Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia odchudzające » Ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej #2 – dynamicznie i skutecznie

Ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej #2 – dynamicznie i skutecznie

Drugi z naszych zestawów ćwiczeń na spalanie tłuszczu, który pomoże Ci pozbyć się nadmiarowych kilogramów. Znajdziesz tu przeskoki, przysiady i wyskoki. Ćwiczenia są proste, skuteczne i przy regularnych treningach – przyniosą rewelacyjne efekty. Znajdziesz tu dynamiczne pomysły na trening – możesz je traktować jako jeden zestaw lub połączyć z innymi (znajdziesz je na końcu artykułu).

Ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej

1. Skakanka (00:11-00:24) – 3 serie po 40 sekund

Złącz nogi razem, ugnij je lekko w kolanach i rozpocznij serię dynamicznych podskoków. Ręce pracują tak jakby trzymały skakankę.

Możesz zmodyfikować to ćwiczenie poprzez skakanie na jednej nodze lub na przemian oraz zmianę tempa ćwiczenia.

2. Nożyce poziome (00:27-00:41)- 3 serie po 40 sekund

Ćwiczenie to nieco przypomina pajacyki. Rozpocznij dynamiczne przeskoki, dołączając do tego pracę rąk. Nogi wędrują nieco szerzej niż barki, a ręce do ich wysokości.

Wydech następuje, gdy ręce i nogi są skrzyżowane. Pamiętaj, żeby zmieniać ustawienie rąk i nóg – tak by powstała przeplatanka.

3. Przysiad z wyskokiem (00:45-00:59)- 3 serie po 40 sekund

Z pozycji przysiadu, dotykając wyprostowanymi palcami podłogi przy stopach, wybij się w górę, prostując maksymalnie ręce. Kiedy wyskakujesz wypuść powietrze.

Pamiętaj, by kolana nie przekraczały linii palców, przy przysiadzie staraj się ciągnąć miednicę bardziej w tył, niż w dół.

Uważaj – to bardzo ważne! Przy tym ćwiczeniu musisz również stosować się do zasad prawidłowego przysiadu!

4. Skręt w bok (01:03-01:14) – 3 serie po 40 sekund

Złącz nogi razem, ręce rozstaw szeroko na wysokości barków, możesz je lekko ugiąć w łokciach.Rozpocznij serię dynamicznych przeskoków, pracując przede wszystkim miednicą i pamiętając o złączonych nogach.

Barki powinny pozostać nieruchomo – ruszać się muszą dolne partie ciała.

5. Przeskoki przez matę (01:21-01:35) – 3 serie po 40 sekund

Przeskakuj z jednej strony na drugą, dołączając do tego, w formie delikatnego wymachu, pracę rąk. Zwróć uwagę, ze najpierw przeskakuje jedna noga i druga do niej dołącza.

Jeżeli nie masz maty nic nie szkodzi – możesz położyć na ziemi ręcznik lub dowolny przedmiot o podobnej szerokości.

Zobacz nasze inne ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej

Przeczytaj też:

Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

O autorze - Paulina Matczak

Paulina Matczak
Manager klubu i instruktor fitness w klubie Active Point w Tychach, mgr zarządzania. Otwierając klub fitness w chwili obecnej realizuje i spełnia swoje największe marzenie. Uwielbia to co robi i praca z ludźmi to dla niej prawdziwa przyjemność. Jako instruktor fitness cały czas podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc w licznych szkoleniach, warsztatach i konwencjach w kraju i za granicą. Prowadzi różnego rodzaju zajęcia, ale zajęcia choreograficzne to jej prawdziwa pasja - step to jej "konik" jak mówi. Motto życiowe Pauliny - "trening czyni mistrza" - wypisane na bidonie,do wody, nie opuszcza jej ani na krok i motywuje do dalszego działania :)

Sprawdź też

Kompletny trening odchudzający i modelujący sylwetę za pomocą ćwiczeń tanecznych.

30-minutowy taneczny Full Body Workout, czyli zgrabny sposób na zrzucenie zbędnych kilogramów!

Przed tobą taneczny trening aerobowy, który zaangażuje do pracy mięśnie całego ciała, wyszczupli i wymodeluje …

6
Dodaj komentarz

avatar
4 Comment threads
2 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
4 Comment authors
martastopnadwadze.plOlataniaanna Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
anna
Gość
anna

Fajne

tania
Gość
tania

racja, bardzo fajne! ja ostatnio zaczęłam łączyć intensywne ćwiczenia z dietą oraz suplementami ! wszystko razem daje GENIALNY efekt! 😉

Ola
Gość
Ola

Czy mogę ten trening wykonywać codziennie? Jak szybko schudnę? Chciałabym zrzucić z 2-3 kilogramy i nie wiem czy mogę go połączyć też z interwałowym.

stopnadwadze.pl
Editor

Widzimy, że chcesz popracować nad wszystkim, bo to już Twój 5 komentarz w ciągu jednego dnia 🙂 Uważaj z treningami codziennie – łatwo się przetrenować. Zadbaj o solidne zmęczenie 3-4 razy w tygodniu. Generalnie lepiej nie łączyć treningów interwałowych z innymi treningami – dlatego, że mają swoją własną specyfikę, powinno się je wykonywać intensywnie, ale krótko. Możesz natomiast treningi robić na zmianę (np. co 2 dni) – wtedy nie powinno być przeciwwskazań: jeden na palenie tłuszczu, drugi interwałowy.

marta
Gość

witam

ile przerwy miedzy seriami?

stopnadwadze.pl
Editor

Cześć, masz dwie możliwości 🙂 1. Możesz wykonywać te ćwiczenia w formie Tabaty wtedy układ wygląda tak: 1 seria w każdej 5 ćwiczeń po 20 sekund (10 sekund odpoczywasz między ćwiczeniami). Odpoczynek między seriami: 1 minut 2. Wykonujesz sugerowaną liczbę powtórzeń na filmiku. Wtedy w zależności od formy 🙂 Jeżeli zaczynasz przygodę z ćwiczeniami na spalanie tkanki tłuszczowej to spokojnie możesz sobie zrobić nawet 2 minuty (ważne by organizm nie „ostygł”!, a tętno cały czas było podwyższone – ale nie tak jak w stanie przedzawałowym ;)). Jeżeli jesteś już wyjadaczką i nie boisz się wyzwań: spokojnie możesz robić sobie 1… Czytaj więcej »