Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Rozgrzewki » Łatwa rozgrzewka cardio
Pamiętaj, by nie lekceważyć prawidłowej rozgrzewki!
Kilka ćwiczeń, które odpowiednio przygotują Twój organizm do wysiłku.

Łatwa rozgrzewka cardio

Oto prosta 5-minutowa rozgrzewka cardio, która przygotuje Cię do dalszych ćwiczeń.

Nie potrzebujesz żadnego dodatkowego sprzętu.

Wykonasz 10 prostych ćwiczeń, każde z nich będzie trwało 30 sekund.

Plan rozgrzewki:

  1. Wypady do tyłu (0:28) – starając się utrzymać dosyć szybkie tempo przenoś nogę do tyłu, pomagając sobie ramionami.
  2. Pięta do pośladka (0:58) – przyciągnij piętę do pośladka, staraj się robić to dokładnie i szybko.
  3. Kolano do góry (1:26) – unoś kolana na zmianę wysoko przed siebie, dodaj ręce.
  4. Krzyżuj nogi i ręce (1:58) – wykonując małe kroki w bok, krzyżuj z tyłu nogi, a z przodu ręce.
  5. Skręty tułowia (2:27) – wykonaj 4 skręty tułowia, a następnie unieś do góry kolano, powtórz skręty i unieś drugie kolano.
  6. Jogging (3:00) – bieg w miejscu.
  7. Przysiady (3:27) – nogi rozstaw dosyć szeroko i postaraj się zejść w przysiadzie jak najniżej.
  8. Wykopy (3:59) – ręce przy sobie na wysokości klatki piersiowej, naprzemiennie wykonuj wykopy nóg, najwyżej jak potrafisz.
  9. Przeskoki (4:27) – spróbuj naśladować bokserów rozgrzewających się przed wejściem na ring, w szybkim tempie przeskakuj z nogi na nogę.
  10. Skłony (4:58) – wykonuj skłony do przodu, dotykaj kostki wyprostowanym ramieniem. Drugie ramię wyprostowane do tyłu, dzięki czemu zwiększa się skręt całego ciała.

Taka rozgrzewka nie zajmie Ci dużo czasu, a na pewno przyniesie wiele korzyści. Możesz również podnieść trudność tych ćwiczeń, zwiększając tempo – krople potu na czole gwarantowane.

Pamiętaj by nigdy nie zaczynać treningu bez chociażby takiej krótkiej rozgrzewki.

Pamiętaj również, by rozgrzewkę zawsze łączyć ze stretchingiem na zakończenie ćwiczeń/treningu (czyli zaczynasz od rozgrzewki i kończysz zestawem ćwiczeń rozciągających).

Przeczytaj też:



Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Prosty zestaw ćwiczeń, rozgrzewający organizm przed treningiem.

Rozgrzewka #2 – pomysły na ćwiczenia przed treningiem

Drugi zestaw przygotowanych ćwiczeń, które pomogą Ci się rozgrzać przed treningiem. Pamiętaj, że prawidłowa rozgrzewka …

2
Dodaj komentarz

avatar
1 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
stopnadwadze.plIza Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Iza
Gość
Iza

Faktycznie fajnie to wygląda i wypróbuję to z koleżankami przed treningiem. Nie wiem czemu ludzie trenują bez rozgrzewki tak jak moja koleżanka która mnie zachęciła do trenowania a teraz ja jej udzielam wskazówek a wcześniej przez pół roku zawsze ktoś z siłowni pomagał nam w treningu no ale ile można samemu się nie uczyć.

stopnadwadze.pl
Editor

Hej, dzieki za komentarz. To bardzo ważne, by zaczynać z kimś, kto się „zna” na treningach – wtedy możemy ustrzec się wielu błędów. W rozgrzewce również 🙂