Wyzwanie deski dzień 7. Ćwiczenia na silne ramiona w połączeniu z deską.
Wzmacniamy ręce - czas na tradycyjne pompki.

Wyzwanie deska (plank) 10 dni | Dzień 7 – Silne ramiona

Dzisiaj siódmy dzień treningu z Wyzwaniem Deski 10 dni. Nic nie wzmacnia tak dobrze mięśni ramion jak tradycyjne pompki. Dlatego dzisiaj połączyłem deskę z pompkami. Kto wie może dzisiaj wykonasz swoje pierwsze 10 pompek w życiu.

Wyzwanie Deski 10 dni? Co to takiego i dlaczego warto?

Wyzwanie deski to sekwencja 10 prostych treningów opartych o koncepcję treningu w 5 minut do wykonania codziennie w zaciszu domowym. Nie potrzebujesz do niego specjalistycznego sprzętu. Jest przygotowane na dwóch poziomach trudności – tak, żeby mogły w nim trenować osoby początkujące (nawet bardzo początkujące) i średnio zaawanasowane.

Jest idealne by zacząć regularnie ćwiczyć, zmobilizować się do regularnych i powtarzalnych treningów. 

Sekwencje są przygotowane w sposób kompleksowy – pomagają wzmocnić ciało (zwłaszcza brzuch, plecy i nogi), poprawić jego elastyczność, wyrzeźbić mięśnie, poprawić prawidłowość sylwetki.

Zapisz się i bądź na bieżąco z wyzwaniem i zbuduj sprawne i zdrowe ciało – zapisz się tutaj:

Dołącz do WYZWANIA

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat całego wyzwania i koncepcji treningu w 5 minut?

Tu znajdziesz wszystkie potrzebne informacje o Wyzwaniu Deski 10 dni.

Jak będzie wyglądał trening:

Ten trening na pewno będzie wymagający dla mięśni rąk. Dlatego tym bardziej pamiętaj, aby wykonać tyle powtórzeń ile dasz radę i nie forsować organizmu. Wierzę, że postarasz się jak najlepiej wykonać dzisiejsze wyzwanie.

  • Trening zawiera 10 powtórzeń (w tym 10 pompek)
  • Ćwiczenie można wykonać w wariancie uproszczonym lub utrudnionym (pamięta, że liczy się technika, dlatego wybierz wariant, w którym czujesz się lepiej)
  • Trening możesz wykonać w swoim tempie. Wykonaj tyle serii ile potrafisz. Pamiętaj że 4 serie prawidłowe są lepsze niż 10 byle jak
  • Trening jest krótki dlatego zachęcam do wykonania kilku serii w ciągu dnia – nie muszą być jedna po drugiej, mogą być o różnych porach
  • W trakcie treningu pamiętaj o prawidłowym ustawieniu kręgosłupa dzięki spiętym mięśniom brzucha
  • Zanim zaczniesz ćwiczyć – na spokojnie obejrzyj film, by zapoznać się z każdą sekwencją
  • Jak obejrzysz i zapoznasz się z całym treningiem – przystępujemy do ćwiczeń!

Wyzwanie deski dzień 7 – Silne ramiona – film:

Opis treningu:

W dzisiejszym treningu mamy do wykonania 10 powtórzeń ćwiczenia. Przed Tobą 10 pompek (robionych w oparciu o prawidłowy plank) dlatego zanim zaczniesz wybierz który wariant ćwiczenia chcesz wykonać.

Przejście z pozycji deski na przedramionach do wykonania pompki:

  • W wariancje trudniejszym kolana w ogóle nie dotykają ziemi
  • W wariancie ułatwionym podczas przejścia do pozycji deski odkładamy kolana na ziemię

Chcesz dołączyć do Wyzwania Deski 10 dni? 

Jeżeli nie chcesz aby cokolwiek Cię ominęło koniecznie zapisz się na dedykowany newsletter. Będziemy Cię w nim informowali o kolejnych dniach wyzwania – codziennie na swoją skrzynkę pocztową otrzymasz treningi wraz z opisem.

Dodatkowo zapisując się na Wyzwanie Deski otrzymasz na e-mail pakiet materiałów dodatkowych.

Dołącz do WYZWANIA

Potrzebujesz więcej informacji? Sprawdź szczegóły Wyzwania Deski 10 dni.

Nie zapomnij zostawić komentarza po treningu!

Jeżeli masz pytania, potrzebujesz dodatkowego objaśnienia lub któreś ćwiczenie sprawia Ci ogromną trudność – napisz w komentarzu a ja chętnie pomogę. Napisz jak Ci się ćwiczyło, co Ci się podobało. Poleć to wyzwanie innym 🙂

Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]

Przeczytaj też:

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź również

Trening równowagi w 5 minut z ćwiczeniem deska.

Trening całego ciała i praca nad równowagą | Trening w 5 minut

Kolejny darmowy trening w naszym panelu! Treningi 5-minutowe to doskonałe rozwiązanie dla wszystkich. którzy chcą …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments