Pobierz DARMOWY plan treningowy TABATA KILLER! Schudnij, popraw kodnycję i zacznij się regularnie ruszać! >> Więcej

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Ćwiczenia na spalenie tkanki tłuszczowej #1 – pomysły na trening cardio

Dobry trening cardio to podstawa udanych ćwiczeń – jest „bazą wypadową” to wszystkich innych treningów – na płaski brzuch czy szczupłe uda. Pomaga spalić tkankę tłuszczową zmuszając organizm do wysiłku – dzięki czemu nie tylko czujesz się lepiej, ale czujesz też niesamowity przypływ endorfin.


Przedstawiamy pierwszy z naszej serii treningów na spalanie tkanki tłuszczowej – znajdziesz tu cztery super ćwiczenia, które wykonane w seriach pomogą Ci zrzucić kilka kilogramów. Możesz je potraktować jako osobny trening lub połączyć z innymi ćwiczeniami z serii – wszystkie znajdziesz na kanale Stopnadwadze.pl na YouTube.

Ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej – pomysły na trening cardio

1. Pajacyk (00:10-00:24)

Na raz wyskocz w górę. Wykonaj ruch rąk ponad głową i opadnij na rozstawione nogi. Na dwa ponownie wyskocz, łącząc ręce przed sobą, na wysokości twarzy. Staraj się skoordynować pracę rąk i nóg. Pamiętaj o oddychaniu podczas wykonywania tego ćwiczenia.

2. Szybki Bieg (00:27-00:41)

Zaciśnij dłonie w pięści, ręce trzymaj mniej więcej pod kątem 90 stopni, łokcie blisko ciała. Patrz przed siebie. Biegnij jak najszybciej, pamiętaj o regularnym, głębokim oddechu. Nie wstrzymuj powietrza.

3. Kolano z wyskokiem do góry
(00:45-01:00)

Dynamicznie wybij się z podłogi w górę, podciągnij kolano do klatki piersiowej i wyląduj z powrotem. Zwróć uwagę, na bezpieczne lądowanie, w którym kolano powinno być ugięte.

4. V-Step z podskokami w tył (01:03-01:17)

Wykonaj dwa szerokie kroki do przodu, po czym złącz nogi, przyciągnij łokcie do boków i zrób dwa podskoki obunóż w tył, wracając do pozycji wyjściowej. Pamiętaj o energicznej pracy rąk – dzięki nim zaangażujesz całe ciało do ćwiczenia.

5. Nożyce pionowe (01:20-01:35)

Ćwiczenie to nieco przypomina pajacyki.

Rozpocznij dynamiczne przeskoki, dołączając do tego pracę rąk. Nogi wędrują nieco szerzej niż barki, a ręce do ich wysokości.

Zobacz inne treningi na spalanie tkanki tłuszczowej


Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]

Przeczytaj też:

Tabata Killer!

Pobierz plan treningowy TABATA KILLER na 30 dni!

Zacznij regularnie ćwiczyć, schudnij i zadbaj o super kondycję!

Więcej informacji

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Sprawdź również

30 dni wyzwania brzuch, przysiady, plank - Tabata Killer

Tabata Killer – wyzwanie treningowe w domu na spalanie tłuszczu i wzmocnienie kondycji | DOŁĄCZ TERAZ!

Chcesz zacząć ćwiczyć w domu, w końcu zmotywować się do treningów, schudnąć, nabrać kondycji, wyrzeźbić …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments