Pobierz DARMOWY plan treningowy TABATA KILLER! Schudnij, popraw kodnycję i zacznij się regularnie ruszać! >> Więcej

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Ćwiczenia na płaski brzuch
Ćwiczenia, które pomogą Ci spalić oponkę i wyszczuplić boczki.

45 – minutowy trening cardio na brzuch – czyli spal oponkę i boczki

Trening – wyzwanie dla wszystkich, którzy chcą popracować nad wyglądem swojego brzucha, boczków i sprawić, by stał się płaski i piękny.

Co znajdziesz w tym treningu na boczki i brzuch? 

Ten zastaw obejmuje zarówno ćwiczenia spalające tkankę tłuszczową szczególnie na brzuchu, jak burpees, kopnięcia czy podskoki z kolanem, jak i ćwiczenia wzmacniające i rzeźbiące mięśnie brzucha, jak deski, siad równoważny czy różne modyfikacje standardowych brzuszków.

Trening jest wymagający i daje prawdziwego kopa, ale za to efekty są niesamowite– przy regularnym ćwiczeniu, brzuch staje się płaski, a mięśnie pięknie zarysowane.

Do wykonania tego treningu potrzebujesz jedynie kawałka podłogi, maty oraz wody. W 45 minutach mieści się rozgrzewka, część właściwa oraz rozciąganie.

To prawdziwa petarda dla tych, którzy marzą o płaskim brzuchu. Jeżeli jesteś wśród nich, to nie zwlekaj, tylko bierz się do roboty i ciesz spektakularnymi efektami.

Turbo trening na mięśnie brzucha i boczki:

Podsumowanie tego treningu na brzuch i boczki:

  • Kompleksowy trening brzucha – wypala oponkę, wzmacnia i rzeźbi mięśnie.
  • Całość trwa 45 minut i zawiera rozgrzewkę i rozciąganie.
  • Do pracy potrzebujesz jedynie kawałka podłogi, maty i wody.
  • Zawiera ćwiczenia cardio, które podkręcą metabolizm.
  • Przy regularnych ćwiczeniach efekt jest spektakularny – brzuch staje się płaski, a mięśnie pięknie zarysowane.
  • Zobacz inne ćwiczenia na brzuch.

Zobacz najlepsze zestawy treningowe na boczki i brzuch, które również mogą Ci się spodobać:

Zobacz inne, gotowe zestawy ćwiczeń i plany treningowe na brzuch:

  • Inne ćwiczenia na boczki i brzuch – zestawy ćwiczeń, które koncentrują się na pozbyciu się boczków i wyszczupleniu talii, będą doskonale uzupełniać ten zestaw
  • Ćwiczenia na wyrzeźbienie seksownego brzucha – zestawy ćwiczeń, które pomogą Ci wyrzeźbić sześciopak i atrakcyjny kaloryfer na brzuchu
  • Ćwiczenia na płaski brzuch – ćwiczenia i treningi ukierunkowane przede wszystkim na chudnięcie i gubienie tkanki tłuszczowej z okolic brzucha
  • Ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej – treningi i ćwiczenia spalające tkankę tłuszczową, które mogą być doskonałym uzupełnieniem treningów na brzuch
  • Ćwiczenia dla początkujących zestawy najłatwiejszych i najprostszych ćwiczeń, przygotowanych specjalnie dla osób początkujących (z nadwagą, takich, które długo lub nigdy nie ćwiczyły oraz takich, które wracają do formy po kontuzji)
Oceń artykuł
[Głosów: 4 Średnia: 4]

O autorze - Ania Szymanek

Trener fitness i dietetyk. Zapalony maniak fitnessu i zdrowego odżywiania – na co dzień prowadzi zajęcia w kilku klubach na Śląsku oraz szerzy wiedzę dotyczącą zasad zdrowego odchudzania oraz efektywnego połączenia diety z ćwiczeniami.
Tabata Killer!

Pobierz plan treningowy TABATA KILLER na 30 dni!

Zacznij regularnie ćwiczyć, schudnij i zadbaj o super kondycję!

Więcej informacji

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Check Also

Panel Patrycja płaski brzuch

Cykl treningowy PŁASKI BRZUCH dla osób początkujących – nowość w panelu ćwiczeń

Chcesz spalić dużo kalorii, wyszczuplić boczki i talię i poprawić kondycję? Świetnie się składa! Autorski …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Dołącz do wyzwania deski!

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail

Pobierz plan TABATA KILLER! 

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail