Breaking News
Prosty taniec na płaski brzuch dla początkujących

30 minutowy trening na płaski brzuch dla początkujących – tańcz w latynoskich rytmach i spalaj kalorie

Ostatnio na naszym portalu furorę robią treningi, które łączą ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej z możliwością tańca w rytm gorących rytmów. Cały czas znajdujemy więc dla Was kolejne 🙂



Kolejny trening koncentruje się na wysmukleniu okolic talii – jest wskazany dla osób, które chcą mieć płaski i seksowny brzuch.

Ćwiczenia koncentrują się na dwóch aspektach:

  • Spalania tkanki tłuszczowej z całego ciała, poprzez zaangażowanie do pracy dużych partii mięśniowych
  • Wzmocnienie i wyrzeźbienie okolic talii i brzucha – zarówno mięśni prostych, jak i skośnych

Trening na płaski brzuch dla początkujących:

Zalety tego treningu:

  • Jest idealny, jeżeli masz dość „standardowych” treningów i chcesz poczuć trochę tanecznego szaleństwa i się poruszać
  • Koncentruje się na ćwiczeniach spalających tłuszcz
  • Uruchamia duże partie mięśniowe – spalanie tłuszczu jest wydajniejsze
  • Zawiera ćwiczenia na płaski brzuch
  • Zawiera ćwiczenia, które pomogą wyrzeźbić mięśnie brzucha
  • Zawiera ćwiczenia, które pomogą wysmuklić okolice talii – czyli boczki
  • Jest idealny dla osób początkujących i średnioozawaanosowanych
To doskonały trening dla osób początkujących i średniozaawansowanych – jeżeli chcesz pozbyć się tłuszczyku na brzuchu – będzie idealny!


Koniecznie sprawdź również nasz trening na wyszczuplenie boczków i talii:

Tutaj znajdziesz inne ćwiczenia na brzuch.

Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]

Przeczytaj też:

Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Check Also

wyzwanie 7 dni - wzmocnienie całego ciała

Łatwy trening początkujących i bez kondycji – wzmocnienie całego ciała | Wyzwanie 7 dni WRÓĆ DO FORMY #7

Siódmy trening  z wyzwania 7 dni z Wróć do Formy. Ten trening ma za zadanie …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments