Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia Fitness » Pokonaj tłuszcz i wysmuklij ciało w 7 minut – z tym treningiem to możliwe!
Krótki i intensywny trening który wykonasz w domu aby wzmocnić swoje ciało i zmniejszyć ilość tkanki tłuszczowej.
13 ćwiczeń i 7 minut treningu dla wzmocnienia i wyszczuplenia sylwetki.

Pokonaj tłuszcz i wysmuklij ciało w 7 minut – z tym treningiem to możliwe!

Przed tobą krótki, 7-minutowy trening wytrzymałościowo-wzmacniający, który pozwoli spalić zbędny tłuszcz, ujędrnić całe ciało i wzmocnić mięśnie. Jeżeli chcesz mieć smukłe i zgrabne ciało oraz piękną, sportową sylwetkę to ten zestaw jest dla ciebie!

Trening składa się z 13 ćwiczeń, które angażują do pracy wszystkie partie ciała. Każde ćwiczenie wykonujemy przez 30 sekund, po czym mamy 10 sekund przerwy. Licznik w prawym górnym rogu odlicza czas ćwiczenia i przerwy.

Jednocześnie spiker odlicza ostatnie sekundy pracy i przerwy oraz zapowiada kolejne ćwiczenie. Nazwa ćwiczenia pojawia się również na ekranie.

Do wykonania treningu potrzebujesz maty, ściany oraz krzesła lub wysokiej skrzyni.

Ćwiczenia spalające tłuszcz, które się pojawią to:

  • pajacyki
  • krzesełko przy ściacie (wall sits)
  • pompki
  • brzuszki
  • wchodzenie na krzesło
  • przysiady
  • dipsy na krześle (pompki w podporze tyłem)
  • deska na przedramionach (plank)
  • skip A
  • wykroki (wypady)
  • pompka z otwarciem klatki piersiowej
  • deska boczna lewa strona (side plank)
  • deska boczna prawa strona (side plank). 
Uwaga! Zestaw nie zawiera rozgrzewki oraz stretchingu – musisz je wykonać we własnym zakresie! 

Regularne wykonywanie tego zestawu (3 razy w tygodniu) pozwoli ci w krótkim czasie osiągnąć wspaniałe rezultaty, jednak ważna jest systematyczność. Jeżeli uznasz, że jeden zestaw to za mało, powtórz całość raz jeszcze.

Jeżeli chcesz mieć smukłe i wysportowane ciało, spalić tłuszcz i wzmocnić mięśnie ten trening jest stworzony dla ciebie! Podejmij wyzwanie już dziś!

Podsumowanie treningu:

  • 7-minutowy trening wytrzymałościowo-wzmacniający.
  • Zaangażujesz do pracy mięśnie całego ciała.
  • Spalisz tłuszcz i podkręcisz metabolizm.
  • Nie zawiera rozgrzewki i stretchingu – wykonaj je we własnym zakresie!
  • Potrzebujesz maty, ściany oraz krzesła lub wysokiej skrzyni.
  • Przy regularnych treningach rezultaty gwarantowane!
  • Zobacz inne ćwiczenia na spalanie tłuszczu
  • Zobacz ćwiczenia dla początkujących

Przeczytaj też:

Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Trening wyszczuplający w domu angażujący całe ciało.

Wymagający 30-minutowy trening cardio, dzięki któremu spalisz nadmiar tłuszczyku!

Jeżeli chcesz spalić mnóstwo kalorii, wyszczuplić ciało i porządnie się spocić, to ten trening jest …

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o