Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na pośladki » Pośladkowy killer, czyli 15-minutowy, trening pośladów i ud
Trening wzmoacniający i modelujący mięśnie pośladkowe.
Mocny trening specjalnie dla jędrnej pupy!

Pośladkowy killer, czyli 15-minutowy, trening pośladów i ud

Podnieś i ujędrnij swoje pośladki oraz wysmuklij i wymodeluj uda – ten 15-minutowy trening pozwoli ci osiągnąć ten cel! Twoja pupa stanie się krągła i jędrna, spalisz tłuszcz z ud, a twoje mięśnie pięknie się zarysują.

Nasz zestaw skupia się przede wszystkim na pracy mięśni pośladków oraz ud. Można go wykonać bez sprzętu lub, jeżeli lubisz wyzwania, z użyciem gumy treningowej. Dodatkowo do pracy angażujemy mięśnie brzucha oraz pleców, dzięki czemu zachowujemy właściwą postawę w trakcie ćwiczeń.

Zestaw składa się z 3 obwodów, między którymi mamy chwilę przerwy. Ćwiczenia wykonujemy w pozycjach niskich i wysokich licząc powtórzenia (od 5 do maksymalnie 15). W lewym górnym rogu znajdziesz zegar, który odlicza czas do końca treningu, a w prawym dolnym licznik powtórzeń.

Prowadząca pokazuje ćwiczenie i omawia technikę wykonania oraz wskazuje modyfikacje, wiec możesz wybrać wersję dla siebie.

Uwaga! Trening nie zawiera rozgrzewki, dlatego musisz ją wykonać we własnym zakresie. Naszą propozycje znajdziesz tutaj – ćwiczenia – zestaw treningowy rozgrzewka 

Cały zestaw jest zakończony stretchingiem, skupiającym się głównie na mięśniach, które pracowały.

Jeżeli chcesz mieć zgrabną i jędrną pupę oraz smukłe i pozbawione cellulitu uda, ten zestaw treningowy jest dla ciebie! Koniecznie go wypróbuj, a nie pożałujesz!

Ćwiczenia na pośladki – 15 minut turbo wyszczuplenia 

Podsumowanie treningu:

  • Prawdziwy trening pogromca – jędrna i krągła pupa, smukłe i wymodelowane uda są w zasięgu ręki
  • Do ćwiczeń potrzebujesz maty i ewentualnie – jeżeli lubisz wyzwania – gumy treningowej.
  • Zestaw nie zawiera rozgrzewki. Nie zapomnij jej wykonać we własnym zakresie!
  • To tylko 15 minut pracy.
  • Ćwiczenia o różnym stopniu trudności – możesz wybrać wersję najlepszą dla siebie.
  • Zestaw zawiera stretching.
  • Zobacz inne ćwiczenia na pośladki i ćwiczenia na uda
Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]

Przeczytaj też:

Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

10 przydatnych nawykó żywieniowych wspomagających proces odchudzania.

10 skutecznych nawyków żywieniowych, które pozwolą Ci skutecznie schudnąć

Choć reklamy różnych magicznych suplementów diety mogą próbować cię przekonać, że jest inaczej, to sukces …

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o