Pobierz DARMOWY plan treningowy TABATA KILLER! Schudnij, popraw kodnycję i zacznij się regularnie ruszać! >> Więcej

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

trening live- wzmocnienie ciala
Trening na żywo na wzmocnienie całego ciała.

Wzmocnienie całego ciała – trening dla osób bez kondycji na ŻYWO | Poniedziałek 13.07.2020

W poniedziałek 13.07.2020 ruszamy z kolejnym treningiem NA ŻYWO! Czas popracować wzmocnić całe ciało. Trening jak zawsze prowadzi niezawodna Patrycja Brejza, autorka wyzwań: 30 dni Super Figura oraz 7 dni Wróć do Formy.

O co chodzi z tymi treningami?

Raz w tygodniu na grupie live na grupie na Facebooku FORMA JAK ŻYLETA – TRENUJĘ Z PATRYCJĄ BREJZĄ, spotykamy się na treningu na ŻYWO! 

Dla kogo są te treningi?

Jeżeli:

  • Masz słabą kondycję
  • Masz problem z nadwagą
  • Nie potrafisz się zmotywować do ćwiczeń
  • Masz problem z kontuzjami
  • Bolą Cię kolana
  • Jesteś osobą w wieku 45+
  • Szukasz spokojnych treningów, za którymi nadążysz
  • Szukasz empatycznej trenerki, która dokładnie krok po kroku, technicznie tłumaczy ćwiczenia
  • Szukasz treningów bez dynamicznych podskoków i przeskoków

To te spotkania są właśnie dla Ciebie!

Treningi są dedykowane dla osób, które:

  • Chcą schudnąć
  • Chcą wzmocnić całe ciało
  • Chcą się lepiej czuć
  • Mają słabą kondycję
  • Mają problem z kolanami / stawami – nie mogą wykonywać ćwiczeń opartych o podskoki
  • Mają problem z nadwagą
  • Szukają regularnej motywacji do ćwiczeń

Jeżeli chcesz otrzymywać regularne informacje o ćwiczeniach na e-mail – zapisz się do wyzwania 30 SUPER FIGURA dni z Patrycją.

Dlaczego warto dołączyć? 

Treningi LIVE z Pati są współtworzone przez całą grupę: ćwiczymy w oparciu o Wasze sugestie i potrzeby. Treningi LIVE są dla Was. Dlatego same możecie decydować o tym, co i jak ćwiczymy.

Grupa powstała po to, abyśmy mogły stanowić dla siebie wzajemną motywację.

Wspólnie możemy zapracować na piękne ciała, ale także nad poprawą samooceny.

Szczególny nacisk kładziemy na to, by:

  • Treningi były prowadzone w sposób spokojny
  • DOKŁADNIE wytłumaczyć krok po kroku każde ćwiczenie (zwłaszcza pod kątem poprawności techniki)
  • Były przerwy między ćwiczeniami, tak byś mogła nadążyć i przygotować się do kolejnej sekwencji
  • Ćwiczenia były bezpieczne, również dla osób, które mają problem z kolanami lub są po kontuzjach
  • Ćwiczenia były ultra proste (bez konieczności nauki skomplikowanych ruchów i sekwnecji) – tak byś je mogła opanować w kilka sekund
  • Cały trening był prosty, łatwy do powtórzenia, ale zaangażował do pracy całe ciało

Kim jest trenerka? 

Autorka treningu – Patrycja Brejza, jest trenerką fitness i dietetyczką. Przygotowała dwa specjalne, darmowe wyzwania, które możesz od razu przetestować:

  • Wyzwanie 30 dni Super Figura – wyzwanie treningowe plus dieta rozpisana na cały miesiąc, które pomoże Ci zbudować formę. Jeżeli szukasz spokojnych, nieskomplikowanych treningów i chcesz się w końcu zmotywować – to wyzwanie jest dla Ciebie! Znajdziesz w nim ćwiczenia ogólnorozwojowe, wzmacniające kondycję, ujędrniające i spalające tkankę tłuszczową
  • Wyzwanie 7 dni Wróć do formy – bardzo łatwe, spokojne wyzwanie treningowe, dla kobiet, które chcą w końcu zacząć ćwiczyć. Wyzwanie jest dedykowane w szczególności dla osób z problemami z nadwagą, chorymi kolanami, ze słabą kondycją.

Gdzie i kiedy trenujemy? Jak dołączyć do treningów?

Trenujemy w każdy poniedziałek w formie treningów live na grupie na Facebooku FORMA JAK ŻYLETA – TRENUJĘ Z PATRYCJĄ BREJZĄ. Dołącz do niej teraz, by nie przegapić nowego treningu!

Trenujemy o 18:30! 

Co ćwiczymy w tym tygodniu? 

W trakcie najbliższego treningu wzmocnimy całe ciało. Tak by poprawić siłę mięśni oraz popracować nad koordynacją. Będą pracowały zarówno uda, pośladki, jak i mięśnie brzucha. Również trochę się zmęczymy 🙂

Przygotuj do treningu:

• matę/ręcznik
• ciężarki/butelki wody mineralnej
• taśmy oporowe

Dzisiejszy trening wykonamy w rundach

• 4 ćwiczenia
• 4 rundy
• 50 sekund pracy
• 15 sekund przerwy

Cały trening rozpoczniemy od rozgrzewki, a zakończymy kilkuminutowym strechingiem.

Do zobaczenia!!

🙂

Jak dołączyć do treningu? 

Trenujemy i motywujemy się w tej grupie na Facebooku – DOŁĄCZ TERAZ!

Do zobaczenia na macie! Widzimy się w poniedziałek 12.07.2020 o 18:30

Masz pytania? Pisz w komentarzu!

 

O autorze - Patrycja Brejza

Patrycja Brejza- Trener Personalny, Instruktor Fitness i Dietetyk. Prywatnie żona i mama 7-letniego chłopca. Interesuje się treningami funkcjonalnymi, ukierunkowanymi na poprawę sprawności i mobilności osób z nią pracujących. Poprzez zmianę nawyków żywieniowych, udowadnia, że można jeść zdrowo i smacznie, a przy okazji zadbać o wygląd fizyczny. Każdą swoją wolną chwilę poświęca na dodatkowe kursy i naukę. Nie obiecuje, że będzie łatwo, ale obiecuje, że będzie pięknie.
Tabata Killer!

Pobierz plan treningowy TABATA KILLER na 30 dni!

Zacznij regularnie ćwiczyć, schudnij i zadbaj o super kondycję!

Więcej informacji

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Check Also

Po co trenujesz?

Czy potrafisz odpowiedzieć na pytanie… po co ćwiczysz i trenujesz?

Zastanów się przez chwilę, po co ćwiczysz? Masz jakiś konkretny cel? A może ćwiczysz bo …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Test #001

Dołącz do wyzwania deski!

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail

Pobierz plan TABATA KILLER! 

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail