20-minutowy trening dla początkujących na mięśnie brzucha

Świetny trening dla wszystkich, którzy nie lubią energetycznych podskoków i szybkiego tempa, a chcieliby mieć piękne ciało.



To idealny trening dla osób początkujących – ćwiczenia nie są trudne, a dzięki  temu każdy może spróbować.

Trening składa się z ćwiczeń siłowych, łatwych do wykonania nawet dla osób które nigdy nie ćwiczyły. Znajdziesz tam popularne unoszenie nóg, zmodyfikowane (i bardziej skuteczne!) brzuszki oraz łatwe pompki.

Ćwiczenia wzmacniają i rzeźbią mięśnie brzucha, pleców oraz pośladków. Pomagają pozbyć się bólu kręgosłupa oraz nadmiaru tłuszczyku z okolic talii.

Trening na płaski brzuch dla początkujących – spróbuj!

Oceń artykuł
[Głosów: 10 Średnia: 2.7]

Przeczytaj też:

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Check Also

Dołącz do wyzwania deski z Michałem tereszkiewiczem

10 dniowe wyzwanie treningowe deska (plank) w domu | Dołącz TERAZ!

Chcesz zacząć ćwiczyć w domu, w końcu zmotywować się do treningów, schudnąć, nabrać kondycji, wyrzeźbić …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments