Prawidłowy przysiad – najlepsze ćwiczenie na jędrne pośladki

Przysiad to najlepsza, najszybsza i jedna z najskuteczniejszych metod, żeby ujędrnić pośladki, tak by Twoja pupa była niesamowicie atrakcyjna. Ważne, byś pamiętała, by przysiady wykonywać regularnie – zdziwisz się jak szybko uzyskasz wyśmienite efekty.


Choć z pozoru przysiad wydaje się być prostym ćwiczeniem – wiele osób popełnia kilka poważnych błędów – przez co nie tylko oddala się upragniony efekt, ale też niepotrzebnie obciążamy mięśnie i narażamy się na kontuzje.

Jak wykonać prawidłowy przysiad?

Ustaw stopy na szerokość bioder, plecy wyprostowane, głowę trzymaj prosto

Wykonaj przysiad wydychając powietrze i przenosząc ręce do przodu. Kiedy się wyprostowujesz – weź wdech.

Pamiętaj by mocno napiąć brzuch i pośladki. Kolano, nie może przekraczać linii palców. Ciężar ciała trzymaj na piętach. Zwróć uwagę, by nie przenosić ciężaru i nie pochylać się w przód.

Wiele osób myśli, że podczas prawidłowego przysiadu najważniejsze jest zejście jak najniżej, tak by miednica znalazła się niemal na ziemi. Nic bardziej mylnego – najważniejsza jest prawidłowa postawa, wyprostowane plecy i kolana, które nie mogą przekroczyć linii palców.

Koniecznie sprawdź nasze inne ćwiczenia na jędrne i atrakcyjne pośladki


Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]

Przeczytaj też:

Dołącz do wyzwania Tabata Killer!

Darmowe, 30 dniowe wyzwanie, które pomoże Ci schudnąć, poprawić kondycję i zacząć się regularnie ruszać.


Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź również

Kompleksowy cykl treningowy dla początkujących na cellulit

Cellulit Killer – NOWY cykl treningowy dla osób początkujących

Chcesz pozbyć się cellulitu, wysmuklić łydki, ujędrnić uda i pośladki i wzmocnić mięśnie nóg? Jeżeli tak …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments