Pobierz DARMOWY plan treningowy TABATA KILLER! Schudnij, popraw kodnycję i zacznij się regularnie ruszać! >> Więcej

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej #2 – dynamicznie i skutecznie

Drugi z naszych zestawów ćwiczeń na spalanie tłuszczu, który pomoże Ci pozbyć się nadmiarowych kilogramów. Znajdziesz tu przeskoki, przysiady i wyskoki. Ćwiczenia są proste, skuteczne i przy regularnych treningach – przyniosą rewelacyjne efekty. Znajdziesz tu dynamiczne pomysły na trening – możesz je traktować jako jeden zestaw lub połączyć z innymi (znajdziesz je na końcu artykułu).

Ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej

1. Skakanka (00:11-00:24) – 3 serie po 40 sekund

Złącz nogi razem, ugnij je lekko w kolanach i rozpocznij serię dynamicznych podskoków. Ręce pracują tak jakby trzymały skakankę.

Możesz zmodyfikować to ćwiczenie poprzez skakanie na jednej nodze lub na przemian oraz zmianę tempa ćwiczenia.

2. Nożyce poziome (00:27-00:41)- 3 serie po 40 sekund

Ćwiczenie to nieco przypomina pajacyki. Rozpocznij dynamiczne przeskoki, dołączając do tego pracę rąk. Nogi wędrują nieco szerzej niż barki, a ręce do ich wysokości.

Wydech następuje, gdy ręce i nogi są skrzyżowane. Pamiętaj, żeby zmieniać ustawienie rąk i nóg – tak by powstała przeplatanka.

3. Przysiad z wyskokiem (00:45-00:59)- 3 serie po 40 sekund

Z pozycji przysiadu, dotykając wyprostowanymi palcami podłogi przy stopach, wybij się w górę, prostując maksymalnie ręce. Kiedy wyskakujesz wypuść powietrze.

Pamiętaj, by kolana nie przekraczały linii palców, przy przysiadzie staraj się ciągnąć miednicę bardziej w tył, niż w dół.

Uważaj – to bardzo ważne! Przy tym ćwiczeniu musisz również stosować się do zasad prawidłowego przysiadu!

4. Skręt w bok (01:03-01:14) – 3 serie po 40 sekund

Złącz nogi razem, ręce rozstaw szeroko na wysokości barków, możesz je lekko ugiąć w łokciach.Rozpocznij serię dynamicznych przeskoków, pracując przede wszystkim miednicą i pamiętając o złączonych nogach.

Barki powinny pozostać nieruchomo – ruszać się muszą dolne partie ciała.

5. Przeskoki przez matę (01:21-01:35) – 3 serie po 40 sekund

Przeskakuj z jednej strony na drugą, dołączając do tego, w formie delikatnego wymachu, pracę rąk. Zwróć uwagę, ze najpierw przeskakuje jedna noga i druga do niej dołącza.

Jeżeli nie masz maty nic nie szkodzi – możesz położyć na ziemi ręcznik lub dowolny przedmiot o podobnej szerokości.

Zobacz nasze inne ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej


Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]
Tabata Killer!

Pobierz plan treningowy TABATA KILLER na 30 dni!

Zacznij regularnie ćwiczyć, schudnij i zadbaj o super kondycję!

Więcej informacji

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Check Also

Typowe błędy w ćwiczeniu burpees. Sprawdź jak prawidłowo wykonać burpee.

Dlaczego Burpees jest tak trudne? Jak wykonać prawidłowo burpees?

Szukasz ćwiczenia które wzmocni całe Twoje ciało? Burpees wydaje się idealnym rozwiązaniem – ale zanim …

Subscribe
Powiadom o
guest
6 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
anna
anna
7 lat temu

Fajne

tania
tania
7 lat temu

racja, bardzo fajne! ja ostatnio zaczęłam łączyć intensywne ćwiczenia z dietą oraz suplementami ! wszystko razem daje GENIALNY efekt! 😉

Ola
Ola
7 lat temu

Czy mogę ten trening wykonywać codziennie? Jak szybko schudnę? Chciałabym zrzucić z 2-3 kilogramy i nie wiem czy mogę go połączyć też z interwałowym.

marta
6 lat temu

witam

ile przerwy miedzy seriami?

Test #001

Dołącz do wyzwania deski!

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail

Pobierz plan TABATA KILLER! 

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail