Pobierz DARMOWY plan treningowy TABATA KILLER! Schudnij, popraw kodnycję i zacznij się regularnie ruszać! >> Więcej

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Trening wzmoacniający i modelujący mięśnie pośladkowe.
Mocny trening specjalnie dla jędrnej pupy!

Pośladkowy killer, czyli 15-minutowy, trening pośladów i ud

Podnieś i ujędrnij swoje pośladki oraz wysmuklij i wymodeluj uda – ten 15-minutowy trening pozwoli ci osiągnąć ten cel! Twoja pupa stanie się krągła i jędrna, spalisz tłuszcz z ud, a twoje mięśnie pięknie się zarysują.

Nasz zestaw skupia się przede wszystkim na pracy mięśni pośladków oraz ud. Można go wykonać bez sprzętu lub, jeżeli lubisz wyzwania, z użyciem gumy treningowej. Dodatkowo do pracy angażujemy mięśnie brzucha oraz pleców, dzięki czemu zachowujemy właściwą postawę w trakcie ćwiczeń.

Zestaw składa się z 3 obwodów, między którymi mamy chwilę przerwy. Ćwiczenia wykonujemy w pozycjach niskich i wysokich licząc powtórzenia (od 5 do maksymalnie 15). W lewym górnym rogu znajdziesz zegar, który odlicza czas do końca treningu, a w prawym dolnym licznik powtórzeń.

Prowadząca pokazuje ćwiczenie i omawia technikę wykonania oraz wskazuje modyfikacje, wiec możesz wybrać wersję dla siebie.

Uwaga! Trening nie zawiera rozgrzewki, dlatego musisz ją wykonać we własnym zakresie. Naszą propozycje znajdziesz tutaj – ćwiczenia – zestaw treningowy rozgrzewka 

Cały zestaw jest zakończony stretchingiem, skupiającym się głównie na mięśniach, które pracowały.

Jeżeli chcesz mieć zgrabną i jędrną pupę oraz smukłe i pozbawione cellulitu uda, ten zestaw treningowy jest dla ciebie! Koniecznie go wypróbuj, a nie pożałujesz!

Ćwiczenia na pośladki – 15 minut turbo wyszczuplenia 

Podsumowanie treningu:

  • Prawdziwy trening pogromca – jędrna i krągła pupa, smukłe i wymodelowane uda są w zasięgu ręki
  • Do ćwiczeń potrzebujesz maty i ewentualnie – jeżeli lubisz wyzwania – gumy treningowej.
  • Zestaw nie zawiera rozgrzewki. Nie zapomnij jej wykonać we własnym zakresie!
  • To tylko 15 minut pracy.
  • Ćwiczenia o różnym stopniu trudności – możesz wybrać wersję najlepszą dla siebie.
  • Zestaw zawiera stretching.
  • Zobacz inne ćwiczenia na pośladki i ćwiczenia na uda

Sprawdź treningi na cellulit

Szukasz treningów na cellulit? Koniecznie sprawdź te propozycje:

  • Trening na cellulit – 25 minutowy, kompleksowy trening wypalający cellulit. Idealny dla osób z dużą nadwagą i bólami kolan.
Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]

O autorze - Ania Szymanek

Trener fitness i dietetyk. Zapalony maniak fitnessu i zdrowego odżywiania – na co dzień prowadzi zajęcia w kilku klubach na Śląsku oraz szerzy wiedzę dotyczącą zasad zdrowego odchudzania oraz efektywnego połączenia diety z ćwiczeniami.

Przeczytaj też:

Tabata Killer!

Pobierz plan treningowy TABATA KILLER na 30 dni!

Zacznij regularnie ćwiczyć, schudnij i zadbaj o super kondycję!

Więcej informacji

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Check Also

Ćwiczenia na brzuch i boczki - 10 pomysłów na trening brzucha w domu.

10 najlepszych ćwiczeń na brzuch – rzeźbienie i wzmocnienie

Ten zestaw 10 najlepszych ćwiczeń na brzuch jest moim subiektywnym wyborem. Pokazuję w nim ćwiczenia …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Pobierz infografikę!

Bezpieczne dziecko na 
wakacjach

Pobierz materiały w wygodnej formie A4 do druku. 
Wydrukuj i zabierz ze sobą na wakacje! 

Nie, dziękuję, nie chcę.