Pobierz DARMOWY plan treningowy TABATA KILLER! Schudnij, popraw kodnycję i zacznij się regularnie ruszać! >> Więcej

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Ćwiczenia dla kobiet na spalanie tkanki tłuszczowej w domu.
Zestaw ćwiczeń dla kobiet na spalanie w domu tkanki tłuszczowej.

Nowy zestaw ćwiczeń do pobrania – Skakankowy POWER

Nowy rok zaczynamy z POTĘŻNYM uderzeniem motywacyjno-treningowym.

Dla czytelniczek naszego serwisu uruchomiliśmy możliwość pobrania całkowicie ZA DARMO kompleksowych zestawów ćwiczeń. Więcej o tej akcji przeczytasz tutaj:

Zestawy ćwiczeń dla kobiet – pobierz za darmo

Spis Treści
Zwiń
Rozwiń

W skrócie o co chodzi?

Co 2-4 tygodnie przygotowujemy szczegółowy plan treningowy, który możesz pobrać na telefon, komputer lub wydrukować. Wszystko całkowicie za darmo!

Co 2-4 tygodnie wypuszczamy NOWY zestaw ćwiczeń – zapisz się do newslettera i nie przegap kolejnych treningów!

Plan jest rozpisany na miesiąc (lub dłużej). O nowych zestawach ćwiczeń będziemy wrzucać informacje na naszego Facebooka i bezpośrednio na stronę główną.

Ćwiczenia są dedykowane dla kobiet w wieku 24-50 lat, początkujących i średnio-zaawansowanych w treningach.

Co znajduje się w tym zestawie?

Zaczynamy od mocnego uderzenia: zestaw SKAKANKOWY POWER! 

To zestaw interwałowy, bardzo skuteczny, zestaw ćwiczeń nastawiony na maksymalnie szybkie spalanie tkanki tłuszczowej. Składa się z wariantu spokojnego (skakanka) i bardzo dynamicznego – Burpee.

Burpee to jedno z najlepszych ćwiczeń odchudzająco-wzmacniających, praca na skakance uruchamia prawie wszystkie partie mięśniowe Twojego ciała.

Ten zestaw jest dla osób, które chcą:

  • Spalić tkankę tłuszczową
  • Poprawić kondycję
  • Zwiększyć wydolność organizmu
  • Schudnąć
  • Poprawić koordynację

Jedna sesja treningowa pomoże Ci spalić pomiędzy 150-450 kalorii.

Otrzymujesz rozpisany zestaw treningowy na PEŁNE 40 dni w 4 różnych stopniach trudności.

To nie wszystko – w każdym stopniu dodatkowo co 10 dni wzrasta liczba powtórzeń, dzięki czemu ćwiczenia są coraz bardziej efektywniejsze, a Ty możesz sobie podnosić poprzeczkę!

Jak zgłosić zapotrzebowanie na NOWE zestaw ćwiczeń?

Jeżeli potrzebujesz jakiś zestaw ćwiczeń, którego w naszym zestawie brakuje – napisz w komentarzu pod tym artykułem!

Jak pobrać ćwiczenia?

Kliknij w baner poniżej lub skorzystaj z linku. Następnie zostaw swoje imię i adres e-mail. Ćwiczenia otrzymasz od razu w wiadomości. Jeżeli do Ciebie nie dotrą – sprawdź folder SPAM.

Pobierz ćwiczenia – kliknij w link lub baner:

Pobierz ćwiczenia

Sprawdź też naszą darmową dietę!

Pamiętaj – najlepsze efekty osiągniesz, czy połączysz ćwiczenia z odpowiednią dietą. Przygotowaliśmy dietę 1600 kalorii na 7 dni – jeżeli chcesz, możesz ją sprawdzić!

Zobacz dietę 7 dni 1600 kalorii

Napisz komentarz!

Koniecznie daj nam znać jak Ci się podoba taki pomysł! Czy skorzystasz z zestawu? Czy przypadnie Ci do gustu?

Oceń artykuł
[Głosów: 2 Średnia: 4]
Tabata Killer!

Pobierz plan treningowy TABATA KILLER na 30 dni!

Zacznij regularnie ćwiczyć, schudnij i zadbaj o super kondycję!

Więcej informacji

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Check Also

Po co trenujesz?

Czy potrafisz odpowiedzieć na pytanie… po co ćwiczysz i trenujesz?

Zastanów się przez chwilę, po co ćwiczysz? Masz jakiś konkretny cel? A może ćwiczysz bo …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Test #001

Dołącz do wyzwania deski!

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail

Pobierz plan TABATA KILLER! 

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail