Pobierz DARMOWY plan treningowy TABATA KILLER! Schudnij, popraw kodnycję i zacznij się regularnie ruszać! >> Więcej

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Doskonały trening i ćwiczenia na boczki, brzuch i wcięcie w talii.
Skuteczny trening wysmuklający boczki i brzuch.

Seksowna talia i znikające boczki – kompleksowy trening na wyszczuplenie bioder

Jeżeli twoja talia ma kilka nadprogramowych centymetrów, a boczki wylewają się spod spodni, koniecznie sięgnij po nasz 15 minutowy trening na wysmuklenie figury i nadania jej kobiecych kształtów.

To przede wszystkim trening mięśni skośnych naszego brzucha. Jest wymagający, ale niezwykle skuteczny. Żeby go wykonać potrzebujesz jedynie maty. Trening jest przeznaczony zarówno dla osób początkujących, jak i zaawansowanych – prowadząca pokazuje trudniejsze i łatwiejsze wersje poszczególnych ćwiczeń.

Sporym atutem jest załączona rozgrzewka, więc nie musisz szukać dodatkowych ćwiczeń.

Ćwiczenia są wykonywane zarówno w pozycji deski, jak i w leżeniu na plecach. Znajdziemy tutaj między innymi:

  • przenoszenie bioder ze strony na stronę w pozycji deski
  • sięganie dłonią do kostki po zewnętrznej w leżeniu na plecach
  • sięganie do przeciwnej kostki z nogami wyprostowanymi w powietrzu
  • sięganie łokciem do przeciwnego kolana
  • przyciąganie kolan w leżeniu bokiem
  • skręcanie talii w siadzie równoważnym.
Jeżeli jedna runda to za mało, wykonaj całość raz jeszcze. Możesz co 3-4 tygodnie dokładać jedną serię, aż do finalnie 4-6 potwórzeń w ramach jednego Twojego treningu.

Gdy wykonujesz więcej serii – możesz spokojnie odpuścić rozgrzewkę.

Trening na szczupłą talię i boczki:

Podsumowanie tychy ćwiczeń na boczki i brzuch:

  • skuteczny trening na uzyskanie talii osy
  • dla osób początkujących i zaawansowanych – zawiera różne poziomy ćwiczeń
  • zawiera rozgrzewkę
  • do ćwiczeń potrzebujesz jedynie maty
  • jeżeli jedna seria treningowa to za mało – powtórz całość.

Zobacz najlepsze zestawy treningowe na boczki i brzuch, które również mogą Ci się spodobać:

Zobacz inne, gotowe zestawy ćwiczeń i plany treningowe na brzuch:

  • Inne ćwiczenia na boczki i brzuch – zestawy ćwiczeń, które koncentrują się na pozbyciu się boczków i wyszczupleniu talii, będą doskonale uzupełniać ten zestaw
  • Ćwiczenia na wyrzeźbienie seksownego brzucha – zestawy ćwiczeń, które pomogą Ci wyrzeźbić sześciopak i atrakcyjny kaloryfer na brzuchu
  • Ćwiczenia na płaski brzuch – ćwiczenia i treningi ukierunkowane przede wszystkim na chudnięcie i gubienie tkanki tłuszczowej z okolic brzucha
  • Ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej – treningi i ćwiczenia spalające tkankę tłuszczową, które mogą być doskonałym uzupełnieniem treningów na brzuch
  • Ćwiczenia dla początkujących zestawy najłatwiejszych i najprostszych ćwiczeń, przygotowanych specjalnie dla osób początkujących (z nadwagą, takich, które długo lub nigdy nie ćwiczyły oraz takich, które wracają do formy po kontuzji)

O autorze - Ania Szymanek

Trener fitness i dietetyk. Zapalony maniak fitnessu i zdrowego odżywiania – na co dzień prowadzi zajęcia w kilku klubach na Śląsku oraz szerzy wiedzę dotyczącą zasad zdrowego odchudzania oraz efektywnego połączenia diety z ćwiczeniami.
Tabata Killer!

Pobierz plan treningowy TABATA KILLER na 30 dni!

Zacznij regularnie ćwiczyć, schudnij i zadbaj o super kondycję!

Więcej informacji

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Check Also

Panel Patrycja płaski brzuch

Cykl treningowy PŁASKI BRZUCH dla osób początkujących – nowość w panelu ćwiczeń

Chcesz spalić dużo kalorii, wyszczuplić boczki i talię i poprawić kondycję? Świetnie się składa! Autorski …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Dołącz do wyzwania deski!

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail

Pobierz plan TABATA KILLER! 

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail