Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia odchudzające » Efektywny trening spalający tłuszcz dla kobiet
Trening na spalanie tłuszczu dla kobiet.
Trening spalający tłuszcz dla kobiet.

Efektywny trening spalający tłuszcz dla kobiet

W załączonym filmiku znajdziecie świetny trening, który ma na celu podniesie tętna oraz przyspieszenie spalania tkanki tłuszczowej. Całość przygotowana została na założeniach tabaty. Zmiana dotyczy tylko ilości ćwiczeń.


Sprawdź diety i poradniki odchudzania:

  • Dieta 1200/1600 kalorii

    Dieta redukcyjna

    Specjalna dieta odchudzająca dla kobiet, która szybko pomoże Ci pozbyć się zbędnych kilogramów i zredukować tkankę tłuszczową.

    SPRAWDŹ

  • Dieta Schudnij sama

    Dieta odchudzająca

    Idealna dieta dla kobiet, które chcą skutecznie schudnąć oraz utrzymać super formę bez efektu jo-jo.

    SPRAWDŹ

  • Poradnik odchudzania

    Schudnij zdrowo

    Ponad 120 stron, zadań, infografik, kalkulatorów i tabelek dotyczących odchudzania. Konkretne, sprawdzone i fachowe porady.

    SPRAWDŹ

  • Pyszne desery

    FitDesery bez cukru

    Coś dla amatorów łakoci – ponad 100 zdrowych przepisów na ciasta, desery, batony, muffiny bez dodatku cukru.

    SPRAWDŹ


Trening składa się 10 ćwiczeń. Każde ćwiczenie wykonywane jest przez 20 sekund x 4. Po 20 sekundach pracy następuje 10 sekund przerwy.

Trening trwa około 20 minut. W połowie zaplanowała została krótka przerwa. Jeżeli nie chcesz odpoczywać, maszeruj lub przewiń przerwę. Ćwiczenia skupiają się na najbardziej newralgicznych miejscach. Uruchamiają do pracy nogi, pośladki oraz brzuch.

W zestawie znajdują się podskoki, wyskoki, pajacyki, bieg w podporze. Każde ćwiczenie angażuje mięśnie całego ciała. Ten trening wykonywany regularnie, minimum 3 razy w tygodniu, pomoże zrzucić zbędne kilogramy, wymodeluje i wyszczupli ciało.

Ćwiczenia powinny być wykonywane w szybkim tempie. Ze względu na wyskoki, podskoki, ćwiczenia nie powinny być wykonywane przez osoby z urazami. Przed rozpoczęciem treningu pamiętajcie o 10 minutowej rozgrzewce: marsz, trucht, wymachy rąk i nóg.

Trening jest uniwersalny, ponieważ nie trzeba przygotowywać specjalnych fitnessowych sprzętów. Wystarczy mata i sportowy strój.

Trening dla kobiet spalający tłuszcz:

Pamiętaj o kilku zasadach:

  1. Upewnij się, że nie masz przeciwwskazań do ćwiczeń
  2. Przez rozpoczęciem obejrzyj film, upewnij się, że wiesz, jak wykonać ćwiczenia.
  3. Technika. Wykonuj ćwiczenia poprawnie. Jeżeli Twoja technika jest dobra, staraj się przyspieszyć.
  4.  Staraj się wykonać jak najwięcej powtórzeń. Zapisz ilość wykonanych powtórzeń, porównaj wynik za tydzień lub dwa.
  5.  Wykonuj trening minimum 3 razy w tygodniu.

Przeczytaj też:



Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Ćwiczenia dla kobiet na spalanie tkanki tłuszczowej w domu.

Nowy zestaw ćwiczeń do pobrania – Skakankowy POWER

Nowy rok zaczynamy z POTĘŻNYM uderzeniem motywacyjno-treningowym. Przeczytaj też: Chcesz szybko i skutecznie schudnąć? Sprawdź …

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o