Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na cellulit » Ćwiczenia na cellulilt (z piłką)
Proste i łatwe ćwiczenia z piłką, które pomogą Ci w walce z cellulitem.
Zestaw domowych ćwiczeń pomagających zwalczyć cellulit.

Ćwiczenia na cellulilt (z piłką)

Jeżeli masz już dość widoku pomarańczowej skórki na Twoim ciele, czas się zmobilizować i zabrać do ćwiczeń. W tym przypadku kluczem jest tylko i wyłącznie systematyczność, gdyż ciężkie, ale sporadyczne treningi niestety nie przyniosą spodziewanego efektu.

Oto jeden z zestawów ćwiczeń, które proponujemy wykonywać codziennie przynajmniej przez 30 dni, po tym czasie powinnaś zobaczyć pierwsze efekty i w zależności od stopnia zaawansowania cellulitu będziesz mogła zmniejszyć liczbę treningów i ćwiczyć co drugi dzień lub dalej codziennie aż do uzyskania efektu o jakim marzysz.

Polecamy ćwiczenie z hantelkami o niewielkim obciążeniu, ale nie jest to konieczne. Do tego treningu będziesz potrzebowała również piłki lub zwykłego krzesła, ale możesz także ćwiczyć bez jakichkolwiek przyrządów.

Przed ćwiczeniami wykonaj lekką rozgrzewkę lub przeprowadź wcześniej trening cardio. Każde ćwiczenie staraj się powtórzyć 30 razy, jeżeli jednak jest to za trudne, wykonaj tyle powtórzeń, ile jesteś w stanie zrobić (stopniowo podnoś jednak poprzeczkę!).

Plan ćwiczeń na pozbycie się cellulitu:

  1. Przysiady (2:12-3:39): stopy na szerokość bioder, hantelki w wyprostowanych ramionach, zwróć uwagę by kolana nie wychodziły poza stopy.
  2. Przyciąganie piłki stopami (3:41-5:25): to ćwiczenie świetnie kształtuje mięśnie pośladków i wzmacnia uda, jeżeli nie masz piłki, użyj krzesła opierając na nim wyprostowane nogi lub wytrzymaj jak najdłużej w pozycji półmostka, utrzymując napięte mięśnie pośladków.
  3. Szerokie przysiady (5:30-6:52): nogi szeroko rozstawione, robiąc przysiady utrzymuj plecy wyprostowane, hantle oparte na ramionach, pamiętaj o napinaniu mięśni pośladków podczas prostowania nóg.
  4. Unoszenie nóg (6:56-8:26): w pozycji pompki ułóż nogi na piłce i podnoś naprzemiennie nogi, w taki sam sposób możesz wykorzystać krzesło, ale ćwiczenie z piłką ma tę przewagę, że równocześnie balansujesz całym ciałem, dzięki czemu zaangażowanych jest więcej mięśni.
  5. Mostek z uniesioną nogą (8:28-10:35): jedna noga na piłce (lub krześle), drugą podnosimy wyprostowaną i unosimy do góry biodra. Powtarzamy 30 razy i zmieniamy nogę.

Nie spiesz się wykonując ćwiczenia, ważniejsze jest dokładne naśladowanie ruchu i maksymalne napięcie, a następnie rozluźnienie mięśni.

Uwaga! Same ćwiczenia to nie wszystko! Pamiętaj o zdrowej, zbilansowanej diecie, wypijaniu 2 litrów wody każdego dnia oraz regularnym masażu miejsc dotkniętych cellulitem.

Powyższy zestaw ćwiczeń dobrze połączyć z ćwiczeniami na brzuch i oraz treningami na jędrne uda.

Przeczytaj też:



Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Ćwiczenia na cellulit w domu

15 minutowy trening wypalający cellulit

Jeżeli masz problem z „pomarańczową skórką” i szukasz konkretnego treningu na spalanie cellulitu – to …

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o