Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia odchudzające » Tabata #1 – super trening na spalanie tkanki tłuszczowej.
ćwiczenia - tabata trening w w domu
Tabata to jeden z najskuteczniejszych treningów na spalanie tkanki tłuszczowej.

Tabata #1 – super trening na spalanie tkanki tłuszczowej.

Tabata to niesamowicie skuteczne ćwiczenia interwałowe, które pomogą Ci spalić tłuszcz i zrzucić zbędne kilogramy. Regularne trenowanie tabaty daje super efekty – w opinii trenerów, to jeden z najlepszych sposobów, żeby schudnąć. Ważne byś ćwiczenia wykonywała naprawdę szybko – tak by maksymalnie podnieść tętno.

Przed treningiem nie zapomnij o rozgrzewce i stretchingu. W zależności od kondycji, możesz wykonać kilka serii ćwiczenia.

Trening tabata – 4 ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej

ĆWICZENIA NALEŻY WYKONYWAĆ W MOŻLIWIE JAK NAJSZYBSZYM TEMPIE!

1.Deska na prostych rękach z przyciągnięciem kolan 00:26-00:46

Przyjmij pozycję podporu przodem na prostych rękach, ustaw barki i dłonie  w jednej linii.  Nie unoś pośladów, nie wyginaj kręgosłupa w odcinku lędźwiowym,trzymaj barki, biodra i pięty w jednej lini.

Trzymając tą pozycję przyciągaj kolana naprzemiennie, oddychając głęboko i napinając MOCNO brzuch przy wdechu i wydechu.

UWAGA! Zobacz jak prawidłowo wykonywać deskę:

2. Zejście do podporu przodem (deski) z wyskokiem 00:56-01:06

Zaczynając z pozycji wyprostowanej unieś ręce w górę, wypchnij biodra w tył trzymając plecy proste, połóż ręce jak najbliżej stóp na szerokość barków, przejdź do podporu przodem , po czym wróc do wyprostu unosząc kolana jak najbliżej klatki piersiowej, stawiaj stopy jak najbliżej dłoni wyskocz mocno w górę.

Odychaj głęboko, trzymaj napięty brzuch i plecy proste!

3. Burpees 01:16-01:26

Zaczynając z pozycji wyprostowanej unieś ręce w górę, wypchnij biodra w tył trzymając plecy proste, połóż ręce jak najbliżej stóp na szerokość barków, wyrzuć obie nogi w tył do podporu przodem.Połóż się na ziemi, wykonując pompkę, ważne aby klatka piersiowa dotknęła podłogi.

Następnie podnieś się z ziemi z powrotem do podporu przodem, wyrzuć nogi stopami blisko dłoni i wyprostuj się. Dla zintesyfikowania ćwiczenia, podskocz w górę.

4. Zejście do podporu przodem z przyciąganiem kolan 01:36-01:46

Zaczynając z pozycji wyprostowanej unieś ręce w górę, wypchnij biodra w tył trzymając plecy proste, połóż ręce jak najbliżej stóp na szerokość barków, przejdź do podporu przodem.

Napinając brzuch, oddychając głęboko, przyciągnij kolana do klatki piersiowej, po czym przejdź do wyprostu.

Zobacz koniecznie ćwiczenia na płaski i seksowny brzuch:

Przeczytaj też:



Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Trening HIIT zapewni Ci trening całego ciała i zadba o spalanie zbędnych kalorii/

30 – minutowy trening petarda czyli HIIT Full Body Workout na spalanie kalorii

Skrót HIIT oznacza intensywny trening interwałowy, który pozwala szybko spalić tkankę tłuszczową oraz poprawić kondycję, …

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o