Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na pośladki » Pośladkowy killer, czyli 15-minutowy, trening pośladów i ud
Trening wzmoacniający i modelujący mięśnie pośladkowe.
Mocny trening specjalnie dla jędrnej pupy!

Pośladkowy killer, czyli 15-minutowy, trening pośladów i ud

Podnieś i ujędrnij swoje pośladki oraz wysmuklij i wymodeluj uda – ten 15-minutowy trening pozwoli ci osiągnąć ten cel! Twoja pupa stanie się krągła i jędrna, spalisz tłuszcz z ud, a twoje mięśnie pięknie się zarysują.

Nasz zestaw skupia się przede wszystkim na pracy mięśni pośladków oraz ud. Można go wykonać bez sprzętu lub, jeżeli lubisz wyzwania, z użyciem gumy treningowej. Dodatkowo do pracy angażujemy mięśnie brzucha oraz pleców, dzięki czemu zachowujemy właściwą postawę w trakcie ćwiczeń.

Zestaw składa się z 3 obwodów, między którymi mamy chwilę przerwy. Ćwiczenia wykonujemy w pozycjach niskich i wysokich licząc powtórzenia (od 5 do maksymalnie 15). W lewym górnym rogu znajdziesz zegar, który odlicza czas do końca treningu, a w prawym dolnym licznik powtórzeń.

Prowadząca pokazuje ćwiczenie i omawia technikę wykonania oraz wskazuje modyfikacje, wiec możesz wybrać wersję dla siebie.

Uwaga! Trening nie zawiera rozgrzewki, dlatego musisz ją wykonać we własnym zakresie. Naszą propozycje znajdziesz tutaj – ćwiczenia – zestaw treningowy rozgrzewka 

Cały zestaw jest zakończony stretchingiem, skupiającym się głównie na mięśniach, które pracowały.

Jeżeli chcesz mieć zgrabną i jędrną pupę oraz smukłe i pozbawione cellulitu uda, ten zestaw treningowy jest dla ciebie! Koniecznie go wypróbuj, a nie pożałujesz!

Ćwiczenia na pośladki – 15 minut turbo wyszczuplenia 

Podsumowanie treningu:

  • Prawdziwy trening pogromca – jędrna i krągła pupa, smukłe i wymodelowane uda są w zasięgu ręki
  • Do ćwiczeń potrzebujesz maty i ewentualnie – jeżeli lubisz wyzwania – gumy treningowej.
  • Zestaw nie zawiera rozgrzewki. Nie zapomnij jej wykonać we własnym zakresie!
  • To tylko 15 minut pracy.
  • Ćwiczenia o różnym stopniu trudności – możesz wybrać wersję najlepszą dla siebie.
  • Zestaw zawiera stretching.
  • Zobacz inne ćwiczenia na pośladki i ćwiczenia na uda

Przeczytaj też:

Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Jak powinna wyglądać dieta bogata w magnez?

Kiedy warto zażywać magnez? Stres, skurcze, nieprawidłowa praca serca i nie tylko

Jednym z najważniejszych pierwiastków w naszym organizmie, zwanym często pierwiastkiem życia jest magnez. Suplementacja magnezem …

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o