Polecane ćwiczenia
Home » Odżywianie » Zielone orzeźwienie – koktajl ze spiruliną i jarmużem
koktajl zielone orzeźwienie
Najlepszy po ciężkim treningu.

Zielone orzeźwienie – koktajl ze spiruliną i jarmużem

Dobry po treningu aerobowym (bieganie, aerobik, trening kondycyjny) jako uzupełnienie węglowodanów oraz mikroelementów!



Składniki:
– ¼ ananasa (200g)
– 1 kiwi
– 4 liście jarmużu
– 1 łyżeczka spiruliny
– 1 cm startego imbiru
– ½ soku z cytryny
– ½ łyżeczki oleju lnianego
– 1 szklanka wody

Ananas, kiwi, jarmuż wyciskamy w wyciskarce/sokowirówce bądź miksujemy. Dodajemy olej lniany oraz spirullinę. Całość mieszamy. Spirulina ma właściwości lecznicze, warto zainwestować parę złoty dla zdrowia!

Wartości odżywcza:
Kalorie [kcal]: 253
Białka [g]: 5
Węglowodany [g]: 35
Tłuszcze [g]: 11

Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]

Przeczytaj też:

Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

10 przydatnych nawykó żywieniowych wspomagających proces odchudzania.

10 skutecznych nawyków żywieniowych, które pozwolą Ci skutecznie schudnąć

Choć reklamy różnych magicznych suplementów diety mogą próbować cię przekonać, że jest inaczej, to sukces …

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o