Zapisz się na bezpłatny newsletter z ćwiczeniami

Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na nogi » Ćwicz z Mel B! Ćwiczenia na uda i zgrabne nogi
Ćwiczenia z Mel B na skuteczne ujędrnienie nóg i ud.
Walka z cellulitem rozpoczęta! Tłuszczyk i nadwaga nie mają szans!

Ćwicz z Mel B! Ćwiczenia na uda i zgrabne nogi

Ćwiczenia z Mel B na uda i nogi. Krótki, prosty trening z zestawem ćwiczeń, które z łatwością wykonasz w domowych pieleszach. Na pewno kilka razy w tygodniu znajdziesz 10 minut czasu by popracować nad kształtem nóg, wysmuklić uda oraz ukształtować mięśnie łydek.

Motywacja? A co powiesz na wąskie jeansy, które mierzyłaś w sklepie? Albo nową sukienkę przed kolano? 🙂 Nie ma wymówek, drogie panie, do dzieła! łatwo nie będzie. Przyjemnie też nie. Ale nie da się inaczej. ale pomyślcie o efekcie i nogach, aż do księżyca.

Zestaw składa się z 7 ćwiczeń, każde wykonuj przez 1 minutę. Potrzebne będzie Ci krzesło.

Plan: Mel B prezentuje ćwiczenia na uda i nogi:

    1. Wstawianie i siadanie: w dosyć szybkim tempie siadaj i wstawaj z krzesła, dodaj pracę ramion oraz staraj się wysuwać biodra do przodu, gdy wstajesz. Powtarzaj przez 1 min.
    2. Siadanie z unoszeniem nogi: utrudniamy ćwiczenie, unosząc prawe kolano w górę. Brzuch napięty, oddychaj cały czas równomiernie. Powtarzaj przez 1 minutę i zmień nogę.
    3. Wykop do przodu: tym razem po wstaniu robimy energiczny wykop w przód, zaczynamy od nogi prawej, ćwiczymy przez minutę i zmieniamy nogę.
    4. Unoszenie pięt: stajemy w szerokim rozkroku, nogi nieco ugięte, wspinamy się na palce i rytmicznie unosimy pięty. To ćwiczenie pięknie kształtuje mięśnie łydek, ud i pośladków. Ćwicz przez 1 minutę.
  1. Skłony: wykonujemy niskie skłony na ugiętych nogach, robiąc wypad raz w lewą, raz w prawą stronę. W momencie, gdy się prostujemy, napinamy mocno pośladki.
  2. Wypad do przodu: jedną nogę ugiętą w kolanie stawiamy przed sobą, opieramy na niej ciężar ciała, druga noga wysunięta do tyłu. Pulsacyjnym ruchem obniżamy się nieco. Powtarzaj 1 minutę i zmień nogę.
  3. Unoszenie nóg: usiądź na krześle, wyprostuj nogi następnie zegnij je z powrotem, ale nie dotykając stopami podłoża.

Uwaga! Koniecznie wykonaj na zakończenie treningu kilka ćwiczeń rozciągających mięśnie nóg!

Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Ćwiczenia na cellulit w domu

15 minutowy trening wypalający cellulit

Jeżeli masz problem z „pomarańczową skórką” i szukasz konkretnego treningu na spalanie cellulitu – to ...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Nie przegap nowych artykułów na Stopnadwadze.pl i kliknij "Lubię To"!
Polub Stopnadwadze.pl na Facebooku