Breaking News
Ramiona brzuch - wyzwanie
wyzwanie na 30 dni - brzuch ramiona

SUPER FIGURA – wyzwanie 30 dni | DZIEŃ 25 – brzuch, ramiona, uda

Dwudziesta piąta część wyzwania treningowego z Patrycją Brejzą. Dzisiaj rzeźbimy, wyszczuplamy i wzmacniamy brzuch, ramiona i uda.

O co chodzi z wyzwaniem 30 dni? 

Wszystkie szczegóły dotyczące wyzwania znajdziesz tutaj: wyzwanie 30 dni z Patrycją Brejzą – sprawdź o co chodzi.

Wyzwanie jest całkowicie DARMOWE! 

Jeżeli chcesz się od razu zapisać, otrzymać codziennie na e-mail nowy zestaw ćwiczeń i odebrać gotową dietę odchudzającą, kliknij w poniższy baner!

Dołącz do wyzwania 30 dni!

Wyzwanie 30 dni – dzień 25. Trening – brzuch, ramiona, uda

Co ćwiczymy w tej części?

  • Każde ćwiczenie trwa 40 sekund.
  • W zestawienie 8 ćwiczeń

Ile trwa trening?

  • Film trwa 7 minut – pamiętaj, aby powtórzyć go dwa razy
  • Cały trening trwa niecałe 14 minut

Jaki sprzęt Ci się przyda? Co przygotować? 

  • Mata, ręcznik
  • Taśma mini band
  • Możesz także cały trening wykonać bez obciążenia

Ćwiczenia jakie znajdują się w tym zestawie 

  • Wznosy bioder
  • Wznosy nóg
  • Plank

Co wzmocnimy w tym treningu 

  • Brzuch
  • Ramiona
  • Uda

Rozpisane ćwiczenia po kolei: 

1. Kolano do boku

  • Taśma na wysokości kolan
  • Przejdź do podporu na boku
  • Łokieć zaraz pod barkiem, brzuch napięty
  • Unoś kolano do góry

2. Most

  • Taśma wciąż na kolanach
  • Przejdź do leżenia na plecach, kolana ugięte
  • Unieś biodra, otwórz kolana

3. Most plus puls

  • Pozostań w tej samej pozycji
  • Unieś biodra, następnie wykonaj 3 pulsy
  • Opuść biodra

4. Robak

  • Taśma na stopach
  • Leżenie na plecach
  • Unieś ręce nad twarz, nogi ugięte w kolanach i uniesione nad podłogę.
  • Opuszczaj do podłogi prawą rękę- lewą nogę, następnie lewą rękę- prawą nogę
  • Trzymaj mocno napięty brzuch

5. Kolano do boku

  • Zmień stronę
  • Wykonaj ćwiczenie nr 1

6. Kolano do klatki, ręce przód

  • Taśma na stopach
  • Podpór na dłoniach i na stopach
  • Trzymaj napięty brzuch, ściągnij łopatki
  • Przyciągaj naprzemiennie kolana do klatki 4 razy
  • Następnie sięgnij naprzemiennie dłońmi przed siebie 4 razy

7. Unoszenie w podporze

  • Przejdź do podporu na kolanach
  • Taśma na wysokości kolan.
  • Unoś jedno kolano w górę
  • Staraj się zatrzymać kolano na wysokości uda

8. Unoszenie w podporze

  • Zmień nogę
  • Wykonaj ćwiczenie nr 7

Powtórz całość jeszcze raz

Trzymam mocno kciuki

Wyzwanie 30 dni – co to takiego? 

Chcesz w końcu zmotywować się do ćwiczeń, schudnąć, nabrać kondycji, wyrzeźbić seksowne uda, pośladki i brzuch? Chcesz zmienić swoje życie, żyć zdrowiej, odżywiać się lepiej i czuć się fantastycznie? Doskonale się składa!

Trenerka Fitness – Patrycja Brejza i portal Stopnadwadze.pl przygotowali dla Ciebie jedyne, niesamowite Wyzwanie 30 dni dla kobiet – SUPER FIGURA! To wyzwanie treningowe dla każdego kto chciałby zacząć ćwiczyć, dodać ruch do życia codziennego, nabrać nowych zdrowych nawyków.

Przez 30 dni będziesz otrzymywać codziennie jeden trening i dostaniesz do tego kompleksową, zdrową dietę na miesiąc.

Kliknij i zobacz szczegółowy opis wyzwania 30 dni dla kobiet SUPER FIGURA! 

Gdzie otrzymam informację o kolejnych treningach z wyzwania i diecie? 

Informacje o nowych ćwiczeniach i diecie w wyzwaniu możesz otrzymać w kilku miejscach.

1. Zapis na listę e-mailową – najlepszy wybór! 

Zapisz się na listę newsletterową – wtedy masz pewność, że nie przegapisz żadnego nowego ćwiczenia z wyzwania. To też jedyne miejsce, w którym możesz odebrać przepisy na dietę i listę zakupów!

Zapisując się na listę otrzymasz:

  • przez 30 dni, codziennie o 8.00 nowy trening do wyzwania z filmem i opisem
  • 1 raz w tygodniu otrzymasz dietę o zestaw przepisów
  • otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku, gdzie będziesz mogła pochwalić się efektami lub zadać pytanie Patrycji – autorce wyzwania 30 dni

Pobierz ćwiczenia i dietę

2. Subskrypcja kanału YouTube + śledzenie playlisty wyzwania 

Wszystkie ćwiczenia z wyzwania znajdziesz na naszym kanale na YouTube, w specjalnie dedykowanej playliście:

3. Śledzenie profilu Stopnadwadze.pl na Facebooku 

Codziennie też będziemy zamieszczali nowe treningi na naszym profilu na Facebooku. Znajdziesz też tam bezpośrednio zamieszczone filmy z wyzwania i dodatkowe informacje.

Polub profil Stopnadwadze.pl na Facebooku

Polub profil Patrycji – autorki wyzwania na Facebooku

4. Sprawdzenie ćwiczeń w zakładce na naszej stronie 

TU znajdziesz szczegółowy plan każdego treningu wraz z rozpiską ćwiczeń – oprócz materiału video, znajdziesz opisane ćwiczenia w treningu krok po kroku.

Dołącz do wyzwania 30 dni już teraz! 

Kliknij w poniższy baner, wypełnij formularz i zacznij fantastyczną przygodę z treningami z Patrycją, które odmienią Twoje życie!

Kliknij w link i dołącz do wyzwania lub…

Dołącz do wyzwania 30 dni!

Masz pytania dotyczące ćwiczeń?

Masz pytania dotyczące ćwiczeń, treningu lub wyzwania? Pisz w komentarzu!

O autorze - Patrycja Brejza

Patrycja Brejza
Patrycja Brejza- Trener Personalny, Instruktor Fitness i Dietetyk. Prywatnie żona i mama 7-letniego chłopca. Interesuje się treningami funkcjonalnymi, ukierunkowanymi na poprawę sprawności i mobilności osób z nią pracujących. Poprzez zmianę nawyków żywieniowych, udowadnia, że można jeść zdrowo i smacznie, a przy okazji zadbać o wygląd fizyczny. Każdą swoją wolną chwilę poświęca na dodatkowe kursy i naukę. Nie obiecuje, że będzie łatwo, ale obiecuje, że będzie pięknie.

Przeczytaj też:

Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Check Also

Rower elektryczny - czemu warto wybrać?

Dlaczego warto wybrać rower elektryczny?

Rower to doskonały sposób na pracę nad ciałem, kondycją i spalaniem kalorii. Poruszanie się na …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments