Ćwiczenie stabilizacji w wyzwaniu deski 10 dni.
Przekonaj się jak rozstaw dłoni oraz nóg wpływa na trudność ćwiczenia deski.

Wyzwanie deska (plank) 10 dni | Dzień 6 – Stabilizacja

Dzisiaj szósty dzień treningu z Wyzwaniem Deski 10 dni. W tym filmie pokażę Ci jak możesz sprawić by klasyczna deska stała się jeszcze większym wyzwaniem. Dzięki temu Twoje ramiona staną się naprawdę silne.

Wyzwanie Deski 10 dni? Co to takiego i dlaczego warto?

Wyzwanie deski to sekwencja 10 prostych treningów opartych o koncepcję treningu w 5 minut do wykonania codziennie w zaciszu domowym. Nie potrzebujesz do niego specjalistycznego sprzętu. Jest przygotowane na dwóch poziomach trudności – tak, żeby mogły w nim trenować osoby początkujące (nawet bardzo początkujące) i średnio zaawanasowane.

Jest idealne by zacząć regularnie ćwiczyć, zmobilizować się do regularnych i powtarzalnych treningów. 

Sekwencje są przygotowane w sposób kompleksowy – pomagają wzmocnić ciało (zwłaszcza brzuch, plecy i nogi), poprawić jego elastyczność, wyrzeźbić mięśnie, poprawić prawidłowość sylwetki.

Zapisz się i bądź na bieżąco z wyzwaniem i zbuduj sprawne i zdrowe ciało – zapisz się tutaj:

Dołącz do WYZWANIA

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat całego wyzwania i koncepcji treningu w 5 minut?

Tu znajdziesz wszystkie potrzebne informacje o Wyzwaniu Deski 10 dni.

Jak będzie wyglądał trening:

Szósty trening pozwoli Ci odczuć jak zmienia się obciążenie Twojego ciała w zależności jak szeroko ustawisz dłonie lub stopy. Dzięki temu możliwe jest dobieranie trudności ćwiczenia adekwatnie do własnej siły i stopniowe zwiększanie trudności. Pamiętaj, by cały czas wykonywać prawidłowy plank!

  • Trening zawiera 10 powtórzeń (po piątym powtórzeniu jest zaplanowana krótka przerwa)
  • Ćwiczenie można wykonać w wariancie uproszczonym lub utrudnionym (pamięta, że liczy się technika, dlatego wybierz wariant, w którym czujesz się lepiej)
  • Trening możesz wykonać w swoim tempie. Wykonaj tyle serii ile potrafisz. Pamiętaj że 4 serie prawidłowe są lepsze niż 10 byle jak
  • Trening jest krótki dlatego zachęcam do wykonania kilku serii w ciągu dnia – nie muszą być jedna po drugiej, mogą
  • W trakcie treningu pamiętaj o prawidłowym ustawieniu kręgosłupa dzięki spiętym mięśniom brzucha
  • Rozstawiając ręce a następnie nogi zadbaj aby sylwetka cały czas była stabilna. Nie przesadzaj z rozstawem kończyn
  • Zanim zaczniesz ćwiczyć – na spokojnie obejrzyj film, by zapoznać się z każdą sekwencją
  • Jak obejrzysz i zapoznasz się z całym treningiem – przystępujemy do ćwiczeń!

Wyzwanie deski dzień 6 – Stabilizacja – film:

Opis treningu:

W szóstym dniu pracujemy nad stabilizacją. Każde powtórzenie zawiera dwie pozycje w których zwiększymy rozstaw naszych kończyn. Wybierz wariant trudności i do dzieła.

Przejście z pozycji deski na dłoniach do ustawienia dłoni szeroko a następnie ustawienia szeroko nóg

  • W wariancie ułatwionym w trakcie deski na dłoniach kolana dotykają ziemi
  • W wariancie utrudnionym kolana nie dotykają podłogi w żadnej pozycji
  • Po piątym powtórzeniu będzie krótka przerwa by dać odpocząć mięśniom rąk.

Chcesz dołączyć do Wyzwania Deski 10 dni? 

Jeżeli nie chcesz aby cokolwiek Cię ominęło koniecznie zapisz się na dedykowany newsletter. Będziemy Cię w nim informowali o kolejnych dniach wyzwania – codziennie na swoją skrzynkę pocztową otrzymasz treningi wraz z opisem.

Dodatkowo zapisując się na Wyzwanie Deski otrzymasz na e-mail pakiet materiałów dodatkowych.

Dołącz do WYZWANIA

Potrzebujesz więcej informacji? Sprawdź szczegóły Wyzwania Deski 10 dni.

Nie zapomnij zostawić komentarza po treningu!

Jeżeli masz pytania, potrzebujesz dodatkowego objaśnienia lub któreś ćwiczenie sprawia Ci ogromną trudność – napisz w komentarzu a ja chętnie pomogę. Napisz jak Ci się ćwiczyło, co Ci się podobało. Poleć to wyzwanie innym 🙂

 

Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]

Przeczytaj też:

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź również

Kompleksowy cykl treningowy dla początkujących na cellulit

Cellulit Killer – NOWY cykl treningowy dla osób początkujących

Chcesz pozbyć się cellulitu, wysmuklić łydki, ujędrnić uda i pośladki i wzmocnić mięśnie nóg? Jeżeli tak …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments