Proste i nieskomplikowane ćwiczenia na nogi, dzięki czemu staną się piękne, seksowne i atrakcyjne.
Zestaw trzech prostych ćwiczeń, które szybko pomogą wymodelować piękne nogi.

Trzy łatwe, dynamiczne ćwiczenia na zgrabne nogi

Jeżeli nudzą Cię statyczne ćwiczenia, w których mozolnie odliczasz ilość powtórzeń, spróbuj zestawu jaki dla Ciebie przygotowaliśmy; są to dynamiczne podskoki, mało skomplikowane ćwiczenia, powtarzasz je tyle razy, ile jesteś w stanie wytrzymać.

Niestety nie mamy wpływu na to czy nasze nogi są długie czy raczej krótkie, więc w tej kwestii Ci nie pomożemy, możesz natomiast zadbać o to by były one zgrabne, smukłe i gładkie.

Pamiętaj, że długość nóg to sprawa drugorzędna: ważne jest to by miały odpowiedni, atrakcyjny kształt: dzięki ćwiczeniom jakie znajdziesz w tym artykule zawsze będą one wyglądały pięknie, atrakcyjnie, seksownie i zgrabnie.

Wystarczy tylko, że zadbasz o ich kształt. Ten łatwy, szybki i bardzo dynamiczny zestaw ćwiczeń, bardzo Ci w tym pomoże.

Dla optymalnego efektu ćwicz przynajmniej 3 razy w tygodniu po 3 serie, a najlepiej połączyć ten zestaw z innymi ćwiczeniami na nogi, wtedy efekty będą najlepsze.

Plan ćwiczeń na zgrabne nogi

Krótka 5-minutowa rozgrzewka np. trucht w miejscu, skakanka.

  1. Żabie skoki (0:27-1:19) – rozpocznij od zrobienia przysiadu, a następnie podskocz do góry najwyżej jak tylko potrafisz, prostując nogi. Wróć do przysiadu i powtarzaj ćwiczenie przynajmniej 20 razy.
  2. Przysiady (2:00-2:52) – rozpocznij od podskoku i przysiadu do szerokiego rozkroku, następnie podskocz i ustaw stopy trochę szerzej niż biodra i ostatnim skokiem zbliż stopy do siebie na szerokość bioder. Nie przechodzimy, cały czas przeskakujemy i dokładnie wykonujemy przysiady. To ćwiczenie jest świetne na wewnętrzną część ud.
  3. Wypady (3:07 – 4:47) jedną nogę prostujemy do tyłu nieco pod skosem i jednocześnie uginamy kolano nogi, na której się opieramy. Robimy wypad raz jedną, raz drugą nogą. Powtarzamy tyle razy, ile jesteśmy w stanie. To ćwiczenie kształtuje również pośladki.

Nie zapomnij o ćwiczeniach rozciągających na zakończenie, powinny być one nieodłącznym elementem każdego Twojego treningu.

Ćwiczenia na nogi możesz uzupełnić innymi zestawami, które pomogą Ci wymodelować pozostałe partie ciała. Gotowe, opracowane filmy znajdziesz na naszej stronie, sprawdź je teraz!

Oceń artykuł
[Głosów: 15 Średnia: 4.5]

Check Also

Kompleksowy cykl treningowy dla początkujących na cellulit

Cellulit Killer – NOWY cykl treningowy dla osób początkujących

Chcesz pozbyć się cellulitu, wysmuklić łydki, ujędrnić uda i pośladki i wzmocnić mięśnie nóg? Jeżeli tak …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

NOWOŚĆ!
Sprawdź E-book!

47 zabaw i ponad 150 pomysłów na aktywne spędzanie czasu z dzieckiem

Pobierz bezpłatne
fragmenty e-booków + BONUSY!

Wypełnij formularz.
Materiały wyślę OD RAZU na Twój e-mail!

Wypełnij formularz i zapisz 

się na webinar! 

Pobierz plan TABATA KILLER! 

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail

Dołącz do wyzwania deski!

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail