Pobierz DARMOWY plan treningowy TABATA KILLER! Schudnij, popraw kodnycję i zacznij się regularnie ruszać! >> Więcej

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Czas na nowy tydzień treningów
Nowy tydzień treningów dla osób początkujących

Treningi online dla początkujących z Pati – plan na NOWY TYDZIEŃ – dołącz teraz!

Przed nami kolejny tydzień treningów z Patrycją Brejzą! Treningi dedykowane dla osób początkujących, całkowicie za darmo, ćwiczymy od poniedziałku do piątku o 18:30!

Gdzie i kiedy trenujemy? Jak dołączyć do treningów?

Trenujemy codziennie, od poniedziałku do piątku w formie treningów live na stronie https://www.facebook.com/stopnadwadzepl/, koniecznie dodaj ją do obserwowanych, by żaden trening Ci nie umknął!

Trenujemy o 18:30! 

O co chodzi z tymi treningami?

Treningi są dedykowane dla osób, które:

  • Chcą schudnąć
  • Chcą wzmocnić całe ciało
  • Chcą się lepiej czuć
  • Mają słabą kondycję
  • Mają problem z kolanami / stawami – nie mogą wykonywać ćwiczeń opartych o podskoki
  • Mają problem z nadwagą
  • Szukają regularnej motywacji do ćwiczeń

Więcej o naszych treningach online przeczytasz tutaj >

Jeżeli chcesz otrzymywać regularne informacje o ćwiczeniach na e-mail – zapisz się do wyzwania 30 SUPER FIGURA dni z Patrycją.

Co ćwiczymy w tym tygodniu?

Czas na pracę nad ujędrnieniem i wyrzeźbieniem mięśni oraz spalanie tkanki tłuszczowej:

1. Poniedziałek Rozruch – 20.04.2020

Tygodniowy rozruch. Dzisiaj ćwiczy całe ciało. Przygotujemy je do pracy na kolejne dni.
Trening odpowiedni dla początkujących i zaawansowanych. Nie będzie wyskoków. Jednak ćwiczenia ułożone są tak, aby każdy mięsień pracował.

2. Wtorek Cellulit – 21.04.2020

Skupiamy się na największym wrogu naszych ud i pośladków. Ćwiczenia, które spalają tłuszcz z ud, pośladków i brzucha. Pięknie wysmuklą i ujędrnią mięśnie. Z tym treningiem szybciej pozbędziemy się cellulitu.

3. Środa  Express Brzuch – 22.04.2020

30 minut poświęcone dla brzucha. Rozpoczynamy od ćwiczeń uruchamiających całe ciało. Następnie przechodzimy do brzucha. Przygotuj ciężarki 1, 2 lub 3 kg. Możesz także użyć butelek wody mineralnej.

4. Czwartek HIIT – 23.04.2020

To już tradycja. W czwartek przyspieszamy.
Trening interwałowy.
2 rundy
4 ćwiczenia powtórzone 2 razy.
Ćwiczenia 2 2 wersjach: podstawowa, zaawansowana

5. Piątek  Taśmy+ ciężarki – 24.04.2020

Polubiłyście treningi z taśmami. Wspaniale wzmacniają mięśnie całego ciała. Aby było ciekawie połączymy taśmy z ciężarkami. Oczywiście cały trening możesz wykonać bez obciążenia zewnętrznego.

Chcesz otrzymać informacje o nowych treningach na e-mail? 

Jeżeli chcesz otrzymywać regularne informacje o ćwiczeniach na e-mail – zapisz się do wyzwania 30 SUPER FIGURA dni z Patrycją.

Dodatkowo otrzymasz tam dostęp do pełnej diety dla kobiet na cały miesiąc, która pomoże Ci schudnąć!

Tabata Killer!

Pobierz plan treningowy TABATA KILLER na 30 dni!

Zacznij regularnie ćwiczyć, schudnij i zadbaj o super kondycję!

Więcej informacji

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Check Also

Po co trenujesz?

Czy potrafisz odpowiedzieć na pytanie… po co ćwiczysz i trenujesz?

Zastanów się przez chwilę, po co ćwiczysz? Masz jakiś konkretny cel? A może ćwiczysz bo …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Test #001

Dołącz do wyzwania deski!

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail

Pobierz plan TABATA KILLER! 

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail