Zapisz się na bezpłatny newsletter z ćwiczeniami

Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia odchudzające » 7 pomysłów na ćwiczenia na schodach skutecznie spalające tłuszcz
Ćwiczenia na schodach - fantastycznie spalają tłuszcz
Trening na schodach doskonale spala tkankę tłuszczową.

7 pomysłów na ćwiczenia na schodach skutecznie spalające tłuszcz

Jeżeli lubisz fitnessowe szaleństwa na dworze, kochasz treningi na łonie przyrody – ta propozycja ćwiczeń spalających tłuszcz na pewno Ci się spodoba!

Trening możesz wykonać w dowolnym miejscu – potrzebujesz tylko w miarę równe i stabilne schody.

Nie ważne czy jesteś na wakacjach, czy może uprawiasz jogging w parku obok domu – wszędzie możesz zacząć i spróbować.

Ważne – trening jest przeznaczony dla osób, które mają zdrowe i mocne stawy oraz kolana. Ćwiczenia na schodach dość mocno je obciążają.

Te ćwiczenia są ultraskuteczne – pracując na schodach znacznie zwiększasz wysiłek, a co za tym idzie – liczbę spalonych kalorii.

Pomagają również pracować nad kondycją, równowagą i balansem.

Ćwiczenia na schodach spalające tłuszcz – film:

Plan treningu:

1. Zacznij od luźnej rozgrzewki – trucht na schodach (5-10 minut).
2. Dobrze się dogrzej – koniecznie musisz zadbać o ruchomość stawów – rozgrzewkę znajdziesz w tym filmie. 
3. Skoki obunóż co jeden stopień.
4. Skoki obunóż co drugi stopień
5. Pompki – jeżeli masz z nimi problem zrób z nogami w dół, jeżeli lubisz wyzwania – z nogami ku górze
6. Przeskoki – oprzyj ręce o stopień i na zmianę przeskakuj nogami pod klatką piersiową. Zacznij powoli i stopniowo przyspiezaj.
7. Przekładanka – pamiętaj, by obie stopy wylądowały na stopniu.
8. Zeskoki do przysiadu
9. Zeskoki co jeden stopień

Trening na schodach – podpowiedzi: 

  • Podczas pracy na naskokach pamiętaj o pracy rąk i ramion – niech Ci pomagają się wybić
  • Kiedy lądujesz podczas naskoków – lekko ugnij kolana i zamortyzuj lądowanie
  • Dobierz liczbę powtórzeń do Twojej kondycji i możliwości
  • Staraj się mieszać ćwiczenia ze sobą
  • Co kilka minut zrób przerwę i wykonaj serię ćwiczeń ABS – wzmocnisz i ujędrnisz jednocześnie brzuch
  • Dostosuj intensywność ćwiczeń do swojej kondycji i możliwości
  • Możesz spróbować wykonać trening interwałowo – na maksymalnej prędkości wbiegać/zbiegać ze schodów i luźno wracać

 

Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Tabata na spalanie tłuszczu

Tabata na spalanie 500 kalorii – najskuteczniejszy trening na spalanie tłuszczu

Trening spalający tkankę tłuszczową, dla osób, które czują uderzenie endorfin podczas ćwiczeń i lubią konkretne ...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Nie przegap nowych artykułów na Stopnadwadze.pl i kliknij "Lubię To"!
Polub Stopnadwadze.pl na Facebooku