Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na brzuch » Ćwiczenia na boczki i brzuch » Seksowna talia i znikające boczki – kompleksowy trening na wyszczuplenie bioder
Doskonały trening i ćwiczenia na boczki, brzuch i wcięcie w talii.
Skuteczny trening wysmuklający boczki i brzuch.

Seksowna talia i znikające boczki – kompleksowy trening na wyszczuplenie bioder

Jeżeli twoja talia ma kilka nadprogramowych centymetrów, a boczki wylewają się spod spodni, koniecznie sięgnij po nasz 15 minutowy trening na wysmuklenie figury i nadania jej kobiecych kształtów.

To przede wszystkim trening mięśni skośnych naszego brzucha. Jest wymagający, ale niezwykle skuteczny. Żeby go wykonać potrzebujesz jedynie maty. Trening jest przeznaczony zarówno dla osób początkujących, jak i zaawansowanych – prowadząca pokazuje trudniejsze i łatwiejsze wersje poszczególnych ćwiczeń.

Sporym atutem jest załączona rozgrzewka, więc nie musisz szukać dodatkowych ćwiczeń.

Ćwiczenia są wykonywane zarówno w pozycji deski, jak i w leżeniu na plecach. Znajdziemy tutaj między innymi:

  • przenoszenie bioder ze strony na stronę w pozycji deski
  • sięganie dłonią do kostki po zewnętrznej w leżeniu na plecach
  • sięganie do przeciwnej kostki z nogami wyprostowanymi w powietrzu
  • sięganie łokciem do przeciwnego kolana
  • przyciąganie kolan w leżeniu bokiem
  • skręcanie talii w siadzie równoważnym.
Jeżeli jedna runda to za mało, wykonaj całość raz jeszcze. Możesz co 3-4 tygodnie dokładać jedną serię, aż do finalnie 4-6 potwórzeń w ramach jednego Twojego treningu.

Gdy wykonujesz więcej serii – możesz spokojnie odpuścić rozgrzewkę.

Trening na szczupłą talię i boczki:

Podsumowanie tychy ćwiczeń na boczki i brzuch:

  • skuteczny trening na uzyskanie talii osy
  • dla osób początkujących i zaawansowanych – zawiera różne poziomy ćwiczeń
  • zawiera rozgrzewkę
  • do ćwiczeń potrzebujesz jedynie maty
  • jeżeli jedna seria treningowa to za mało – powtórz całość.

Zobacz najlepsze zestawy treningowe na boczki i brzuch, które również mogą Ci się spodobać:

Zobacz inne, gotowe zestawy ćwiczeń i plany treningowe na brzuch:

O autorze - Ania Szymanek

Ania Szymanek
Trener fitness i dietetyk. Zapalony maniak fitnessu i zdrowego odżywiania – na co dzień prowadzi zajęcia w kilku klubach na Śląsku oraz szerzy wiedzę dotyczącą zasad zdrowego odchudzania oraz efektywnego połączenia diety z ćwiczeniami.

Przeczytaj też:

Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Check Also

Ćwiczenia na płaski brzuch

45 – minutowy trening cardio na brzuch – czyli spal oponkę i boczki

Trening – wyzwanie dla wszystkich, którzy chcą popracować nad wyglądem swojego brzucha, boczków i sprawić, …

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o