Odżywki wspomagajce budowę masy mięśniowej.
Dowiedz się czym uzupełnić swoją dietę by efekty treningu stały się widoczniejsze.

Jak wspomagać budowę masy mięśniowej?

Pytanie zawarte w tytule coraz częściej interesuje ludzi, którzy wcale nie zamierzają uprawiać kulturystyki. Siła fizyczna przydaje się na co dzień, w takich sytuacjach jak remont czy przeprowadzka, a dobra forma i atrakcyjny wygląd to także dobre samopoczucie.

Jeśli wydaje Ci się, że próbowałeś wszystkiego aby udoskonalić swoją sylwetkę, a działania nie przyniosły spodziewanych efektów, warto zastanowić się, czy problemem nie są działania spontaniczne, nieprzemyślanie, a także brak konsekwencji w dążeniu do celu. Dobrze jest, już na początku drogi po idealną sylwetkę, ustalić plan działania i jego się trzymać.

Program treningu – dwie kluczowe kwestie

Aby zapewnić sobie właściwą ilość ruchu, zwłaszcza przy siedzącym trybie życia, musimy zaplanować nie tylko czas, jaki na to poświęcamy, ale konkretne rodzaje wysiłku, będące najkorzystniejszymi w danym przypadku. Zależy to od stanu zdrowia, wydolności i zapotrzebowania: niektórzy np. potrzebują więcej ćwiczeń siłowych, inni – wydolnościowych.

W każdym jednak przypadku grunt to zaplanowanie, praktyka dowodzi, że spontaniczna aktywność zwykle jest niewystarczająca.

Drugim elementem koniecznym do planowania jest odżywianie. Ideałem byłoby oczywiście skomponowanie diety, która zawiera wszystkie niezbędne składniki w optymalnych proporcjach. W praktyce jednak rzadko się to udaje. Odżywianie, podobnie jak ruch, to element trudny do kontrolowania, choćby z powodu tempa życia.

Dlatego wymaga planowania i wspomagania. Należy pamiętać o regularnych i dobrze zbalansowanych posiłkach, ale też warto pomyśleć o suplementach, a jest w czym wybierać! O tym możecie się przekonać tutaj: https://www.bcaa.pl/.

Gdzie znajdę suplementy, których potrzebuję?

W Internecie istnieje pokaźna liczba sklepów, jednak w tych dobrze zaopatrzonych znajdziemy m.in. witaminy i minerały w odpowiednich dawkach, odpowiadających temu, ile z nich utracimy podczas naszej aktywności fizycznej.

Warto zwrócić także uwagę na preparaty wspomagające budowę tkanki mięśniowej.
Są to różnego rodzaju białka i aminokwasy, a także kreatyna, pomagająca je zmagazynować w organizmie.

W końcu będą to także spalacze tłuszczu i „energetyki”. Każda z tych substancji przydaje się przy treningu, choć w różnych proporcjach. O to warto zapytać specjalistów. Dobrze jest, zwłaszcza na początku, pracować z trenerem personalnym.

Liczą się nawet walory pozornie mniej istotne, takie jak smak. Już od dawna większość substancji wspomagających trening może dobrze smakować, dzięki czemu łatwiej pamiętać o ich przyjmowaniu i ćwiczyć w dobrym nastroju. Kupując suplementy w sklepie internetowym warto poszukać takiego, w którym znajdziemy duży wybór.

Zwykle wiąże się to z wysłaniem kilku specyfików jedną przesyłką, co obniża koszty transportu. Często także przy zwiększeniu zakupów możemy dostać rabat lub dołączyć do programów partnerskich. Profesjonalne sklepy oferują także sprzęt do ćwiczeń, artykuły poświęcone dbaniu o zdrowie i sylwetkę czy konsultacje na czacie strony sprzedającej dane preparaty.

Artykuł sponsorowany

Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]

Przeczytaj też:

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź również

Kontuzja to najczęstszy powód naszej wizyty u fizjoterapeuty.

Profesjonalna rehabilitacja – kiedy warto z niej skorzystać?

Rehabilitacja jest ważnym procesem leczenia wielu sytuacji, w których ulegamy jakiemuś fizycznemu ograniczeniu lub odczuwamy …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments