Pobierz DARMOWY plan treningowy TABATA KILLER! Schudnij, popraw kodnycję i zacznij się regularnie ruszać! >> Więcej

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Jak zadbać o prawidłową sylwetkę na wiosnę?

Przygotowanie ciała do wiosny

Dzięki systematycznemu wykonywaniu ćwiczeń, aktywnemu trybowi życia i zmianie diety, powitanie wiosny nie musi być przykrym i stresującym wydarzeniem. Gdy będziemy systematycznie dbać o twarz i skórę całego ciała, zarówno w domu, jak i u kosmetyczki, będziemy gotowi na zmianę garderoby i wystawienie ciała na widok publiczny.



Spis Treści
Zwiń
Rozwiń

Regularny ruch fizyczny

Nawet nie wychodząc z domu, można rzeźbić sylwetkę, pracować nad formą i wyglądać jeszcze lepiej przez cały rok, nie tylko w sezonie bikini. Utrzymanie wspaniałej kondycji możliwe jest dzięki połączeniu zbilansowanej diety i prostych, niekiedy zapomnianych ćwiczeń, których regularne wykonywanie jest kluczem do sukcesu.

Poniżej podstawowe ćwiczenia, do których nie potrzeba partnera czy jakichkolwiek sprzętów:

  1. Przysiady – mogą być z obciążeniem – 4 serie po 10 powtórzeń.
  2. Wykroki – dla rzeźby nóg i pośladków – 4 serie po 10 powtórzeń na każdą z nóg.
  3. Brzuszki – 8 serii po 10 powtórzeń.
  4. Pompki – 4 serie po 10 powtórzeń.
  5. Rozciąganie – stretching przez 10 minut po każdym treningu.

Wysiłek fizyczny nie musi być przykrym, czasochłonnym obowiązkiem, może być sposobem na radosne spędzanie czasu w miłym towarzystwie i rozładowanie stresu.

Taniec, joga, wspinaczka ściankowa, basen (bardzo wskazane jest korzystanie z uwalniającej toksyny sauny), siłownia, marszobiegi z psem po lesie czy piaszczystej plaży – każdy znajdzie coś na miarę swoich możliwości. Gdy dodatkowo zrezygnujemy z ciągłego korzystania z samochodu, komunikacji miejskiej bądź windy, efekty będą widoczne dużo szybciej.

Warto wspomóc się poradami eksperta, np. Ewy Chodakowskiej, która wraz z najlepszymi trenerami prowadzi ogólnopolskie warsztaty fitness będące połączeniem różnych dyscyplin i treningu funkcjonalnego. Inspiracją dla tysięcy Polek są także wydawane przez Ewę płyty DVD z treningami indywidualnymi i grupowymi dla średniozaawansowanych i zaawansowanych ćwiczących oraz książki z poradami dotyczącymi zdrowego trybu życia, odżywania i sportu.  Ewa Chodakowska wydaje także własne pismo „Be Active” pełne inspiracji dla kobiet pragnących żyć zdrowo i cieszyć się piękną sylwetką.

Jak podaje serwis Party.pl, pierwszy numer tego pisma kupiło aż 95 tyś osób!



Dieta przygotowująca do wiosny

Aby skuteczniej modelować ciało, należy pamiętać o kilku istotnych zasadach:

  • zwiększamy ilość białka w diecie;
  • przy zrzucaniu kilogramów możemy ograniczyć ilość spożywanych w ciągu dnia kalorii do 1500, gdy chcemy jedynie utrzymać te efekty i dalej zdrowo jeść, możemy sobie pozwolić na około 2100 kalorii dziennie;
  • nie odmawiajmy sobie wszystkiego, ale nie przesadzajmy z ilością i spróbujmy wkomponować grzeszki w całość posiłku, np. zrezygnujmy z kanapki i pozwólmy sobie na 4 kostki czekolady (poprawa nastroju i porcja magnezu) oraz jabłko;
  • gdy nie możemy oprzeć się ochocie na hamburgera, zróbmy go samodzielnie w domu zamiast kupować gotowego, który ocieka tłuszczem i sosem. Zjedzmy go przed południem, aby ciało zdążyło go spalić, a wspomagajmy je przez resztę dnia błonnikiem i produktami lekkostrawnymi i z pełnego ziarna.

Uroda szykuje się na wiosnę

Domowy peeling z gruboziarnistej soli ze śmietaną, stosowany jako gęsta maź do natarcia całego ciała kolistymi ruchami pod prysznicem, pomoże przywrócić blask skórze zimą.

Do mycia warto używać myjek lub gąbek oraz żeli ze ścierającymi drobinkami o dodających energii zapachach (np. cytrusowym lub kawowym), a do pielęgnacji stóp złuszczających zrogowaciały naskórek tarek.

Regularność ważna jest również przy codziennym wcieraniu w wysuszoną skórę ujędrniających balsamów czy antycellulitowych żeli.

Włosom szkodzi nadmiar wapnia (za dużo nabiału), a pomaga fosfor (wprowadźmy do diety pełnoziarniste płatki z rodzynkami) oraz wszelkiego rodzaju spreje ułatwiające rozczesywanie po myciu.

Po zimie trzeba bezwzględnie pamiętać o depilacji całego ciała – ciepłym woskiem w domu lub laserem w specjalistycznym gabinecie.

Kosmetyczka pomoże zadbać o dłonie i stopy modnym zabiegiem parafinowym, wspomoże ujędrnianie skóry profesjonalnymi preparatami antycellulitowymi i redukującymi rozstępy.

Skórę twarzy fachowo oczyści peelingiem kawitacyjnym, wykorzystującym fale ultradźwiękowe bez widocznych podrażnień i zastosuje odpowiednio dobraną do rodzaju cery maskę.

Można odwiedzić również sprawdzoną masażystkę, która wymasuje nam plecy lub całe ciało, poprawiając samopoczucie, relaksując i odprężając organizm albo poleci pakiet zabiegów ujędrniających, przyspieszających metabolizm i poprawiających napięcie i koloryt skóry.

Artykuł przygotowany przez partnera serwisu

Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]

Przeczytaj też:

Tabata Killer!

Pobierz plan treningowy TABATA KILLER na 30 dni!

Zacznij regularnie ćwiczyć, schudnij i zadbaj o super kondycję!

Więcej informacji

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Check Also

Telekonferencja związana z wynikami badania krwi.

Interpretacja wyników krwi online. Jak się przygotować i jakie informacje uzyskamy

W chwili, gdy nasz organizm zaczyna źle funkcjonować, niezależnie w jakiej części ciała leży przyczyna, …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Pobierz infografikę!

Bezpieczne dziecko na 
wakacjach

Pobierz materiały w wygodnej formie A4 do druku. 
Wydrukuj i zabierz ze sobą na wakacje! 

Nie, dziękuję, nie chcę.