Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na pośladki » Prawidłowy przysiad – najlepsze ćwiczenie na jędrne pośladki

Prawidłowy przysiad – najlepsze ćwiczenie na jędrne pośladki

Przysiad to najlepsza, najszybsza i jedna z najskuteczniejszych metod, żeby ujędrnić pośladki, tak by Twoja pupa była niesamowicie atrakcyjna. Ważne, byś pamiętała, by przysiady wykonywać regularnie – zdziwisz się jak szybko uzyskasz wyśmienite efekty.


Choć z pozoru przysiad wydaje się być prostym ćwiczeniem – wiele osób popełnia kilka poważnych błędów – przez co nie tylko oddala się upragniony efekt, ale też niepotrzebnie obciążamy mięśnie i narażamy się na kontuzje.

Jak wykonać prawidłowy przysiad?

Ustaw stopy na szerokość bioder, plecy wyprostowane, głowę trzymaj prosto

Wykonaj przysiad wydychając powietrze i przenosząc ręce do przodu. Kiedy się wyprostowujesz – weź wdech.

Pamiętaj by mocno napiąć brzuch i pośladki. Kolano, nie może przekraczać linii palców. Ciężar ciała trzymaj na piętach. Zwróć uwagę, by nie przenosić ciężaru i nie pochylać się w przód.

Wiele osób myśli, że podczas prawidłowego przysiadu najważniejsze jest zejście jak najniżej, tak by miednica znalazła się niemal na ziemi. Nic bardziej mylnego – najważniejsza jest prawidłowa postawa, wyprostowane plecy i kolana, które nie mogą przekroczyć linii palców.

Koniecznie sprawdź nasze inne ćwiczenia na jędrne i atrakcyjne pośladki

Przeczytaj też:



Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

O autorze - Paulina Matczak

Paulina Matczak
Manager klubu i instruktor fitness w klubie Active Point w Tychach, mgr zarządzania. Otwierając klub fitness w chwili obecnej realizuje i spełnia swoje największe marzenie. Uwielbia to co robi i praca z ludźmi to dla niej prawdziwa przyjemność. Jako instruktor fitness cały czas podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc w licznych szkoleniach, warsztatach i konwencjach w kraju i za granicą. Prowadzi różnego rodzaju zajęcia, ale zajęcia choreograficzne to jej prawdziwa pasja - step to jej "konik" jak mówi. Motto życiowe Pauliny - "trening czyni mistrza" - wypisane na bidonie,do wody, nie opuszcza jej ani na krok i motywuje do dalszego działania :)

Sprawdź też

Poświeć 12 minut dla zgrabnej i jędrnej pupy.

Gorrrące pośladki, czyli 12 minut pracy dla zgrabnej i jędrnej pupy!

Krótki i wymagający trening nóg i pośladków do wykonania w domu. Całość składa się z …

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o