Zapisz się na bezpłatny newsletter z ćwiczeniami

Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na łydki » 15 pomysłów na wykroki – ćwiczenia na wysmuklenie nóg, ud i łydek
Wykroki to jedne z najlepszych ćwiczeń na smukłe nogi.
Najlepsze ćwiczenia na wyszczuplenie nóg? Wykroki!

15 pomysłów na wykroki – ćwiczenia na wysmuklenie nóg, ud i łydek

Wykroki to jedne z najlepszych ćwiczeń angażujących mięśnie nóg. Warto je wykonywać regularnie – dzięki nim wyrzeźbisz perfekcyjnie piękne, smukłe i zgrabne nogi.



Jeżeli zależy Ci na rozbudowie masy mięśniowej i podkreśleniu kształtu pośladków i ud, do ćwiczeń możesz dołożyć ciężarki lub butelki z wodą.

Jeżeli chcesz przede wszystkim wysmuklić i wyszczuplić nogi – ćwicz bez obciążeń.

15 pomysłów na wykroki – ćwiczenia na zgrabne nogi. Film:



Dołącz te pomysły do cyklu treningowego!

Jeżeli lubisz pracować nad wyglądem swego ciała w domowych pieleszach – te ćwiczenia możesz włączyć do swojego cyklu treningowego, na przykład ćwiczeń cardio (będą się idealnie komponować).

Możesz również wykonać pełny trening znaleziony w internecie i pokazane tam wykroki zamienić na niektóre z propozycji, które znalazłaś wyżej.

Spróbuj domowego wyzwania na wykroki! 

Podobnie jak w 18 pomysłach na super skuteczne przysiady –  tutaj możesz również spróbować prostego, domowego wyzwania na wyszczuplenie nóg.

Wyznacz jedno miejsce w domu, koło którego często przechodzisz (na przykład przejście z pokoju do przedpokoju). Za każdym razem gdy je mijasz – wykonaj określoną, nie dużą liczbę powtórzeń danego ćwiczenia (na przykład 4 wykroki na nogę). Zajmie ci to kilkanaście sekund.

W ciągu dnia wykonasz nawet kilkadziesiąt powtórzeń, mniej męcząc organizm. W ciągu tygodnia mogą ich być setki. Pierwsze efekty możesz zobaczyć już po kilku tygodniach regularnego treningu.

Ćwiczenia na nogi – wykroki lista ćwiczeń 

  1. Wykrok
  2. Wykrok szeroki
  3. Wykrok szeroki z podskokiem
  4. Wykrok szeroki z przeskokiem
  5. Wykrok do tyłu z uniesieniem kolana
  6. Wykrok do tyłu z uniesieniem kolana i podskokiem
  7. Wykrok do tyłu z kopnięciem nogą wyprostowaną
  8. Wykrok do tyłu ze skrętem tułowia z ręką wyprostowaną
  9. Wykrok do tyłu ze skrętem tułowia i uniesionymi rekami ugiętymi w łokciach
  10. Wykrok z przemieszczaniem w przód i uniesieniem kolana
  11. Wykrok z przemieszczeniem w przód i skrętem tułowia z rękami uniesionymi i ugiętymi w łokciach
  12. Wykrok na przemian w przód i w tył z uniesieniem kolana
  13. Wykrok w bok z zejściem do nogi
  14. Wykrok bok z zejściem do nogi i wyskokiem
  15. Wykrok w tył z nogą skierowaną na skos

Przeczytaj też:



Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Wyzwanie - wykroki, uda i pośladki.

Jędrne pośladki, smukłe uda i szczupłe nogi – wyzwanie Sally Up!

Bardzo prosty trening, który pomoże Ci seksownie wymodelować dolne partie ciała: uda, nogi oraz pośladki. ...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Nie przegap nowych artykułów na Stopnadwadze.pl i kliknij "Lubię To"!
Polub Stopnadwadze.pl na Facebooku