Pobierz DARMOWY plan treningowy TABATA KILLER! Schudnij, popraw kodnycję i zacznij się regularnie ruszać! >> Więcej

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

wyzwanie 30 dni, nogi

SUPER FIGURA – wyzwanie 30 dni | DZIEŃ 27 – smukłe nogi, jędrne uda

Dwudziesta siódma wyzwania treningowego z Patrycją Brejzą. Dziś popracujemy nad wzmocnieniem i wysmukleniem nóg.

O co chodzi z wyzwaniem 30 dni? 

Wszystkie szczegóły dotyczące wyzwania znajdziesz tutaj: wyzwanie 30 dni z Patrycją Brejzą – sprawdź o co chodzi.

Wyzwanie jest całkowicie DARMOWE! 

Jeżeli chcesz się od razu zapisać, otrzymać codziennie na e-mail nowy zestaw ćwiczeń i odebrać gotową dietę odchudzającą, kliknij w poniższy baner!

Dołącz do wyzwania 30 dni!

Wyzwanie 30 dni – dzień 27. Trening – smukłe nogi, jędrne uda 

Co ćwiczymy w tej części?

Popracujemy nad wzmocnieniem i wyszczupleniem nóg.

Ile trwa trening?

  • Całosc powtórz dwa razy!
  • Cały film trwa 11 minut

Jaki sprzęt Ci się przyda? Co przygotować? 

  • Mata, ręcznik
  • Taśma mini band
  • Jeżeli nie masz taśmy, wykonaj trening bez

Ćwiczenia jakie znajdują się w tym zestawie 

Co wzmocnimy w tym treningu 

  • Mięśnie nóg
  • Mięśnie pośladków

Rozpisane ćwiczenia po kolei: 

1. Kopnij w bok

Wykonaj przysiad, następnie kopnij w bok. Wykonaj przysiad, kopnij w bok drugą nogą.
Nie zatrzymuj się, trzymaj napięte całe ciało. 

2. Puls do boku

Pozycja stojąca, stopy na szerokość bioder. Napnij brzuch, pośladki, staraj się skupić.
A teraz unoś do boku (wysoko) prawą nogę.

3. Puls

Przejdź do pozycji leżenia na boku (lewa strona), łokieć zaraz pod barkiem. Ugnij lewe kolano, wyprostuj prawą nogę. Teraz wykonuj szybkie pulsy do góry. 

4. Unoszenie nogi do góry

Podpór na dłoniach i na kolanach. Taśma pozostaje na kolanach. Unoś ugięte prawe kolano do góry. Stopa napięta. 

5. Unoszenie prawa lewa

Pozycja podporu na dłoniach i na kolanach. Taśma zostaje nad kolanami. Unieś wysoko kolano do boku. Ta każdym powtórzeniem zmień stronę. 

6. Przysiad i puls

Przejdź do pozycji stojącej. Stopy szeroko. Palce stóp na zewnątrz.
Zejdź biodrami nisko, teraz wykonaj puls 3 razy i wyprostuj się.
Jeżeli jesteś zaawansowaną osobą, dodaj wyskok. 

7. Puls do boku

Pozycja stojąca, stopy na szerokość bioder. Napnij brzuch, pośladki, staraj się skupić.
A teraz unoś do boku (wysoko) lewą nogę

8. Puls

Przejdź do pozycji leżenia na boku (prawa strona), łokieć zaraz pod barkiem. Ugnij prawe kolano, wyprostuj lewą nogę. Teraz wykonuj szybkie pulsy do góry. 

9. Unoszenie nogi do góry

Podpór na dłoniach i na kolanach. Taśma pozostaje na kolanach. Unoś ugięte lewe kolano do góry. Stopa napięta. 

10. Unoszenie prawa lewa

Pozycja podporu na dłoniach i na kolanach. Taśma zostaje nad kolanami. Unieś wysoko kolano do boku. Ta każdym powtórzeniem zmień stronę. 

11. Przysiad i puls

Przejdź do pozycji stojącej. Stopy szeroko. Palce stóp na zewnątrz.
Zejdź biodrami nisko, teraz wykonaj puls 3 razy i wyprostuj się.
Jeżeli jesteś zaawansowaną osobą, dodaj wyskok. 

Wyzwanie 30 dni – co to takiego? 

Chcesz w końcu zmotywować się do ćwiczeń, schudnąć, nabrać kondycji, wyrzeźbić seksowne uda, pośladki i brzuch? Chcesz zmienić swoje życie, żyć zdrowiej, odżywiać się lepiej i czuć się fantastycznie? Doskonale się składa!

Trenerka Fitness – Patrycja Brejza i portal Stopnadwadze.pl przygotowali dla Ciebie jedyne, niesamowite Wyzwanie 30 dni dla kobiet – SUPER FIGURA! To wyzwanie treningowe dla każdego kto chciałby zacząć ćwiczyć, dodać ruch do życia codziennego, nabrać nowych zdrowych nawyków.

Przez 30 dni będziesz otrzymywać codziennie jeden trening i dostaniesz do tego kompleksową, zdrową dietę na miesiąc.

Kliknij i zobacz szczegółowy opis wyzwania 30 dni dla kobiet SUPER FIGURA! 

Gdzie otrzymam informację o kolejnych treningach z wyzwania i diecie? 

Informacje o nowych ćwiczeniach i diecie w wyzwaniu możesz otrzymać w kilku miejscach.

1. Zapis na listę e-mailową – najlepszy wybór! 

Zapisz się na listę newsletterową – wtedy masz pewność, że nie przegapisz żadnego nowego ćwiczenia z wyzwania. To też jedyne miejsce, w którym możesz odebrać przepisy na dietę i listę zakupów!

Zapisując się na listę otrzymasz:

  • przez 30 dni, codziennie o 8.00 nowy trening do wyzwania z filmem i opisem
  • 1 raz w tygodniu otrzymasz dietę o zestaw przepisów
  • otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku, gdzie będziesz mogła pochwalić się efektami lub zadać pytanie Patrycji – autorce wyzwania 30 dni

Pobierz ćwiczenia i dietę

2. Subskrypcja kanału YouTube + śledzenie playlisty wyzwania 

Wszystkie ćwiczenia z wyzwania znajdziesz na naszym kanale na YouTube, w specjalnie dedykowanej playliście:

3. Śledzenie profilu Stopnadwadze.pl na Facebooku 

Codziennie też będziemy zamieszczali nowe treningi na naszym profilu na Facebooku. Znajdziesz też tam bezpośrednio zamieszczone filmy z wyzwania i dodatkowe informacje.

Polub profil Stopnadwadze.pl na Facebooku

Polub profil Patrycji – autorki wyzwania na Facebooku

4. Sprawdzenie ćwiczeń w zakładce na naszej stronie 

TU znajdziesz szczegółowy plan każdego treningu wraz z rozpiską ćwiczeń – oprócz materiału video, znajdziesz opisane ćwiczenia w treningu krok po kroku.

Dołącz do wyzwania 30 dni już teraz! 

Kliknij w poniższy baner, wypełnij formularz i zacznij fantastyczną przygodę z treningami z Patrycją, które odmienią Twoje życie!

Kliknij w link i dołącz do wyzwania lub…

Dołącz do wyzwania 30 dni!

Masz pytania dotyczące ćwiczeń?

Masz pytania dotyczące ćwiczeń, treningu lub wyzwania? Pisz w komentarzu!

O autorze - Patrycja Brejza

Patrycja Brejza- Trener Personalny, Instruktor Fitness i Dietetyk. Prywatnie żona i mama 7-letniego chłopca. Interesuje się treningami funkcjonalnymi, ukierunkowanymi na poprawę sprawności i mobilności osób z nią pracujących. Poprzez zmianę nawyków żywieniowych, udowadnia, że można jeść zdrowo i smacznie, a przy okazji zadbać o wygląd fizyczny. Każdą swoją wolną chwilę poświęca na dodatkowe kursy i naukę. Nie obiecuje, że będzie łatwo, ale obiecuje, że będzie pięknie.

Przeczytaj też:

Tabata Killer!

Pobierz plan treningowy TABATA KILLER na 30 dni!

Zacznij regularnie ćwiczyć, schudnij i zadbaj o super kondycję!

Więcej informacji

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Sprawdź również

Źródła węglowodanów w pożywieniu.

Co to są węglowodany i jaką pełnią rolę w organizmie

Węglowodany, popularnie nazywane cukrami są głównym źródłem energii dla naszego organizmu, a w szczególności mózgu, …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments