy.
  • Wypad z wykopem: (4:15 – 4:28): zatrzymaj się w pozycji wypadu do tyłu, następnie energicznie przenieś nogę z tyłu do przodu, tak jakbyś chciała kopnąć napastnika. Powtórz 12 razy dla każdej nogi.
  • Podnoszenie tułowia (4:32 – 4:55): przejdź na kolana, tułów wyprostowany, przenosimy biodra do tyłu i do przodu, pracują również ręce. Krótki, szybki ruch, który napina mięśnie ud, pośladków i brzucha. Powtórz 24 razy.

Pełny trening składa się z 3 serii, każda po 5 ćwiczeń. Ćwicz co drugi dzień i w ciągu kilku tygodni na pewno zauważysz efekty.

Nie zapomnij o kilku ćwiczeniach stretchingowych na koniec treningu.

Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]
Tabata Killer!

Pobierz plan treningowy TABATA KILLER na 30 dni!

Zacznij regularnie ćwiczyć, schudnij i zadbaj o super kondycję!

Więcej informacji

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Check Also

Kompleksowy cykl treningowy dla początkujących na cellulit

Cellulit Killer – NOWY cykl treningowy dla osób początkujących

Chcesz pozbyć się cellulitu, wysmuklić łydki, ujędrnić uda i pośladki i wzmocnić mięśnie nóg? Jeżeli tak …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Test #001

Dołącz do wyzwania deski!

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail

Pobierz plan TABATA KILLER! 

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail