Ćwiczenia na wyszczuplenie łydek i pośladków.
Zestaw z wyzwaniem pomagający wyszczuplić uda i łydki.

Plie Squat Challenge – smukłe łydki i jędrna pupa

Zaledwie pięciominutowy trening, który pomoże Ci wysmuklić łydki oraz ujędrnić pośladki.



Choć wydaje się, że w tym wyzwaniu jest niewiele ruchu – uwierz, te ćwiczenia są fantastyczne.

Plie to jedno z najlepszych ćwiczeń wysmuklających łydki, w którym nie musisz posiłkować się dodatkowym ciężarem.

Dodatkowo popracujesz nad balansem ciała i równowagą – a to świetna wiadomość, bo jeszcze bardziej angażuje do pracy mięśnie, dzięki czemu efekty treningu będą piorunujące!

Ćwiczenia wykonuj dokładnie i powoli – ten zestaw to nie wyścigi.

Wyzwanie plie – uda i łydki



  • Ćwiczenia na wysmuklenie łydek i ujędrnienie pośladków
  • Forma treningu to krótkie wyzwanie – wykonaj całą serię razem z trenerką
  • Na początku zacznij od jednej serii
  • Gdy jedna seria nie stanowi problemu – dołóż drugą 🙂
  • By zwiększyć efektywność treningu – możesz wykonywać plie z ciężarkiem w rękach (doskonały będzie niewielki odważnik kettlebell)
Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]

Przeczytaj też:

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź również

Trening na pozbycie się cellulitu.

Cellulit killer – 25 minut treningu na WYPALANIE cellulitu (bez podskoków)

Chcesz schudnąć i jednocześnie pozbyć się cellulitu? Dobrze trafiłaś. Nazywam się Patrycja i przygotowałam specjalny …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments