Pobierz DARMOWY plan treningowy TABATA KILLER! Schudnij, popraw kodnycję i zacznij się regularnie ruszać! >> Więcej

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Wyzwanie deski 10 dni - ćwiczenia wzmacniające równowagę.
Deska bokiem na 2 lub 3 punktach podparcia. Wybierz swój wariant i zaczynamy!

Wyzwanie deska (plank) 10 dni | Dzień 8 – Równowaga vol.2

Dzisiaj ósmy dzień treningu z Wyzwaniem Deski 10 dni. To już prawie koniec wyzwania dlatego też ćwiczenia są bardziej wymagające. Jeżeli jednak ćwiczysz ze mną regularnie to ich wykonanie nie sprawi Ci problemu.

Wyzwanie Deski 10 dni? Co to takiego i dlaczego warto?

Wyzwanie deski to sekwencja 10 prostych treningów opartych o koncepcję treningu w 5 minut do wykonania codziennie w zaciszu domowym. Nie potrzebujesz do niego specjalistycznego sprzętu. Jest przygotowane na dwóch poziomach trudności – tak, żeby mogły w nim trenować osoby początkujące (nawet bardzo początkujące) i średnio zaawanasowane.

Jest idealne by zacząć regularnie ćwiczyć, zmobilizować się do regularnych i powtarzalnych treningów. 

Sekwencje są przygotowane w sposób kompleksowy – pomagają wzmocnić ciało (zwłaszcza brzuch, plecy i nogi), poprawić jego elastyczność, wyrzeźbić mięśnie, poprawić prawidłowość sylwetki.

Zapisz się i bądź na bieżąco z wyzwaniem i zbuduj sprawne i zdrowe ciało – zapisz się tutaj:

Dołącz do WYZWANIA

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat całego wyzwania i koncepcji treningu w 5 minut?

Tu znajdziesz wszystkie potrzebne informacje o Wyzwaniu Deski 10 dni.

Jak będzie wyglądał trening:

Trening ósmy wyzwania to już prawie koniec, dlatego dzisiejszym wyzwaniem jest zarówno deska przodem jak i deska bokiem. Wzmocnimy równowagę ciała i ponownie przećwiczymy zmiany pozycji w trakcie ćwiczenia deski.

  • Trening zawiera 10 powtórzeń deski przodem oraz deski bokiem.
  • Ćwiczenie można wykonać w wariancie uproszczonym lub utrudnionym (pamięta, że liczy się technika, dlatego wybierz wariant, w którym czujesz się lepiej)
  • Trening możesz wykonać w swoim tempie. Wykonaj tyle serii ile potrafisz. Pamiętaj że 4 serie prawidłowe są lepsze niż 10 zrobionych byle jak
  • Trening jest krótki dlatego zachęcam do wykonania kilku serii w ciągu dnia – nie muszą być jedna po drugiej, mogą być wykonywane o dowolnej porze
  • W trakcie treningu pamiętaj o prawidłowym ustawieniu kręgosłupa dzięki spiętym mięśniom brzucha
  • Zanim zaczniesz ćwiczyć – na spokojnie obejrzyj film, by zapoznać się z każdą sekwencją
  • Jak obejrzysz i zapoznasz się z całym treningiem – przystępujemy do ćwiczeń!

Wyzwanie deski dzień 1 – Równowaga vol.2 – film:

Opis treningu:

Do wykonania mamy 10 powtórzeń ćwiczenia. Zestaw ćwiczeń przygotowany jest w wersji ułatwionej i utrudnionej. Wybierz odpowiednią i zacznij trening.

Przejście z pozycji deski na dłoniach do deski bokiem

  • W wariancie ułatwionym w trakcie deski bokiem opieramy ciało na jednym kolanie
  • W utrudnionym wariancie deski w żadnej pozycji nie dotykamy kolanami podłogi

Chcesz dołączyć do Wyzwania Deski 10 dni? 

Jeżeli nie chcesz aby cokolwiek Cię ominęło koniecznie zapisz się na dedykowany newsletter. Będziemy Cię w nim informowali o kolejnych dniach wyzwania – codziennie na swoją skrzynkę pocztową otrzymasz treningi wraz z opisem.

Dodatkowo zapisując się na Wyzwanie Deski otrzymasz na e-mail pakiet materiałów dodatkowych.

Dołącz do WYZWANIA

Potrzebujesz więcej informacji? Sprawdź szczegóły Wyzwania Deski 10 dni.

Nie zapomnij zostawić komentarza po treningu!

Jeżeli masz pytania, potrzebujesz dodatkowego objaśnienia lub któreś ćwiczenie sprawia Ci ogromną trudność – napisz w komentarzu a ja chętnie pomogę. Napisz jak Ci się ćwiczyło, co Ci się podobało. Poleć to wyzwanie innym 🙂

 

Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]

Przeczytaj też:

Tabata Killer!

Pobierz plan treningowy TABATA KILLER na 30 dni!

Zacznij regularnie ćwiczyć, schudnij i zadbaj o super kondycję!

Więcej informacji

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Check Also

Finał wyzwania deski 10 dni. Dzień 10.

Wyzwanie deska (plank) 10 dni | Dzień 10 – Wyzwanie na koniec

Dzisiaj ostatni dzień treningu z Wyzwaniem Deski 10 dni. W finale przygotowałem dla Was specjalne …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Pobierz infografikę!

Bezpieczne dziecko na 
wakacjach

Pobierz materiały w wygodnej formie A4 do druku. 
Wydrukuj i zabierz ze sobą na wakacje! 

Nie, dziękuję, nie chcę.