Pobierz DARMOWY plan treningowy TABATA KILLER! Schudnij, popraw kodnycję i zacznij się regularnie ruszać! >> Więcej

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Trening idealny do modelowania i wyszczuplenia pośladków.
Mocny trening dla seksownej i jędrnej pupy

Pośladkowy niszczyciel, czyli podnieś, ujędrnij i ukształtuj swoją pupę i biodra bez jednego przysiadu!

Przed tobą spokojny trening wzmacniający i kształtujący mięśnie pośladków, który jednocześnie ujędrni skórę oraz wysmukli uda.


Twoja pupa stanie się jędrna i krągła, pozbędziesz się tłuszczu z ud, a mięśnie zostaną wzmocnione i ładnie zarysowane.

Co znajdziesz w tym zestawie ćwiczeń na pośladki? 

Całość trwa 22 minuty i skupia się wyłącznie na dolnych partiach ciała. Wszystkie ćwiczenia wykonujemy na macie w pozycjach niskich – nie ma żadnych podskoków, ani przysiadów! Prowadząca pokazuje ćwiczenie oraz opowiada o technice jego wykonania. Ćwiczenia wykonujemy seriami, po każdej z nich następuje chwila stretchingu na rozluźnienie mięśni.

Uwaga! Trening nie zawiera rozgrzewki oraz końcowego stretchingu, dlatego musisz je wykonać we własnym zakresie.

Nasze propozycje rozgrzewek oraz stretchingu:

Ten trening wykonywany regularnie przyniesie niesamowite efekty – pośladki nabiorą seksownego kształtu, będą twarde i soczyste, a cellulit zniknie. Dodatkowo wysmuklisz i ujędrnisz uda. Czego chcieć więcej?

Podsumowanie treningu:

  • Trening wzmacniający i kształtujący dolne partie ciała.
  • Nie potrzebujesz żadnego sprzętu – wystarczy tylko mata.
  • Spokojny zestaw bez podskoków czy przysiadów. Pracujesz tylko w pozycjach niskich.
  • Pamiętaj o rozgrzewce i stretchingu – musisz je wykonać we własnym zakresie.
  • Spektakularne efekty, czyli seksowna i jędrna pupa oraz wysmuklone uda! 

Sprawdź treningi na cellulit

Szukasz treningów na cellulit? Koniecznie sprawdź te propozycje:

  • Trening na cellulit – 25 minutowy, kompleksowy trening wypalający cellulit. Idealny dla osób z dużą nadwagą i bólami kolan.
Oceń artykuł
[Głosów: 1 Średnia: 5]

O autorze - Ania Szymanek

Trener fitness i dietetyk. Zapalony maniak fitnessu i zdrowego odżywiania – na co dzień prowadzi zajęcia w kilku klubach na Śląsku oraz szerzy wiedzę dotyczącą zasad zdrowego odchudzania oraz efektywnego połączenia diety z ćwiczeniami.

Przeczytaj też:

Tabata Killer!

Pobierz plan treningowy TABATA KILLER na 30 dni!

Zacznij regularnie ćwiczyć, schudnij i zadbaj o super kondycję!

Więcej informacji

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Check Also

Ćwiczenia na brzuch, pośladki i uda.

30 minut treningu mięśni brzucha i pośladków dla każdego – spalisz tłuszcz i wysmuklisz ciało niezależnie od kondycji

Jeżeli marzysz o płaskim brzuchu i jędrnej pupie, to ten zestaw treningowy BPU (brzuch, pośladki, …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Pobierz infografikę!

Bezpieczne dziecko na 
wakacjach

Pobierz materiały w wygodnej formie A4 do druku. 
Wydrukuj i zabierz ze sobą na wakacje! 

Nie, dziękuję, nie chcę.