Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na pośladki » 5 ćwiczeń na seksowne pośladki i uda – trening modelek Victoria Secret
Dzięki tym ćwiczeniom na uda i pupę, modelki Victoria Secrets uzyskują niesamowicie jędrne pośladki.
Zestaw modelujących ćwiczeń na seksowną pupę, które wchodzą w repertuar modelek Victoria Secrets.

5 ćwiczeń na seksowne pośladki i uda – trening modelek Victoria Secret

Modelki Victoria Secret są znane z bardzo kobiecych i niesamowicie seksownych kształtów. Warto zatem włączyć ich pomysły i podpowiedzi treningowe do swojego cyklu ćwiczeń – dlatego, że z całą pewnością to kompleksowe ćwiczenia, które pomogą Ci wymodelować wybrane partie ciała. W tym wpisie przyjrzymy się ćwiczeniom na pośladki.

Ten zestaw ćwiczeń na pośladki zaangażuje do pracy również mięśnie ud – uda Ci się więc wymodelować dwie rzeczy za jednym razem – uda i pupę. Zwróć uwagę, że te ćwiczenia służą przede wszystkim modelowaniu mięśni – pomogą więc wysmuklić uda i zadbać o niesamowicie krągłe i jędrne pośladki, musisz je „dopalić” odpowiednim treningiem cardio (na palenie tkanki tłuszczowej), który diametralnie podniesie efekty jakie uzyskasz dzięki regularnym treningom.

Trening składa się z dwóch serii ćwiczeń, które powinnaś powtórzyć.

Ćwiczenia na seksowne pośladki i smukłe uda – trening modelek Victoria Secret

1. Naprzemienne unoszenie nogi w zgięciu (00:33-01:03)

Połóż się na brzuchu, nogi ugni w kolanach, stopa zadarta, palce uniesione ku górze (to bardzo ważne – zaangażuje d pracy odpowiednie mięśnie!). Naprzemiennie rozpocznij unoszenie nóg ku górze.

2. Unoszenie wyprostowanej nogi (01:15-02:15)

Przyjmij pozycję „na czworakach”, ręce wyprostowane, nogi ugięte w kolanach. Jedną nogę wyprostuj, obciągnij palce i rozpocznij delikatne unoszenie jej ku górze ruchem wahadłowym. Nie za wysoko, tak byś poczuła jak pracują mięśnie pośladków. Bardzo ważne – nie odkładaj nogi podczas ćwiczenia, musi być cały czas w powietrzu.

3. Kopnięcia – hydrant (02:28-03:45)

To fantastyczne ćwiczenie, które angażuje do pracy duże partie mięśni. Pozostań w pozycji na czworakach. To ćwiczenie na pośladki składa się z kilku etapów – skup się, bo bardzo ważne jest jego prawidłowe wykonanie technicznej. Najpierw unieś ugiętą nogę do biodra i opuść ją równolegle do drugiej nogi, na której klęczysz. Następnie nogę ćwiczącą staraj się wyprostować w tył w przeciwną stronę, po skosie, unosząc lekko w górę (nie musi być wyprostowana w pełni). To co ważne – kontroluj swoją pozycję, nie przekręcaj bioder i tułowia – powinny pracować tylko mięśnie pośladków.

4. Mostek z wyprostem nogi + odwodzenie nogi – ćwiczenie łączone (03:50- 6:17)

Połóż się na plecach, ręce wzdłuż tułowia, nogę ugnij w kolanie. Drugą nogę maksymalnie wyprostuj, tak by palce, kolano i udo tworzyły jedną linię. Nie odrywając łopatek od ziemi unoś się na rękach. Zwróć uwagę, by podczas ruchu pośladki nie dotykały ziemi – powinny być cały czas w powietrzy. Równie ważne jest, byś pośladki miała przez cały czas maksymalnie napięte – wzmocni to efekty ćwiczenia.

Po 30 sekundach szybko ułóż się na boku, podeprzyj prawą ręką, ugnij nogi w kolanach i rozpocznij odwodzenie lewej nogi ku górze.

5. Szeroki przysiad (plie) (6:24-7:06) 

Stając w bardzo szerokim rozkroku, rozpocznij przysiady. Pamiętaj, by kolana nie przekraczały linii palców, palce skierowane na zewnątrz, pupa powinna uciekać w tył. Plecy powinny być wyprostowane.

Po 30 sekundach zatrzymaj się w pozycji półprzysiadu i rozpocznij płynne pulsowanie góra-dół, powinnaś czuć jak pracują mięśnie ud.

Po wykonaniu serii powtórz wszystkie ćwiczenia jeszcze raz, staraj się, by przerwy między ćwiczeniami były jak najkrótsze. 

Przeczytaj też:



Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Ćwiczenia na uda i pośladki

45-minutowy, bardzo skuteczny trening brzucha i pośladków!

Trening angażuje mięśnie całego ciała, jednak szczególnie skupia się na brzuchu oraz pośladkach. Zaproponowane ćwiczenia …

2
Dodaj komentarz

avatar
1 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
stopnadwadze.plMartyna Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Martyna
Gość
Martyna

Robię większość z tych ćwiczeń, czy to znaczy że będę miała pupę jak te modelki? ;p A swoją droga to one muszę podejmować mnóstwo wyrzeczeń żywieniowych, a z tym już u mnie gorzej :p Ćwiczenia, które wykonuje to: http://www.jestemfit.pl/artykuly/trening/%C4%87wiczenia-na-uda-jak-wyszczupli%C4%87-masywne-nogi czy polecam to trudno poweidzieć, bo robię je dopiero od dwóch tygodni,a le na pewno czuję, że moja pupa i uda po nich są jędrniejsze 🙂

stopnadwadze.pl
Editor

Hej, generalnie tak jest, że największe i najszybsze efekty ćwicząc można odnieść, gdy połączymy ćwiczenia z odpowiednią dietą. Bilans kaloryczny całodzienny jest bardzo ważny – im więcej jemy, tym więcej musimy ćwiczyć 😉 Odpowiadając na Twoje pytanie – tak, można mieć taką pupę jak te modelki, tylko trzeba wytrwale ćwiczyć. Polecamy zwłaszcza ćwiczenia z obciążeniem i… klasyczne przysiady! To najlepsze ćwiczenie na ujędrnienie pośladków. Więcej pomysłów na treningi i ćwiczenia na uda i pośladki znajdziesz tutaj: http://stopnadwadze.pl/tag/cwiczenia-na-uda-i-posladki/