Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na pośladki » Gorrrące pośladki, czyli 12 minut pracy dla zgrabnej i jędrnej pupy!
Poświeć 12 minut dla zgrabnej i jędrnej pupy.
12 minut dla Twojej zgrabnej pupy.

Gorrrące pośladki, czyli 12 minut pracy dla zgrabnej i jędrnej pupy!

Krótki i wymagający trening nóg i pośladków do wykonania w domu. Całość składa się z 6 ćwiczeń, które angażują do pracy głównie dolne partie naszego ciała.

Sprawdź diety i poradniki odchudzania:

  • Dieta 1200/1600 kalorii

    Dieta redukcyjna

    Specjalna dieta odchudzająca dla kobiet, która szybko pomoże Ci pozbyć się zbędnych kilogramów i zredukować tkankę tłuszczową.

    SPRAWDŹ

  • Dieta Schudnij sama

    Dieta odchudzająca

    Idealna dieta dla kobiet, które chcą skutecznie schudnąć oraz utrzymać super formę bez efektu jo-jo.

    SPRAWDŹ

  • Poradnik odchudzania

    Schudnij zdrowo

    Ponad 120 stron, zadań, infografik, kalkulatorów i tabelek dotyczących odchudzania. Konkretne, sprawdzone i fachowe porady.

    SPRAWDŹ

  • Pyszne desery

    FitDesery bez cukru

    Coś dla amatorów łakoci – ponad 100 zdrowych przepisów na ciasta, desery, batony, muffiny bez dodatku cukru.

    SPRAWDŹ

Ćwiczenia nie są trudne, ale wymagają samozaparcia i wytrwałości, ponieważ sprawią, że mięśnie naprawdę zapieką. Niemniej bez pracy nie ma kołaczy, zatem jeżeli zależy ci na kształtnej pupie i smukłych udach, to wytrwasz, a ten trening będzie idealny!

Całość trwa 12 minut i zawiera krótkie przerwy. Prezenterka pokazuje ćwiczenie i opowiada o właściwej technice jego wykonania. Do treningu potrzebujesz maty, kanapy/fotela/krzesła oraz (opcjonalnie) dodatkowego obciążenia na nogi.

Jeżeli takiego nie posiadasz, nie przejmuj się i wykonaj trening bez obciążenia. I tak będzie efektywny i da ci w kość.

Ćwiczenia wykonujemy w pozycjach wysokich, jak i niskich. Pojawią się wyskoki, przysiady, wykroki i praca w podporze. Trening nie zawiera rozgrzewki ani stretchingu, dlatego nie zapomnij włączyć tych elementów do swojej pracy.

Jeżeli jesteś osobą początkującą, całość wykonaj tylko raz, natomiast jeżeli chcesz uzyskać lepszy efekt i sprawić by pośladki zapłonęły na dłużej, to wykonaj dwie, a nawet trzy serie. Trening wykonywany regularnie sprawi, że pupa stanie się krągła i jędrna, nogi smuklejsze, a mięśnie wymodelowane i ładnie zarysowane.

Trening dla zgrabnej i jędrnej pupy

Podsumowanie treningu:

  • 12-minutowy trening modelujący łydki, uda i pośladki.
  • 6 wymagających ćwiczeń.
  • Do wykonania treningu potrzebujesz maty, kanapy lub fotela oraz opcjonalnie obciążenia na nogi.
  • Ćwiczenia w pozycjach wysokich i niskich, zawierają podskoki, przysiady, wykroki i wymachy nóg.
  • Wystarczy jedna seria, by pupa i uda porządnie zapiekły.
  • Nie zapomnij o rozgrzewce i stretchingu – ten zestaw ich nie zawiera. 

 

 

Przeczytaj też:



Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Zabieg, który powiększa piersi dzięki własnemu tłuszczowi.

Reimplantacja tkanki tłuszczowej

Współcześnie wiele kobiet decyduje się na powiększenie piersi czy pośladków. Najczęściej ze względów czysto estetycznych …

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o