Ćwiczenie deska przodem z ćwiczeniami na mobilność.
5-minutowy trening dla większej mobilności Twojego ciała!

Wzmocnienie całego ciała i praca nad mobilnością | Trening w 5 minut

W naszym panelu z ćwiczeniami w domu pojawił się nowy trening! Koniec z wymówkami, związanymi z brakiem czasu, czy brakiem siły na trening. Pora zadbać o swoje zdrowie i dobre samopoczucie, nie spędzając godzin na siłowni. Poznaj krótki zestaw ćwiczeń, który wykonasz w każdym miejscu i o każdej porze, a zajmie Ci tylko 5 minut. Chyba nie chcesz mi powiedzieć, że w ciągu dnia nie znajdziesz kliku 5-minutowych przerw dla własnego zdrowia?

Trening deski w 5 minut – mobilność i wzmocnienie 

5-minutowy zestaw ćwiczeń na mobilność połączonych ze wzmacnianiem ciała w pozycji planku.

Będzie idealny dla Ciebie, jeżeli chcesz jedną sesją treningową popracować nad elastycznością i wzmocnieniem mięśni.

Oczywiście sekwencji możesz wykonać więcej.

Idealny do wykorzystania jako rozruch poranny lub rozgrzewka przed treningiem. Może też być „kropką nad i”, którą kończysz swoje zestawy treningowe. Mobilność jest ważnym elementem naszej sprawności i przydaje się nie tylko na treningu, ale także w codziennych czynnościach. Zadbajmy zatem, aby była na satysfakcjonującym poziomie.

Jakie ćwiczenia zawiera trening:

  1. Deska na dłoniach
  2. Siad na piętach z rękami z przodu i głową nisko
  3. Podpór przodem z jedną nogą na linii rąk i rotacją tułowia

Trening znajdziesz w naszym darmowym panelu z ćwiczeniami

Chcę zaprosić Cię do naszego DARMOWEGO panelu z ćwiczeniami. Znajdziesz tam profesjonalnie przygotowane nagrania, które poprowadzą Cię krok po kroku i pokażą jak wykonywać ćwiczenia i sprawić, aby Twoje ciało stało się zdrowe i wytrzymałe.

Znajdziesz też tam kolejne wyzwania z cyklu trening w 5 minut oparte na desce.

Aby dołączyć, wystarczy, że klikniesz DOŁĄCZ i w odpowiedzi na maila dostaniesz dane do logowania do naszego panelu

Dołącz do panelu

Nasz panel zawiera:

  • Zestawy krótkich ćwiczeń (coś dla osób zapracowanych ale chcących zadbać o swoje ciało i zdrowie)
  • Wyzwania treningowe, które pomogą wystartować Ci z regularnymi ćwiczeniami
  • Gotowe diety z przepysznymi przepisami na posiłki
  • Cykle treningowe dla osób początkujących oraz po kontuzjach. Chcę, aby każdy, bez znaczenia na aktualny stan fizyczny, mógł w prosty sposób metodą małych kroczków zadbać o swoje zdrowie i dobre samopoczucie

Wszystko to całkowicie za darmo, przygotowane przez najlepszych trenerów.

Masz pytania? Nie wiesz jak zacząć trenować?

Masz pytania dotyczące tego zestawu ćwiczeń? Pisz w komentarzu, a ja Ci odpowiem.

Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]

O autorze - Michał Tereszkiewicz

Michał Tereszkiewicz
Trener, instruktor Krav Maga i jogi. Pasjonat ćwiczeń siłowych i entuzjasta aktywności fizycznej wszelkiej maści, bez szajby fitnesowej.

Przeczytaj też:

Dołącz do wyzwania Tabata Killer!

Darmowe, 30 dniowe wyzwanie, które pomoże Ci schudnąć, poprawić kondycję i zacząć się regularnie ruszać.


Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź również

Jak często ćwiczyć brzuch żeby schudnąć? Podpowiadamy jaka jest najlepsza pora dnia na ćwiczenia.

Jak często ćwiczyć żeby schudnąć, czyli czy mogę trenować codziennie?

Nie da się ukryć, że połączenie diety z systematyczną aktywnością fizyczną jest najlepszą metodą na …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments