Wyzwanie deski - dzień 9. Poprawa kontroli ruchu.
Dzisiaj wykonamy aż 3 rodzaje deski w jednym ćwiczeniu.

Wyzwanie deska (plank) 10 dni | Dzień 9 – Kontrola ruchu

Dzisiaj dziewiąty dzień treningu z Wyzwaniem Deski 10 dni. W tym filmie pokażę Ci jak przejść z pozycji deski na dłoniach przez deskę bokiem by skończyć w desce tyłem. W trakcie ćwiczenia wzmocnimy mięśnie brzucha, ramion i polepszymy koordynację.

Wyzwanie Deski 10 dni? Co to takiego i dlaczego warto?

Wyzwanie deski to sekwencja 10 prostych treningów opartych o koncepcję treningu w 5 minut do wykonania codziennie w zaciszu domowym. Nie potrzebujesz do niego specjalistycznego sprzętu. Jest przygotowane na dwóch poziomach trudności – tak, żeby mogły w nim trenować osoby początkujące (nawet bardzo początkujące) i średnio zaawanasowane.

Jest idealne by zacząć regularnie ćwiczyć, zmobilizować się do regularnych i powtarzalnych treningów. 

Sekwencje są przygotowane w sposób kompleksowy – pomagają wzmocnić ciało (zwłaszcza brzuch, plecy i nogi), poprawić jego elastyczność, wyrzeźbić mięśnie, poprawić prawidłowość sylwetki.

Zapisz się i bądź na bieżąco z wyzwaniem i zbuduj sprawne i zdrowe ciało – zapisz się tutaj:

Dołącz do WYZWANIA

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat całego wyzwania i koncepcji treningu w 5 minut?

Tu znajdziesz wszystkie potrzebne informacje o Wyzwaniu Deski 10 dni.

Jak będzie wyglądał trening:

W dzisiejszym treningu połączymy 3 warianty deski: deskę na dłoniach, deskę bokiem i deskę tyłem. Wytłumaczę jak krok po kroku sprawnie zmienić pozycje.

  • Trening zawiera 10 powtórzeń przejścia z deski przodem do deski tyłem
  • Ćwiczenie można wykonać w wariancie uproszczonym lub utrudnionym (pamięta, że liczy się technika, dlatego wybierz wariant, w którym czujesz się lepiej)
  • Trening możesz wykonać w swoim tempie. Wykonaj tyle serii ile potrafisz. Pamiętaj że 4 serie prawidłowe są lepsze niż 10 byle jak
  • Trening jest krótki dlatego zachęcam do wykonania kilku serii w ciągu dnia – nie muszą być jedna po drugiej, mogą być wykonane o dowolnej porze
  • W trakcie treningu pamiętaj o prawidłowym ustawieniu kręgosłupa dzięki spiętym mięśniom brzucha
  • Zanim zaczniesz ćwiczyć – na spokojnie obejrzyj film, by zapoznać się z każdą sekwencją
  • Jak obejrzysz i zapoznasz się z całym treningiem – przystępujemy do ćwiczeń!

Wyzwanie deski dzień 9 – Kontrola ruchu – film:

Opis treningu:

W dziewiątym dniu do wykonania mamy 10 powtórzeń ćwiczenia. Specjalnie podzieliłem ćwiczenie na wariant ułatwiony ora utrudniony. Zapoznaj się z oboma wariantami zanim przystąpisz do ćwiczeń:

 Przejście z pozycji deski na dłoniach przez deskę boczną do deski bocznej

  • W wersji ułatwionej zginamy nogę w trakcie zmiany pozycji z deski przodem do deski tyłem
  • W wersji utrudnionej nie pomagamy sobie poprzez zginanie nogi podczas obrotu

Chcesz dołączyć do Wyzwania Deski 10 dni? 

Jeżeli nie chcesz aby cokolwiek Cię ominęło koniecznie zapisz się na dedykowany newsletter. Będziemy Cię w nim informowali o kolejnych dniach wyzwania – codziennie na swoją skrzynkę pocztową otrzymasz treningi wraz z opisem.

Dodatkowo zapisując się na Wyzwanie Deski otrzymasz na e-mail pakiet materiałów dodatkowych.

Dołącz do WYZWANIA

Potrzebujesz więcej informacji? Sprawdź szczegóły Wyzwania Deski 10 dni.

Nie zapomnij zostawić komentarza po treningu!

Jeżeli masz pytania, potrzebujesz dodatkowego objaśnienia lub któreś ćwiczenie sprawia Ci ogromną trudność – napisz w komentarzu a ja chętnie pomogę. Napisz jak Ci się ćwiczyło, co Ci się podobało. Poleć to wyzwanie innym 🙂

Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]

Przeczytaj też:

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź również

Kompleksowy cykl treningowy dla początkujących na cellulit

Cellulit Killer – NOWY cykl treningowy dla osób początkujących

Chcesz pozbyć się cellulitu, wysmuklić łydki, ujędrnić uda i pośladki i wzmocnić mięśnie nóg? Jeżeli tak …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments