Pobierz DARMOWY plan treningowy TABATA KILLER! Schudnij, popraw kodnycję i zacznij się regularnie ruszać! >> Więcej

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Ćwiczenia, które pomogą Ci wyszczuplić brzuch.
Trening na płaski brzuch, boczki i oponkę.

Energetyczny trening z Tiffany na boczki w szalonych wibracjach

Pełen pozytywnej energii, bardzo skuteczny trening, który pomoże Ci wymodelować piękną talię osy oraz wyszczuplić boczki. Nie potrzebujesz do niego nic więcej, poza ręcznikiem i szerokim uśmiechem 🙂



Trening na boczki z Tiffany – prawdziwa ćwiczeniowa torpeda! 

Tffany Rothe to doskonale znana na całym świecie trenerka, a jej treningi oglądają miliony dziewczyn na całym świecie.

Daj się porwać energii, ćwicz, baw się i chudnij!

Wymodelowanie boczków i brzucha to często nie lada wyzwanie – dlatego też, tego typu treningi cieszą się największą popularnością na naszym serwisie.

Ten trening działa dwufazowo: po pierwsza zawiera zestaw ćwiczeń cardio, które zaangażują do pracy mięśnie, dzięki czemu efektywnie zaczniesz spalać tkankę tłuszczową, po drugie wymodelujesz, wzmocnisz i wyrzeźbisz mięśnie skośne brzucha (czyli właśnie te w okolicach boczków i talii).

By ćwiczenia były maksymalnie skuteczne – wykonaj ten zestaw w jednej serii treningowej między 2, a 4 razy – w zależności od Twojej kondycji, a najlepiej będzie gdy połączysz go z zestawem treningowym na spalanie tkanki tłuszczowej.

Jakie ćwiczenia na brzuch i boczki znajdziesz w tym treningu?

Cały trening odbywa się w stójce – więc jeżeli nie lubisz ćwiczeń w leżeniu – będzie idealny!

Zaczniesz od krótkiej rozgrzewki, następnie przejdziesz do ćwiczeń związanych z pracą nóg, by całość okrasić intensywną pracą z ręcznikiem.

Trening ma 10 minut (dlatego warto wykonać go w 2-4 seriach), zaczniesz od rozgrzewki, która uruchomi całe Twoje ciało oraz zaangażuje do pracy mięśnie od stóp do barków. Do tego rozgrzewka pomoże Ci się rozluźnić.

Następnie przejdziesz do ćwiczeń: stepowania, wymachó ramion, przemieszczanie w miejscu z uruchomieniem bioder, praca na wymachach z ręcznikiem, krążenia tułowia z ręcznikiem.

Olbrzymią zaletą tego treningu jest to, że podczas pracy uruchamiasz całe ciało – pracują całe nogi, biodra, łydki, kostki kolana – jest więc bardzo efektywny!

Trening na boczki z Tiffany w szalonych wibracjach – film: 

Zalety trening tego treningu:

  • Bardzo energetyczny trening – aż chce ćwiczyć!
  • Prowadzi rewelacyjna Tiffany, która aż porywa do ćwiczenia
  • Wszystkie ćwiczenia w stójce
  • Łatwe i bardzo łatwe ćwiczenia na boczki
  • Potrzebujesz do niego tylko ręcznik
  • Większość ćwiczeń uruchamia do pracy całe ciało – to bardzo dobrze
  • Łączy ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej z ćwiczeniami modelującymi okolice brzucha, oponki i mięśni skośnych
  • Wykonaj 2-4 serii by zmaksymalizować efekty i wyszczuplić brzuch 

Najlepsze zestawy treningowe na boczki i brzuch, które również mogą Ci się spodobać:

Zobacz inne, gotowe zestawy ćwiczeń i plany treningowe na brzuch:

  • Inne ćwiczenia na boczki i brzuch – zestawy ćwiczeń, które koncentrują się na pozbyciu się boczków i wyszczupleniu talii, będą doskonale uzupełniać ten zestaw
  • Ćwiczenia na wyrzeźbienie seksownego brzucha – zestawy ćwiczeń, które pomogą Ci wyrzeźbić sześciopak i atrakcyjny kaloryfer na brzuchu
  • Ćwiczenia na płaski brzuch – ćwiczenia i treningi ukierunkowane przede wszystkim na chudnięcie i gubienie tkanki tłuszczowej z okolic brzucha
  • Ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej – treningi i ćwiczenia spalające tkankę tłuszczową, które mogą być doskonałym uzupełnieniem treningów na brzuch
  • Ćwiczenia dla początkujących – zestawy najłatwiejszych i najprostszych ćwiczeń, przygotowanych specjalnie dla osób początkujących (z nadwagą, takich, które długo lub nigdy nie ćwiczyły oraz takich, które wracają do formy po kontuzji)
Oceń artykuł
[Głosów: 2 Średnia: 3]

 

Tabata Killer!

Pobierz plan treningowy TABATA KILLER na 30 dni!

Zacznij regularnie ćwiczyć, schudnij i zadbaj o super kondycję!

Więcej informacji

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Check Also

Panel Patrycja płaski brzuch

Cykl treningowy PŁASKI BRZUCH dla osób początkujących – nowość w panelu ćwiczeń

Chcesz spalić dużo kalorii, wyszczuplić boczki i talię i poprawić kondycję? Świetnie się składa! Autorski …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Dołącz do wyzwania deski!

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail

Pobierz plan TABATA KILLER! 

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail