Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na pośladki » Gorrrące pośladki, czyli 12 minut pracy dla zgrabnej i jędrnej pupy!
Poświeć 12 minut dla zgrabnej i jędrnej pupy.
12 minut dla Twojej zgrabnej pupy.

Gorrrące pośladki, czyli 12 minut pracy dla zgrabnej i jędrnej pupy!

Krótki i wymagający trening nóg i pośladków do wykonania w domu. Całość składa się z 6 ćwiczeń, które angażują do pracy głównie dolne partie naszego ciała.

Ćwiczenia nie są trudne, ale wymagają samozaparcia i wytrwałości, ponieważ sprawią, że mięśnie naprawdę zapieką. Niemniej bez pracy nie ma kołaczy, zatem jeżeli zależy ci na kształtnej pupie i smukłych udach, to wytrwasz, a ten trening będzie idealny!

Całość trwa 12 minut i zawiera krótkie przerwy. Prezenterka pokazuje ćwiczenie i opowiada o właściwej technice jego wykonania. Do treningu potrzebujesz maty, kanapy/fotela/krzesła oraz (opcjonalnie) dodatkowego obciążenia na nogi.

Jeżeli takiego nie posiadasz, nie przejmuj się i wykonaj trening bez obciążenia. I tak będzie efektywny i da ci w kość.

Ćwiczenia wykonujemy w pozycjach wysokich, jak i niskich. Pojawią się wyskoki, przysiady, wykroki i praca w podporze. Trening nie zawiera rozgrzewki ani stretchingu, dlatego nie zapomnij włączyć tych elementów do swojej pracy.

Jeżeli jesteś osobą początkującą, całość wykonaj tylko raz, natomiast jeżeli chcesz uzyskać lepszy efekt i sprawić by pośladki zapłonęły na dłużej, to wykonaj dwie, a nawet trzy serie. Trening wykonywany regularnie sprawi, że pupa stanie się krągła i jędrna, nogi smuklejsze, a mięśnie wymodelowane i ładnie zarysowane.

Trening dla zgrabnej i jędrnej pupy

Podsumowanie treningu:

  • 12-minutowy trening modelujący łydki, uda i pośladki.
  • 6 wymagających ćwiczeń.
  • Do wykonania treningu potrzebujesz maty, kanapy lub fotela oraz opcjonalnie obciążenia na nogi.
  • Ćwiczenia w pozycjach wysokich i niskich, zawierają podskoki, przysiady, wykroki i wymachy nóg.
  • Wystarczy jedna seria, by pupa i uda porządnie zapiekły.
  • Nie zapomnij o rozgrzewce i stretchingu – ten zestaw ich nie zawiera. 

 

 

Przeczytaj też:



Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Trening HIIT zapewni Ci trening całego ciała i zadba o spalanie zbędnych kalorii/

30 – minutowy trening petarda czyli HIIT Full Body Workout na spalanie kalorii

Skrót HIIT oznacza intensywny trening interwałowy, który pozwala szybko spalić tkankę tłuszczową oraz poprawić kondycję, …

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o