Polecane ćwiczenia
Home » Sport » Body ball » Spalanie tłuszczu z Body Ball: trening całego ciała [dla zaawansowanych]
Uważaj! Te ćwiczenia nieźle dają w kość.
Body ball mogą również pomóc Ci się odchudzić!

Spalanie tłuszczu z Body Ball: trening całego ciała [dla zaawansowanych]

Jeżeli myślałaś kiedyś, że ćwiczenia na piłkach to tylko spokojne kołysanie się na boki i ćwiczenia dla kobiet w ciąży, to jesteś w błędzie, czego najlepszym przykładem jest ten właśnie trening.

Polecamy go wyłącznie osobom zaawansowanym, dobrze rozciągniętym i szukającym prawdziwego wyzwania.

Trening składa się z 6 podstawowych ćwiczeń, które wykonywana na piłce są prawdziwym pogromcą tłuszczu. Zalecamy wykonać 3 serie 2-3 razy w tygodniu. Oczywiście rozpoczynamy krótką rozgrzewką cardio.

Plan ćwiczeń:

  1. Brzuszki (0:07-0:21): połóż się na piłce, tak aby opierały się na niej biodra i znaczna część pleców, nogi pod kątem prostym oparte o ścianę. Ramiona wyprostowane, sięgaj nimi za głowę, a następnie przed siebie, starając się dotknąć stóp. Powtórz 20 razy. Pamiętaj, kluczem do wykonania tego ćwiczenia jest odpowiednie ułożenie się na piłce, jeżeli tylko czujesz się niekomfortowo popraw swoją pozycję i spróbuj jeszcze raz.
  2. Unoszenie piłki (0:22-0:34): podeprzyj się rękami o ścianę, jedna noga wyprostowana, druga zgięta w kolanie przytrzymuje piłkę. Niewielkim pulsacyjnym ruchem unoś nogę do góry, pilnując by nie zgubić piłki. Powtórz 20-25 razy dla każdej nogi.
  3. Pompka (0:35-0:48): przyjmij pozycję pompki, nogi opierając na piłce. Na przemian unoś w bok kolano jak najbliżej łokcia. Powtórz 15 razy dla każdej nogi.
  4. Delfin (0:50-1:03): oprzyj się o piłkę wyprostowanymi ramionami, tak jakbyś chciała zrobić pompkę, następnie używając siły ramion staraj się przetoczyć piłkę i zejdź na łokcie. Odpychając się od piłki wróć do pozycji wyjściowej. Powtórz 15 razy.
  5. Superman (1:04-1:22): tym razem połóż się na piłce na brzuchu, stopy w niewielkim rozkroku oparte o ścianę, wyprostowane ramiona przenosimy w przód, kładąc się na piłce, a następnie unosimy w górę. Powtórz 20 razy.
  6. Jaskółka (1:23-1:43): piłkę trzymamy w dłoniach, jedna noga zgięta w kolanie i uniesiona, pochylamy się do przodu z piłką jednocześnie prostując zgiętą nogę. Wracamy do pozycji, powtarzamy 20 razy dla każdej strony.

Uwaga! Wbrew pozorom to nie jest łatwy trening i na pewno poczujesz, że pracował w czasie tego treningu każdy najmniejszy mięsień Twojego ciała, dlatego koniecznie wykonaj na koniec ćwiczenia rozciągające.

Jeżeli trening jest dla Ciebie za trudny – sprawdź inne ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej.

 

Przeczytaj też:



Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Trening HIIT zapewni Ci trening całego ciała i zadba o spalanie zbędnych kalorii/

30 – minutowy trening petarda czyli HIIT Full Body Workout na spalanie kalorii

Skrót HIIT oznacza intensywny trening interwałowy, który pozwala szybko spalić tkankę tłuszczową oraz poprawić kondycję, …

1
Dodaj komentarz

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
agnieszka Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
agnieszka
Gość

Świetny trening, faktycznie wymagający. Bardzo lubię ćwiczyć z piłką, mój kręgosłup jest mi za to naprawdę wdzięczny!