Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na cellulit » Pośladkowy niszczyciel, czyli podnieś, ujędrnij i ukształtuj swoją pupę i biodra bez jednego przysiadu!
Trening idealny do modelowania i wyszczuplenia pośladków.
Mocny trening dla seksownej i jędrnej pupy

Pośladkowy niszczyciel, czyli podnieś, ujędrnij i ukształtuj swoją pupę i biodra bez jednego przysiadu!

Przed tobą spokojny trening wzmacniający i kształtujący mięśnie pośladków, który jednocześnie ujędrni skórę oraz wysmukli uda.


Twoja pupa stanie się jędrna i krągła, pozbędziesz się tłuszczu z ud, a mięśnie zostaną wzmocnione i ładnie zarysowane.

Co znajdziesz w tym zestawie ćwiczeń na pośladki? 

Całość trwa 22 minuty i skupia się wyłącznie na dolnych partiach ciała. Wszystkie ćwiczenia wykonujemy na macie w pozycjach niskich – nie ma żadnych podskoków, ani przysiadów! Prowadząca pokazuje ćwiczenie oraz opowiada o technice jego wykonania. Ćwiczenia wykonujemy seriami, po każdej z nich następuje chwila stretchingu na rozluźnienie mięśni.

Uwaga! Trening nie zawiera rozgrzewki oraz końcowego stretchingu, dlatego musisz je wykonać we własnym zakresie.

Nasze propozycje rozgrzewek oraz stretchingu:

Ten trening wykonywany regularnie przyniesie niesamowite efekty – pośladki nabiorą seksownego kształtu, będą twarde i soczyste, a cellulit zniknie. Dodatkowo wysmuklisz i ujędrnisz uda. Czego chcieć więcej?

Podsumowanie treningu:

  • Trening wzmacniający i kształtujący dolne partie ciała.
  • Nie potrzebujesz żadnego sprzętu – wystarczy tylko mata.
  • Spokojny zestaw bez podskoków czy przysiadów. Pracujesz tylko w pozycjach niskich.
  • Pamiętaj o rozgrzewce i stretchingu – musisz je wykonać we własnym zakresie.
  • Spektakularne efekty, czyli seksowna i jędrna pupa oraz wysmuklone uda! 
Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]

O autorze - Ania Szymanek

Ania Szymanek
Trener fitness i dietetyk. Zapalony maniak fitnessu i zdrowego odżywiania – na co dzień prowadzi zajęcia w kilku klubach na Śląsku oraz szerzy wiedzę dotyczącą zasad zdrowego odchudzania oraz efektywnego połączenia diety z ćwiczeniami.

Przeczytaj też:

Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Trening wzmoacniający i modelujący mięśnie pośladkowe.

Pośladkowy killer, czyli 15-minutowy, trening pośladów i ud

Podnieś i ujędrnij swoje pośladki oraz wysmuklij i wymodeluj uda – ten 15-minutowy trening pozwoli …

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o